Hakutulokset

  1. M

    KESÄKUISET 2009 siirtyy taaperoiden joukkoon

    Voimia sulle Sisu :hug: tiedän kyllä tunteen, kun ukko tekee reissuhommia ja taasen on pyörähtänyt arki käyntiin. Onni kasvaa ja kehittyy huimaa vauhtia, päiväkotielämä on menossa jo toista viikkoa. Herraa ei vaan meinaa edes saada kotiin, kun on niin kiva kun on kavereita ja uusia leluja...
  2. M

    Ovulaation ja KP 1:en väli?????

    Onko muita jotka ovat havainneet ovulaation ja kuukautisten alkamisen välin olevan ihan muuta kuin 14 vrk? Itse olen vakaasti sitä mieltä ettei mulla ole todellakaan noin pitkä aika ovulaatiosta kp1:een.... Veikkaisin, että on n. 8-10 vrk. Onko muita joilla on sama "ongelma"? Ja onkohan tästä...
  3. M

    KESÄKUISET 2009 siirtyy taaperoiden joukkoon

    Kiitoksia Sisulle uudesta pinosta täällä taaperoiden puolella =) Meidän "pikku" ukkeli on Onni, palstalla ja IRL ;) Päiväunet nukutaan sisällä pinniksessä, siirryttiin sisälle kun vaunut kävi keväällä ahtaaksi :wave: ja hyvin on poitsua nukuttanut, ei ole onneksi ollut turhan kranttu...
  4. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    1-vuotisneuvolan pohjalukemat tulee täältä eli painoa 13,65 kiloa ja pituutta 81,5 senttiä :wave: Hyvin kasvaa..... Synttärit juhlittu ja virallinen taaperoikä siis saavutettu. Äidillä alkaa olla haikea mieli, kuukauden päästä alkaisi työt. Hoitopaikkaan ollaan käyty tutustumassa jo pari...
  5. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Pikaista paranemista kaikille pienille sairastelijoille!! Noh, edellisessä tänne kirjoittamassani tekstissä päätin ettei meille edes yritetä toista lasta..... Ja nyt kyselin jo mieheltä, että mites ois, kokeillaanko tuleeko meille vielä lapsia ja hän tokaisi, että mikä jottei :D Kipinän sain...
  6. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Onnea sunshine25 :flower: ja onnea kaikille pikku taapertajille :D Vaatekoko on ollut jo pitkään 80-86 joitakin 90cm paitojakin on jo käytössä, epävirallisia kotimittauksia suoritettu, pituutta yli 80cm ja painoa rapiat 13 kiloa :whistle: meidän "pieni" mies..... Joitakin pieniä pätkiä...
  7. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Täällähän sitä :wave: Onnitteluja kovasti täältäkin meidän pinon taaperoille :heart: Turvaistuimena meillä on ollut jo pitkään recaron young sport ja naama menosuuntaan ollaan menty. Onni kasvoi ulos kaukalosta jo puolivuotiaana :o Meillä ei ollutkaan 10-kuukautisneuvolaa, kehitys...
  8. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Heissulivei täältäkin :wave: Kuinka monen "vauvat" kävelee jo? Meillä mennään edelleen seiniä, sohvia, pöytiä ja koiraa pitkin. Taaperokärryn perässä mennään kanssa, mutta se johtaa yleensä kaatumiseen tai kiukkuamiseen kun seinä tulee vastaan :) Siirryttiin suosiolla yksiin...
  9. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Kiitoksia kaikille osanotoista! :heart: Elämä alkaa vähitellen palautumaan omille uomilleen siitä pitää tuo virkeä poika huolen =) Meillä sairastettiin noro, viikon verran tuli ripulia, onneksi oksennettiin vain pari päivää. Ja sitten oltiin pari päivää terveenä jonka jälkeen iski ihan...
  10. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Heips kaikille! Minullekin tulee taukoa palstailuun, äitini kuoli yllättäen maanantaina :'( Aurinkoista kevättä kaikille, palaillaan.
  11. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Voimia Ryhis :hug: Nukkuminen on parantunut epämääräisen unikoulun jälkeen, herätään ehkä kerran jos sitäkään yöllä. Nukkumaanmeno onkin sitten täyttä tuskaa, huudetaan suoraa huutoa ja takerrutaan paniikissa äitiin ettei vaan tarvitsisi mennä sänkyyn. Välillä meinaa itselläkin itku päästä...
  12. M

    Unikoulu alkoi hetki sitten... *muoks. 2. yö ohi ja nyt kaivataan unikouluvinkkejä miehelle*

    Tsemppiä täältäkin! Miten ajattelit toteuttaa tämän unikoulun? Mä kokeilin tota muunnettua Ferberin metodia ja puihin meni, en kestänyt kuunnella poikani ihan oikeaa itkua enää....
  13. M

    Mikä hitto siinä on, että lapsia pitää verrata??

    Meistä oli juuri tänään hauska verrata lapsiamme, kun kävimme kylässä pojan kummin luona. Hänen kaksi tyttöään ovat olleet samankokoisia vuoden ikäisenä kuin poikamme on kahdeksankuisena =)
  14. M

    Äidin eroahdistus

    illuusia: Juurikin tuosta taitaa olla kyse. Mä en ymmärrä itseäni.... Olisi molempien sekä isän että pojan suhteen kannalta hyvä etten AINA hänksättäisi siinä välissä neuvoineni...
  15. M

    Äidin eroahdistus

    Niin, eihän poika kamalan vanha ole =) mutta mä olen niiiiin huono jättämään edes isänsä kanssa. Kuvittelen ilmeisesti olevani maailman täydellisin lastenhoitaja, mitä en olisi koskaan itsestäni uskonut |O
  16. M

    Äidin eroahdistus

    Mä niin päätin jo raskausaikana etten jumahda kotiin ja kuinkas sitten kävikään?!? Poika on kahdeksan kuukautta vanha ja ihan kokonaista kolme kertaa olen raaskinut lähteä käymään kavereiden kanssa jossain. Lapsi on ollut yhden kerran hoidossa viisi tuntia. Miten hemmetissä tähän päädyttiin? Ja...
  17. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Hellou evribadi! Innostuin ostamaan potan kun täällä on ollut siitä puhetta, ei olla vielä ehditty käyttämään :/ Meillä mennään milloin yksillä ja milloin kaksilla päikkäreillä, mutta iltaunet ollaan jätetty jo pois. Pukeminen on todella haastavaa ja raastavaa.... Tyyli on vapaa kunhan...
  18. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    ÄÄÄÄÄÄH, luvassa erittäin omanapaista purkautumista!!!!! |O |O |O |O |O Mä en sitä tarkoita, että olisin jotenkin epäkiitollinen tuosta suloisesta, itsepäisestä poikalapsesta, MUTTA tuntuu aina aika ajoittain, että olen tässä elämässä NIIN yksin kuin olla ja osaa. Mieheni kävi...
  19. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Voimia sekä Sisulle että Kleopatralle :hug: Voi Vifslan mulla on ihan sama ongelma meidän Onnin kanssa eli eroahdistusta pukkaa ja pahemman kerran |O |O |O ihmettelinkin kun eka kerran tuli tuo yöruljanssi vastaan, että mikä ihme tätä poikaa riivaa, onko kipeänä vai mikä. Mutta kun nosti...
  20. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Täällä ollaan ihan törkeässä flunssassa :kieh: Poika voi hyvin, mutta äiti on hiukan heikolla hapella. Josko tämä tästä :o

Yhteistyössä