G: Millaisesta kupista juot kahvisi/teesi?

Itsellä on valkonen kuppi jossa marimekon sininen kukkanen. (lainan kylkiäisenä joskus pankista saatu) B)
Parin kolmen päivän välein käy koneessa, muuten yleensä huuhtelu.

Entä millaisista kupeista vieraat juo?
Meillä teeman mukeja mustaa ja punaista.
 
Mä juon sellaisesta isosta possumukista aina kahvini. Tai sellaisesta missä lukee "I love my computer" :ashamed:

Vieraat juo näistä:

http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/fi/sisustus-_ja_lahjaesineet_helja-valikoima_osat_ja_varit_mukit
 
Batman -logolla varustettu kuppi lienee minun lempparini. Tosin juon kahvini niin hätäiseen, ettei aina ennätä edes harkita kupin valitsemista. Sattuu käteen mikä milloinkin ja se kauhistuttaa tätä jälkikasvua perin juurin, sillä heistä on kauhistus kun äiti sattuu nappamaan kaapista juuri heidän kissa- tai koiramukinsa. :| Huono äiti...
 
Kiitos kläly!
Mun ehdoton lemppari on ( ja on muuten just nyt nenän edessä!) kälyltä lahjaksi saatu hiirimuki. Ajatella, siitä on kohta varmaan... 18-19 vuotta, kun tän lahjaksi häneltä sain! Ei tää kyllä ihan koko aikaa ole ollut päivittäisessä käytössä, mut varmaan sen 10 vuotta kuitenkin! Ihmeen vähän pinttymiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Batman -logolla varustettu kuppi lienee minun lempparini. Tosin juon kahvini niin hätäiseen, ettei aina ennätä edes harkita kupin valitsemista. Sattuu käteen mikä milloinkin ja se kauhistuttaa tätä jälkikasvua perin juurin, sillä heistä on kauhistus kun äiti sattuu nappamaan kaapista juuri heidän kissa- tai koiramukinsa. :| Huono äiti...
Samaa vikaa, mä saatan joskus juoda jopa 'käytetystä' mukista :ashamed:
Mutta en nyt silti kenen tahansa jäljiltä olevasta, miehen kanssa myö ollaan nuo pöpöt jo jaettu muutenkin :D
 
vieras
mä juon joko nimimukista tai sit sellasesta kirahvi mukista(hupimuki) tai sit isosta taikametsä(?) mukista,vieraat juo joko erparisista mukeista tai sit nallepuh mukeista.
 
Turkoosi nipsumuki on vakiintunut kahvimukiksi vissiinkin. Melkein aina juon siitä kun ruskea kahvi näyttää esteettisesti herkullisemmalta turkoosissa mukissa. :D Ehkä kuvittelen värin myös vaikuttavan makuelämykseen. :p

Tällä kertaa tosin suosikkikuppini oli likaisena koneessa joten valkkasin tällaisen ruskeaoranssin retromukin. Ei maistu kahvi niin freessiltä tästä kupposesta. :LOL:
 
Ajatusta
Isohko Viivi ja Wagner muki "omassa" käytössä, jossa lukee "Oho, pääsi pieru" ja Viivi miettii, että *Yritin saada siasta miehen, mutta se pitää hyväksyä tuollaisena.* Vieraille teemaa tai muumimukia.
 
Malla
Alkuperäinen kirjoittaja Ajatusta:
Isohko Viivi ja Wagner muki "omassa" käytössä, jossa lukee "Oho, pääsi pieru" ja Viivi miettii, että *Yritin saada siasta miehen, mutta se pitää hyväksyä tuollaisena.* Vieraille teemaa tai muumimukia.
Toi Viivi&Wagner -muki on mun miehen lempimuki :)

Mä sen sijaan juon useimmiten MLL:n Onni löytyy arjesta mukista tai sitten vanhasta nimimukista, jonka olen saanut lahjaksi varmaan 25 vuotta sitten :)
 
Hannah
Itse juon tälläsestä sinisestä isosta "perintö"mukista (jota en pese joka välissä) . Vieraat saavat kahvinsa joko muumi-/teemamukeista tai sitten Pentikin Vanilja-sarjan mukeista. Riippuen vähän muusta kattauksesta. Ja riippuen myös vieraista: oma äitini ei esim. tykkää juoda mukista, joten hänelle sitten katan Arabian mustavalkoiset Paratiisi-sarjan kupit. Niitä käytetään sit muutenkin vähän virallisemmissa yhteyksissä.
 
Kertokaa mulle tyhmälle vielä se et mitä eroa on kupilla ja mukilla? :ashamed:

Huomasin vaan et suurin osa puhuu mukeista, kun taas meikäläinen on aina puhunu kupista... :snotty: Oonko juntti tai vaan vähä tyhmä?!?!? :LOL:
 

Yhteistyössä