Hakutulokset

  1. Kis-Kisu

    Muutama tyhmä kysymys naamakirjasta?!?

    Kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa minua onnettoman toheloa.. :ashamed: Mistä ja miten mä saan mun vanhan sukunimen sinne näkyviin? Entäs mistä sinne pääsee kirjoittamaan muiden seinille? (kavereiden siis) ja miksi se väittää mun lapsia käyttäjiksi kun ne ei oo?
  2. Kis-Kisu

    Siis voi veettu!!! *turhis...joo*

    Äsken huomasin et olen hävittänyt/tiputtanut miehen antaman ranneketjun jonnekkin. |O Joo siinä on lukko präkänny ja kerran vaihdettukin. Tippuilut ennenkin, mutta aina löytynyt. Mä olen täällä kontannu perse pystyssä kämppää läpi, eikä missään. |O Niin ja mun tuurilla toi meitin kuopus...
  3. Kis-Kisu

    Kunhan vaan mietin... Kuinkahan paljon seksi kuluttaa?!?

    Kaloreita meinaan? Jos siis puhutaan siitä ihan perussetistä esileikkeineen. Aikaa noin puol tuntii. B)
  4. Kis-Kisu

    Jokohan me voitais lähtee viihteelle?!?

    Siis miehen kanssa ihan vaan kaksistaan. Mietin vaan tuota kuopusta, kun ikää 9kk ja osittaisella imetyksellä mennään. Eli kaks joskus kolme kertaa päivässä imetän. Yöt suht rauhallisia joskus (erittäin harvoin roikkuu tissillä ihan vaan tavan ei tarpeen vuoksi). Veisitkö itse yökylään...
  5. Kis-Kisu

    Auttakaa tyhmää! Klassikkokirja hakusessa!

    Siis mikä on klassikkokirja? Likan pitäis lukea kuulema sellanen, mutta ei oo mitään listaa eikä vaihtoehtoja. Pitäisi kuulema olla tunnettu tai vanha tai jotain sinne päin?!?!? Heittäkääs nyt jotain esimerkkejä, mitä me lähdetään kirjastosta ettimään. :|
  6. Kis-Kisu

    G: Millaisesta kupista juot kahvisi/teesi?

    Itsellä on valkonen kuppi jossa marimekon sininen kukkanen. (lainan kylkiäisenä joskus pankista saatu) B) Parin kolmen päivän välein käy koneessa, muuten yleensä huuhtelu. Entä millaisista kupeista vieraat juo? Meillä teeman mukeja mustaa ja punaista.
  7. Kis-Kisu

    Auttakaas! Lahjoista kyse....

    Kun nyt tuli hirmunen antamisen/auttamisen halu. :xmas: Neuvolaan jo soitin ja vähän kyselin, että onko tarvitsevaa perhettä. Jotain pientä voisin ostaa kahdelle pienelle lapselle. Mutta ongelma on nyt siinä, kun neukan mukaan enemmän tarvitsevia olisi isommissa perheissä ja mulla ei nyt...
  8. Kis-Kisu

    Mä myönnän! Mulla on vaan kavereita ei ystäviä...

    ja se vituttaa!!! Varsinkin tälläsenä päivänä kun kaikki tuntuu paskalta ja kaatuvan päälle. Niin todellakin toivon, että olisi edes se yksi oikea ystävä. Jolle voisi soittaa ja pyytää kahville kuuntelemaan tätä itsesäälin purkausta. Mies on sellanen kenelle puhun paljonkin (toisinaan) ...
  9. Kis-Kisu

    Hammaslääkärissä lapsen kanssa

    No ni nyt se tuli siis kutsu sinne tarkastukseen ton 3 vuotiaan kanssa ja valmiiksi jo hirvittää miten mahtanee käydä?!?!?! On meinaa vahvatahtoinen kaveri ja joka kerta kun minä tai isänsä menee hammaslääkäriin on tomerasti ilmoittanut "Minä en sitten mene hammaslääkäriin!" |O :laugh...
  10. Kis-Kisu

    Kierukka ja kuukautiset?!?!?!?

    Onko jollain kokemusta mulla ei siis oo vielä alkanu synnytyksen jälkeen kuukautiset, mutta viime tiistaina laitettiin kierukka ja th sano et pientä tiputtelua voi olla no oli joo mutta nyt vuotaa jo ihan reilusti ja alaselkä ihan p******n kipeä... Tarkottaahan tää nyt sitä et mun kroppani...
  11. Kis-Kisu

    Miten saan ton valkosen pois tuolta päältä?

    Siis kun avaan mitäs nyt palstan tai minkä tahansa keskustelun tulee ensin pitkä valkoinen tyhjä kohta jos siihen pistää hiiren ja klikkaa se menee sinne huukedin tutustumis sivuun... kysymys kuulukin miten perkeleessä mä saan sen pois?!?!?!?
  12. Kis-Kisu

    Kelan sivuista?

    Onko jollain tietoa pystyykö sieltä kelan sivuilta katsomaan omia hakemuksia esim missä kohtaa menossa tai kenties jopa päätöksiä?!?!? en jaksais tuhlata pankkitunnuksia siihen jos siellä kykenee vaan tekemään hakemuksia kun ne on jo toimitettu kelaan
  13. Kis-Kisu

    Kysymys täytekakusta?!?!?!

    Enkös mää voikin täyttää ja kuorruttaa sen tänään valmiiksi? siis suklaa-baanaani kakun meinasin tehdä pohja jo tossa valmiina ja miehelle aamupalaksi meinasin palasen kun sillä on synttärit vieraat kyllä tulee vasta huome illalla mut ei kai se ny nii äkkiä pahaks mee?
  14. Kis-Kisu

    P******n kela!!!! *purnausta....*

    Siis joo'o tuli päätös vanhempainpäivä rahasta koska teilla ei ole verotettavia tuloja blaa blaa saatte minimi äitiyspäivärahan |O joo ja mulla on alle 3- vuotias täällä kotona enkä silloin saanut tosiaankaan mitään minimiä voi veetun veetun vettu |O ja samalla tulee tarkistuspyyntö...
  15. Kis-Kisu

    Poju on sitte onnistunu!!! (turhis mutta veetuttaa)

    Rikkomaan haalarinsa eilen kun olivat iskän kanssa pihalla :headwall: Lassien suprafillit viime syksynä ostettu ja juuri ehdin kehumaan yhdelle kaverille et jollei mitään ihmeellistä tapahdu niin meiltä saa ensi talveksi hyvä kuntoisen talvihaalarin ja nyt on oikean reiden kohdalla...
  16. Kis-Kisu

    Onko mitään tehtävissä? ruokakysymys

    Tein siis ruuaksi kirjolohikiusausta ja kävi niinkin aloittelijam moka ettei mitään vertaa Olen siis pistänyt aivan liikaa mustapippuria sinne jää aika ilkee maku suuhun :headwall: onko siis mitään kikkakolmosta millä sitä sais pois sieltä vai vai.... ja kyllä syötiin sitä lounaaksi ja...
  17. Kis-Kisu

    Kevät tulee!! ärsyttävää...*turhis*

    niin siis lähinnä juuri siltä kannalta et postilaatikko tursuaa kaiken maailman hobbyhallin ja anttilan kuvastoja ja kaikkea kivaa tekisi mieli tilata :headwall: ja kaikki pitäisi saada maalata ja uusia sohvia ja yms yms haluamisen määrä on rajaton ainut mutta on se kun nyt täytyy elää...
  18. Kis-Kisu

    Perjantain tunnustukset

    Minä tunnustan Kävin hamstraamassa halpaa juotavaa paikallisesta vapaa valinnasta (ok vaan 4 pulloa) enkä vieläkään osaa noudattaa itselleni asettamaa viikko budjettia vaan ylitän sen aina :ashamed:

Yhteistyössä