Hakutulokset

  1. N

    Vielä tätä; OYS vs. OAS

    Itselläni ei ole kokemusta OAS:sta mutta esikoiseni olen synnyttänyt OYS:ssa ja on ihan positiiviset kokemukset sieltä. Kätilöt oli mukavia ,samoin synnytyslääkärit.Ainoastaan moitittavaa löytyy siitä, että vaikka oli todella kipeä ja supistukset kovia, sitä ei oikein ymmärretty ja ainoana...
  2. N

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

    Hyvää uutta vuotta kaikille!=) hemarille onnittelut!:flower: Meille kuuluu hyvää,poju kävelee tuen kanssa kovaa kyytiä eteenpäin :) Tykkää myös kun kävelytetään ympäri taloa,ennen ei oikein siitä niin välittänyt. Hampaita hänellä on 6kpl. Hitaanlaisesti myös meillä hampaat näkyvät...
  3. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Solmulle ja perheelle onnittelut pienestä tytöstä! :flower::flower: Oikein ihanaa,rauhallista Joulua kaikille mammoille ja lapsosille!! nöpötin ja poju 1v4kk5pvä:heart:
  4. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Pikaisesti kommentoimassa..! Onnittelut 1-vuotiaille!:wave: Ja paranemisia sairasteleville.Meilläkin meneillään pojalla korvatulehdus:| Jaksaa kyllä leikkiä ja touhuta entiseen malliin. Talvivarusteista meillä on käytössä Kuoman talvikengät, Ticket to heavenin toppikset ja vähän halvempaa...
  5. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Onnea onnea 1-vuotiaille!! :wave: Söpö tyttö teillä hemari Hienosti hampaat näkyy :) Tiila kysyit noista meidän pojan mitoista..Niin ne menee siellä alakäyrillä ihan keskosuudenkin huomioon ottaen.Mutta eipä kukaan ole nyt siitä huolissaan ollut enemmän,kun kuitenkin sillä omalla käyrällää...
  6. N

    ***Lokakuun 2009 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Lokakuussa 2010***

    Onnittelut kaikille 1-vuotiaille!! :wave: Pikaisesti meidän kuulumisia.Poitsu seisoo tukea vasten ja ottaa muutamia askeleitakin jo :) Kovasti höpöttelee ja selittelee,äitiä sanoo ahkerasti. Viikko sitten sairaalassa kontrollissa otettiin paino ja pituus; 8840g ja 70,2cm Tuollainen pieni...
  7. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Onnea 1-vuotiaalle Iinalle!!:wave:
  8. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Hyvää yötä täältä! :D:wave: Viikonloppu mennyt sukujuhlilla käydessä ja vähän tuulettumassakin miehen kanssa.Kivaa oli. Mua mietittyttää tuossa imetyksen lopettamisessa myös se, että kuinkahan turvataan lapsen nesteensaanti sitten?Kun rinnalla ollessaan saa aina säännöllisesti sen nesteen...
  9. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Pikaiseen kysyn tuosta imetyksen lopettamisesta .. Meillä siis poika on vielä tissillä päiväsaikaan useita kertoja ja yölläkin 1-2krt.Lisäksi annetaan jo tavallista maitoa mukista ruoan kanssa,mutta sitä ei mene kerrallaan kuin ehkä ½dl jos sitäkään aina.. Joten jos alkaisin pikkuhiljaa...
  10. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Vau peppimamma kylläpä teillä hienosti pottaillaan =) Meillä ei ole vielä hankittunakaan pottaa,mummu ja pappa meinasivat sen pojulle ostaa.Sitten aletaan harjoittelemaan jo pikkuhiljaa. Tänään oltiin syksyn ensimmäisessä kerhossa.Mukavaa oli,hirmusti porukkaa! Kunnon kenkiä me ei olla...
  11. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Kysäisen näin pikaiseen, että oletteko antaneet/uskaltaako antaa 1-vuotiaalle lapselle purkkitonnikalaa? Ettei ole liikaa raskasmetalleja ja/tai suolaa..?
  12. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Sormiruokaa meillä on annettu mm. tuorekurkkua,vesimelonia,leipää,porkkanaa,kukkakaalta.Hampaita vasta 2kpl alhaalla.Olen kyllä ajatellut että pitäisikö esim puuroakin kokeilla pojun itse antaa syödä käsillään,vaikkakin tulee varmasti kaamea sotku.. :D Mies meillä aina nauraa,kun minä olen...
  13. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Nuhassa ollaan oltu koko perhe,pojun ja minun nuha jo parempi mutta mies vielä hirveessä taudissa:x Syksy on täälläkin,ulkona +8 ja kylmä!! Ollaan kyllä käyty päivittäin pikkuisen ulkona,kunnolla vaan päälle niin tarkenee. Maitomääristä meillä ollaan päiväsaikaan tissillä vielä n...
  14. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    aijoo, ja lisäksi värjäsin sinisellä elintarvikevärillä täytteen vaaleansiniseksi. =)
  15. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    alley minttutäytteeseen tuli kermaa,tuorejuustoa ja valkosuklaata, mintun maku piparminttuaromilla :) Kinuskikissa-sivusto on IHANA.Sieltä minäkin olen saanut paljon ideoita! :p Kyllä taitaa olla syksy nyt.Ulkona +14 lämmintä ja vettä tihuttaa.Hyrr.. nöpötin ja poju 1v8päivää :heart:
  16. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Annettiin kyllä pojan maistaa täytekakkua ja pikkusen keksinmuruakin :D Kesällä on jäätelöä annettu lusikalla muutamia kertoja,kun niin kovasti tykkää :) Limsoja ei olla annettu,ei ole kyllä tullut mieleenkään että vielä viitsisi sitä antaa,mehua on annettu kerran ja tykkäsi kyllä ...
  17. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Hei! :wave: Onnea Paapelon Iinalle sanoista! :) Ja muillekin "pikku juttelijoille"! Meilläkin tulee sanoja,tavuja, mm. "mämmä","äittä":kin on kuultu :heart: Ja jos kysytään, "miten kissa sanoo", vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä "miiiii" kimeästi :D Suloinen pieni :heart...
  18. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Meillä oli tänään 1-vuotisneuvola.Uudet mitat on pituus 70cm ja paino 8435g Pieni poika, mutta tasaisesti omalla käyrällään kasvaa.Kasvukontrolli laitettiin 2kk päähän. Kaksi rokotettakin poika sai,kolmoisrokotteen ja pneumokokkirokotteen :/ Piti vähän itkeä.Pian onneksi rauhoittui. Nana...
  19. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Näemmä alkaa tänne tekstiä tulemaan enemmän kun kesä lähenee loppuaan :) Paitsi loppuukohan vielä kuitenkaan,täälläkin tänään aivan mielettömän kuuma :whistle: Hiekkalaatikolla ei olla pojan kanssa käyty vielä.Puistossa kylläkin , ja on keinuttu ja laskettu liukumäkeä =) Meille tulee...
  20. N

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Elokuussa 2010******

    Kiitos etukäteisonnitteluista :flower: :wave: Olen leiponut nyt kahta sorttia pikkuleipiä,tummia ja vaaleita ja koristellut ne.Tänään vielä pitää leipoa muffineja,täytekakut huomenna ja lauantaina.Ihana itse tehdä kaikki,vaikkakin onhan siinä hommaa :whistle: Onneksi mies kotona vielä tämän...

Yhteistyössä