Hakutulokset

  1. M

    Ovulaation ja KP 1:en väli?????

    Onko muita jotka ovat havainneet ovulaation ja kuukautisten alkamisen välin olevan ihan muuta kuin 14 vrk? Itse olen vakaasti sitä mieltä ettei mulla ole todellakaan noin pitkä aika ovulaatiosta kp1:een.... Veikkaisin, että on n. 8-10 vrk. Onko muita joilla on sama "ongelma"? Ja onkohan tästä...
  2. M

    Äidin eroahdistus

    Mä niin päätin jo raskausaikana etten jumahda kotiin ja kuinkas sitten kävikään?!? Poika on kahdeksan kuukautta vanha ja ihan kokonaista kolme kertaa olen raaskinut lähteä käymään kavereiden kanssa jossain. Lapsi on ollut yhden kerran hoidossa viisi tuntia. Miten hemmetissä tähän päädyttiin? Ja...
  3. M

    Lasten kirjakerhoista

    Mikä on ollut paras kirjakerho mistä olet lapsellesi kirjoja tilannut? En ole kauhean hanakka liittymään mihinkään kerhoihin, mutta lastenkirjojen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. Tänään tuli satusiivet-kerhon mainos, onko kenelläkään tästä kerhosta kokemuksia?? Ja muista mahdollisista...
  4. M

    Mieletön menettämisen pelko

    Luulin etten koskaan voi tulla raskaaksi, kymmenen vuotta ehdittiin olla ilman ehkäisyä ja kuinkas sitten kävikään? Koin ihanan yllätyksen viime syksynä kun tajusin olevani raskaana =) Nyt kun alkaa olla H-hetki käsillä eli rv 37 alkoi tänään, olen alkanut tuntea mieletöntä pelkoa siitä...
  5. M

    Kilpirauhasarvot raskaana

    Sain eilen kilpirauhasarvojeni tulokset ja olen enemmän kuin hiukan huolissani. TSH oli 4,2 ja T4-V oli 9,3 eli noilla arvoilla monikin lääkäri määärittelisi kilpirauhasen vajaatoimintaiseksi :( Omia oireita en osaa määritellä, mutta vauvasta olen huolissani! Olen kauhukseni lukenut...

Yhteistyössä