Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Paulah:
Vierailijana kommentoin että meillä tuolla lokakuisten puolella joku juuri kirjoitteli että miten hyvä henki meidän pinossa on verrattuna moniin muihin. Moni meistäkin lukee syyskuisia koska olette meitä askeleen edellä. Tosi tosi ikävää että olette joutuneet sietämään feikkien lisäksi tällaisia ihme riitapukareita :hug:

Ja tällä riitapukarilla oli käsittääkseni sellainen tausta että ihan ekana en olisi ehkä hänenä arvostelemassa muita. Sanon tän nyt ihan kaikella kunnioituksella sinänsä enkä lähde ketään arvostelemaan. Mutta tuollainen kuittailu ja päteminen ei oikeesti ole kovin rakentavaa. Eiköhän täällä jokainen kykene hoitamaan lapsensa ruokailut ilman ulkopuolisten neuvoja! Tuo tuollainen on pelkästään ilkeää ja täysin tarpeetonta.

Sori nyt kun puutuin teidän asioihin ja jaksamista muille syyskuisille tän tapauksen kanssa :hug:
mäkin LUULIN että meillä on hyvä henki täällä..
 
Meillä onkin hyvä henki, mutta joku uskomattoman typerä ihminen, jota luulin vielä jossain vaiheessa normaaliksi, kehtaa tulla kirjottelemaan. Siirrytään facebookin puolelle rouvat ja neidit. Ne jolla ei fb tunnuksia ole niin hop hop!
Ei tollaista hullua sekopäävittuilijaa jaksa kukaan katella.

Pistämpä pienen linkin mun ja kaverin tekemään biisiin, missä on kohtalaisen hyvät sanat vaikka ite sanonkin:D
p.s tästä on jo sitten tehty miehen exän toimesta poliisi tutkinta :D

http://www.myspace.com/bambiino09
 
Joo, mä siirryn tosiaan kokonaan fb-puolelle. Ne jotka sinne haluaa, jotka ei vielä kuulu: laittakaa yksäriä niin hoidan sinne. ihan rohkeasti vaan, siellä on paljon helpompi ja mukavampi kirjoitella, ja valokuvienkin kera! Muille taas: Heippa ny! :wave:
 
Njoo.. sellasta taas tänään..

Mulla meinas toi normaali elämä haitata palstailua mutta pääsinpä sentään lopulta kun lapsukaiset nukkuu :D

Roona :hug: sä ole jostain syystä kyllä joutunu erään silmätikuksi ja pahasti :eek: Koita olla välittämättä. Lapset nyt vaan kakkaa sillon kun on hätä ja se siitä. Meillä oli esikoisella kellontarkka rytmi sontimisen suhteen, ja Iina taas paskoo tasan millon vaan on hätä, oli yö, aamu, päivä tai ilta... ja niin pienellä ruokamäärällä eikä syö edes öisin ollenkaan, joten pitää ehkä jonkun lastenlääkärin mennä uudelleen opiskelemaan :xmas: :saint:

Naksos, lohduttavaa tietää että joku painii samojen asioiden kanssa. Meilläkin vauva oli aika pieni syntyessään. 3050g ja 49cm. syntyi rv 41+1, no on nyt sentään viiden kuukauden ikään mennessä tuplannut painonsa, että kai sekin hyvä on..

Tänäänkin söi kovin vähän, tai vähän ainakin mun mielestä siihen nähden että jo kuitenkin ryömii niin luulisi tarvivan sitä energiaakin enemmän.
En imettänyt tänään sen takia että nään paljonko sitä vatsantäytettä menee, no just ja just 500ml nannia ja 1dl sosetta, ja tuo sosemäärä on syöty yhteensä kahdella aterialla, eli sen 0.5dl menee /ateria. Ja nukkua posottaa yöllä 12 tuntia putkeen. Tai on ainakin niin tehnyt jo monta kuukautta, liekkö kun näin sanoin niin herää heti ens yönä :whistle:
Tänään oli tosiaan aika huonon syönnin päivä... No samanlainen oli tuo esikoinen, ja nyt kaksivuotiaana jo miehisissä mitoissa, 92cm ja 13kg, maasta ne pienetkin ponnistaa, hän oli siskoaan pienempi syntyessään.

Varasin ens keskiviikolle kasvohoidon, ah pääsee pariks tunniks yksin rentoutumaan. :p

Vieläkö mut huolitaan sinne FB ryhmään??
 
schnuller
Jättäkää omaan arvoonsa.Älkää alentuko moiselle tasolle.

Mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle.Unirytmistä paljon kiinni ruokailuajat, ja toiset vauvat vaan nyt syö yöllä tiheämmin kun toiset.Jos nyt ennen päikkäreitä vähän antaa maitoa niin ei sitä minusta voi laskea edes yhdeksi ateriaksi.Meillä ei kakka ainakaan katso kelloa, vaikka ollaan samalla rytmillä menty jo puoltoista kuukautta. :)
 
schnuller
On tosi harmi, jos suurin osa porukkaa siirtyy kirjoitteleen vaan sinne FB:n puolelle. :(
Mulla jää sit kans palstailu tähän, koska ei ole FB:n tunnuksia, enkä niitä ole koskaan harkinnutkaan, koska ei oikein ole mun juttu.
Harmittaa, että ihmiset elää sillä periaattella, että jos ei minulla ole kaikki elämässä kunnossa, niin ei tarvitse muillakaan olla.Siihen kai tämä palsta sit kariutuu, koska eräs saavutti tavoitteensa.
No eteenpäin mennään......... :wave:
 
Mä kyllä varmaan tsekkaan jatkossakin tätä(kin) ketjua, jos vaan joku jaksaa kirjotella. Että ne kenellä ei FB:hen ole tunnareita, niin jatkakaa ihmeessä täällä, eiköhän juttua synny joka tapauksessa ainakin jonkun verran. Ja se uuden ketjun pystyttäminen on ihan ylihelppo homma, että sen vois periaatteessa tehä vaikka se, joka kuun vaihteessa aina ekana ehtii.

Jos unohdetaan nyt vaan toi episodi ja palataan asiaan, eli meidän ihaniin ja rakkaisiin vauvoihin! :)
 
Hei minä lokakuisena joskus käyn teijän kuulumisia lukemassa...
Teillä on täällä noita feikkejä ollu (joka sama muuten on levittäytyny marraskuisiin, uusiin lokakuisiin ja heinäkuisiinki :headwall: ) ja jotain riitaaki täällä näköjään ollu :(
Sitä vaan että jos kaikilla ei ole halukkuttaa facebookkiin siirtyä niin voittehan kokeilla kerhoa, sen saa salasanan taakse :)

Ei muuta tällä erää :)

*Talvicci*
 
Mä kiitän todella paljon kauniista sanoista AnnaK-merbau.

Todella mukava, että joku jaksaa näitä mun jorinoita lukea... Kun ite tosiaan oon sellanen, että rakastan kirjoittamista, ja kirjoitan tosi helpostikin omasta elämästäni melko avoimesti. Ja itse tiedostan sen ratkaisun varjopuolet. Sen takia mä oon helppo silmätikku ku oon niin avoin ja kirjottelen usein.

Mut EI, mä en siis ole loukkaantunut tai säikähtänyt tästä tapauksesta. Vaan ihan vaan haluan nyt hetken aikaa (viikon-pari-ken tietää?) pitää oman elämäni pois tältä "julkiselta" puolelta. Painoarvoa tai huomiota en anna enää millekään nimimerkin jutuille.

Mulla on sen verran hyvä itsetunto, että en jaksa muutakuin nauraa jos joku kuvittelee pystyvänsä mua loukkaamaan tuolla tavalla. Mä en vaan jaksa alkaa nyt tappelemaan täällä tällä tavoin. Ja sen takia haluan nyt vähän aikaa jättää tänne kirjoittelun.

Mutta eiköhän tää tästä rauhoitu ja jatketaan sitten joskus myöhemmin :) :heart:
 
Mä luulen kanssa, että aion käydä lukemassa tätäkin pinoa, vaikka Facebookissakin pyörin. Ja tietenkin kirjoitella/kommentoida parhaani mukaan :)

Ei anneta yhden ihmisen pilata näin hyvää juttua!! :hug:
 
schnuller
No niin, katsotaan kuinka monta tänne jää, ja tutkaillaan tilannetta sitten uudelleen.

Meillä on nyt kahtena päivänä mennyt jo puoli purkkia sosetta kerralla!Huvittavan kuuloista kun toinen hyvä että ehtii nielaista, kun kuuluu jo hyminää ja nam nam-maiskutusta, ja suu on jälleen apposen auki.Tänään koetettiin aamulla sitä riisivelliä, jotta voidaan sitten alkaa puuroa syömään.Ens viikolla ajattelin koettaa sitä kauravelliä, niin näkee sopiiko se meidän neidille.

Koetti eilen juoda äidin vesilasistakin, koska se oli niin jännää, mutta suurin osa meni rinnuksille. =)

Meillä ei vielä kikatella ääneen, mutta jokelellaan paljon ja päästellään niitä kiljahduksia ja muita ihme ääniä.

Pusuttelusta: Meillä pusutellaan paljon.Vaavi tykkää kun pusutellaan mahaa, jokeltelee ihan onnessaan.Miten on muilla?Ainoa mitä en ymmärrä, on se, kun vauvaa/lasta pussataan suulle.Monesti olen sellaisiakin vanhempia nähnyt, mutta ensinnäkin se levittää paljon tehokkaammin bakteereja, ja lisäksi minusta se on jotenkin ei-hyväksyttävää.

Aikasemmin meillä ei jaksettu istua sitterissä kun pieni hetki, mutta nyt asiaan on tullut muutos.Nyt varmaan jo viikon ajan viihtyy istumassa sitterissä kun laitan ruokaa tai viikaan pyykkejä.

