Hakutulokset

  1. elokuuvauva09

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Heippa piiiiiitkästä aikaa :p siirryin tonne facen puolelle kun sinne on helpompi kirjoitella mut oon täälläkin välillä käynyt kurkkimassa :D mut on varmaan jo listalta poistettu eikä ihme ku en oo kirjoitellutkaan :whistle: mutta jos vielä tässä loppusuoralla mukaan mahtuu niin la on 14.10 ja...
  2. elokuuvauva09

    Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

    Mäki oon pitkään ollut hiljaa ku siellä faveryhmässä on jotenkin helpompi käydä ja se ei pätki... Me ollaan sit varmaan samoihin aikoihin tyksissä ku mulla la14.10 ;) ikää mullakin kohta 31 ja toista odotan :)
  3. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Ai niin unohdin eli tänään 7+0 :)
  4. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Omaa napaa: tänään oksennettu 3 kertaa joista eka oli salilla...Jouduin kesken jumpan lähtee oksentamaan vessaan, noloa :whistle: ekaa raskaudessa ei ollut pahoinvointia ollenkaan joten tää on ihan uutta ja voin sanoa että ei kivaa ja vie voimat :unsure: viikon verran on jo välillä etonut mut...
  5. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    27.9. totoro-/23/ensimmäinen/ 1.10. 2.10. Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS 3.10. emilllia/24v/2./K-SKS Tinnuli/26/ensimmäinen/SATKS 4.10. 5.10. idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS 6.10. 7.10. 8.10. 9.10. nnipsu!/25/toinen/KHKS 10.10. ajatuksissa/27/ensimmäinen/? 11.10. Toteemi85/31/kuudes/KOKS tai...
  6. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Hei kiva et on joku vähän samalla alalla :) samaa oon miettinyt että kuinka kauan pystyy olee töissä kun kuitenkin on koko ajan jotain fyysistä ja enemmän tai vähemmän painavaa puuhaa...no, aika näyttää (y)
  7. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Voi ei...tosin onhan noi vuodot ilman kipuja kai ihan normaalia? Mut kamalaa toi epätietoisuus ja oliks sulla vasta perjantaina se ultra :unsure: tsemppiä!!!
  8. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Tervetuloa uusille :) Täällä kyseltiin töistä ym. ni mä ajan jakeluautoja (kuorma- ja pakettiautoja) eli työn fyysisyys tulee jossain kohtaa vastaan...joka päivä on kuitenkin myös niitä painavampia paketteja tietysti käsiteltävänä... Turussa asutaan ja ei oo tällä hetkellä lemmikkejä :)...
  9. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Voi ei ladygreen :cry: paljon jaksamista myös sulle...henkisesti varmaan ihan superraastavaa :(
  10. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Voi Fritang :cry: toivotaan että olis silti vielä kaikki hyvin, eihän noista alkuvuodoista aina tiiä...mut raastavaa että joudut vielä viikon odottaa ultraa :eek::mad: Pakko kommentoida toi Spoken vatsa, aika hauska :whistle::giggle: aikamoinen turvotuskumpu on kyllä...itellä turvottaa nyt...
  11. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    No sehän taitaa just olla mullakin se että haluaa nähdä niitä viivoja kun ei yli vuoteen niitä saanut o_O:whistle: ja mun Kiinasta tilatut halpatestit tuli viime viikolla ni pitäähän niitä uittaa :whistle: ovistestailunkin aloitin aina jo kp11 tai 12 vaikka se plussa on tullu aina joskus kp 17...
  12. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Päivitin omat tiedot tohon listaan :) tosiaan omien laskujen mukaan la olis ehkä 15.10 mutta reilun viikon päästä ultrassa se sitten tarkentuu toivon mukaan! Ja mä aattelin kanssa et vasta sen ultran jälkeen vois tohon fb-ryhmään liittyä ehkä...ennen en uskalla :unsure: Nii mulla tänään tosiaan...
  13. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

  14. elokuuvauva09

    Lokakuun lapsoset

    Uskaltaisko liittyä...dpo21 olis menossa ja oon plussaillut jo dpo8 alkaen. Miksi oon vieläkin näin epävarma niin siksi kun meillä on yritystä takana pitkät 13kk :unsure: nyt kun se eka plussa pärähti niin oon tosi pelokas että pysyykö pieni matkassa mukana. Varhaisultrankin varasin ja se on...
  15. elokuuvauva09

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei pitkästä aikaa! Mut varmasti on jo poistettu täältä kun en ollut aktiivinen enää...pahoittelut etten pyytänyt päästä esim taustalle. Haluun kiittää tätä ryhmää kuitenkin, koska tätä kautta löysin ja liityin Facebookin suljettuun ryhmään jossa oli ja on vieläkin muutama henkilö täältä...
  16. elokuuvauva09

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä tänään kp5/28-33 ja oon vähän hiljaa ollut mutta lueskellut teidän kuulumisia kuitenkin :) yk8 lähti nyt käyntiin ja jospa tästä kierrosta sais jotain plussaakin vihdoin...olis jo aika!!
  17. elokuuvauva09

    Toiveena vauva 2017-2018

    Puoli vuotta ilman haamun haamua tuli täyteen eli tänään kp1/28-33 :cry: Iän voi päivittää eli 30v tuli mittariin!
  18. elokuuvauva09

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulle voi päivittää dpo -1 :love:
  19. elokuuvauva09

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joopa joo ja täällä vissiin kp 2 / 31-33 :cry: En kyllä tajua...eilen oli kp 28 eli menkat alkoi etuajassa ja mulla ei ennen oo tälleen käynyt...ja ne alkoi päivällä ihan varoittamatta :cry: heti verenä ja oli aika limaistakin (limaklimppejä) ja venyvää (n) sori nää ällöt jutut mut oon vaan...
  20. elokuuvauva09

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa piiiiitkästä aikaa :) masensi niin ku ei tärpännyt viime kierrostakaan ni pidin vähän hiljaiseloa :unsure: huomenna kp 27/31-33 ja ovista en tässä kierrossa tikuttanut ollenkaan mutta luulen sen olleen kp 19. Kohta ajattelin alkaa testailemaan vaikka ei kyllä oo yhtään tunnetta että olis...

Yhteistyössä