Tänään onkin taas kova pakkaspäivä, mutta ulos päikkäreille laitoin, ainakin vähäksi aikaa.Aurinkokin alkaa lämmittämään jo!! B)
 
Meillä kanssa menee sosetta hyvin alas :) Toinen suu auki odottaa, ja itku tulee kun lautanen viedään pois :LOL:

Schnuller: Mä kanssa pusuttelen poikaa kovasti. Ja erityisesti hän pitää siitä, kun poskia pusutellaan. Ja itsekkin siitä pidän, kun ne on niin ihanan pehmeät :) Mahan pusuttelusta tai kutittelusta ei oikein ymmärretä :D

Ääneen nauretaan vain, jos joku on naaman edessä hauskuttamassa. Ja yleensä iskä osaa sen parhaiten. Mutta omissa oloissaan jos on, niin ei ääneen naura. Kovasti kyllä kaikkea muuta ääntä pitää.
 
Arttu syö koko sosepurkillisen aterialla, oli sitten kyse lihasta, kasviksista tai hedelmästä. Lisäksi usein menee vielä 100-200ml maitoa aterian päälle. Ihmettelen mihin tuo jätkä oikein sen syömänsä ruuan oikein varastoi kun painoa ei (neuvolan mukaan) tule tarpeeksi.

Mäkin tykkään pusutella Arttua poskille. Eniten ukkeli tykkää kun pusutellaan ja pörryytellään vatsaan... Se kutittaa niin paljon että usein kikattelee ihan ääneen. Muutenkin Arttu kikattelee ja juttelee tosi paljon, tosin eilen neuvolassa ei oikein juttua irronnut kun oli niin väsy.
 
[
Naksos, lohduttavaa tietää että joku painii samojen asioiden kanssa. Meilläkin vauva oli aika pieni syntyessään. 3050g ja 49cm. syntyi rv 41+1, no on nyt sentään viiden kuukauden ikään mennessä tuplannut painonsa, että kai sekin hyvä on..

PuPu
No jopas sattui =) ...meidän Emma oli myöskin 3055g ja 49cm ja syntyi viikoilla 40+6 käynnistyksellä mun verenpaineen vuoksi. Et aika samat lähtökohdat meillä on. Emma tosin syö yöllä pari kertaa yhteensän.200ml. Päivällä nannia menee ehkä joku 400ml plus velli illalla n.120-150ml. Nyt olen alkanut opettaa aamupuurolle ihan parista t-lusikallisesta. Paitsi että nyt kun se on kipee niin ei meinaa syödä mitään!!!! Hermot menee!!!!!! Tosi mahtavaa kun tänään on mennyt tasan 60ml nannia ja sit 1/2dl liha-peruna-kasvissosetta ja muutama lusikallinen mangoa... ja kello on puoli kaks :eek: .... voi kun menisi tuo räkätauti pian ohitte!!!! Mää en jaksa hermoilla enää kovin kauaa noiden syömisten kanssa!!!
 
schnuller
Älä Naksos ole huolissasi siitä syömisestä.Silloin kun on räkätauti niin ei varmasti maistu mikään, kun mikään ei maistu miltään silloin.

Olkkis74.Arttuhan syö reippaasti!Se vaan liikkuu niin paljon, että se kuluttaa sen kaiken. =) Oispa itselläkin niin! :LOL:
 
schnuller: Artun "ennätys" on yhdellä aterialla 1prk lihaperunasosetta ja 1prk omenapäärynäsosetta. Tottahan tuo on että kuluttaa sen mitä syö, lattialla hereillä ollessaan on koko ajan joku osa kropasta liikkeessä. Unissaankin tuntuu jalat sätkivän, mutta sitä se on kun on niin kova halu oppia ryömimään. :D
 
Syömisistä!!! ...meillä kans varmaan menee ain kerral noin purkillinen, ihan varma en oo, ku yleens on omatekosta sosetta!! :D Mut hedelmäsoseita ei kyl mee kerrallaan ku vaa ehkä 1/3 purkkia, ne ei oikeen uppoo oli maku mikä tahansa, parhaiten kuiteski luumu maistuu! Sit iltasin aina syödään kaurapuuroo kera hedelmäsilmän (välil aamusinki)!!!
Syömisen kans on välil kyl nii hankalaa, ku typy ei oikeen tota suutaan avaan, koittaa aina vaan kovasti imee sen soseen siit lusikast... kunnon ryystäjä!!
Lihaa tai kalaa meil ei oo viel kokeiltu lainkaan... olis kyl varmaan jo pikkuhiljaa senkin aika!! Mut ku pidän Stellaa viel ihan pikkuvauvana, en ees tajuu, et se on "jo" yli 5kk!!! MIHIN SE AIKA OIKEEN RIENTÄÄ???

Meillä ei vieläkää käännytä... kyljelleen vaan aina jämähtää, pienestä se on kii!!! :p

Meillä kans pusutellaan ihan hirveesti, se on kivaa ja hauskaa!! Kutittelu on myös huisin hauskaa, varsinki, jos sen tekee isi!! Isin seurassa muutenki on paljon hauskempaa. Mut sit taas syöminen takkuaa isin kans!! HEH!!!

Mama ja Stella
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä