Toiveena vauva 2017-2018

Kuitenkin nyt kun lopetin pillerit vasta reilu viikko sitten aluviikosta tuntui jo alavatsalla parin päivän alla semmosta jomotusta, että ajattelin et nyt alkaa menkat. No ei oo näkyny ja tissit on kans herkkikset. Joten tuntemuksia on lupaavasti alaknut tulemaan, että jotain tapahtuu, mutta en kyllä ole kartalla, että mitä tapahtuu. Epäilykset ovat, että joko se oli ovis tai sit mun keho on ihmeissään, eikä keksi olisiko se lintu vai kala :confused:. Hyviä veikkauksia? Onko ollut samanlaista?

Kauanko muilla käyttäneillä kesti ennenkuin ekat luomumenkat tuli ja oletteko huomanneet,e ttä missä vaiheessa tuli normaali ovulaatio?
Mä käytin Mercilon-pillereitä n.3,5v. Ne kun lopetin niin tyhjennysvuoto tuli toki normaalisti ja ekat luomumenkat suht samaan aikatauluun kun ennen pillereitä. Sen jälkeen onkin sitten ollut säännöllisen epäsäännöllistä. :D Ehdin tosiaan jo huokaista helpotuksesta, kun useampi kierto oli putkeen 34-36 väliltä, mutta nyt taas heittelehtii. :oops: Välillä kyllä mullakin tuntemuksia, etenkin jossain loppukierron kohdilla, että koko kroppa on ihan tukossa ja ei tiedä mitä se tekisi. Että tulisko menkat vai ei. Ostin vuoden vaihteessa ovistestit myöskin, koska oli niin epäsäännöllistä. Sitten jätin pois kun alkoi olla niin selkeät jomottelut ja stressaannuin testailusta. Nyt on kyllä jomotellut aikalaillakin välillä, mutta kun taas tikut käyötssä niin niiden mukaan mitään ei pitäisi olla tapahtunut.

Mutta kovimpa tuo on yksilöllistä, miten nopeaan palautuu :) Tsemppiä! :)

Piikulain3n, taisi siinä jotain virheen mahdollisuutta olla jos tekee ekasta? Joskus olen itse kyllä tehnyt ja ei kyllä ollut virhe se tulos, kun illalla ja seuraavanakin päivänä näkyi plussana. :ROFLMAO: Mulla siis näytti plussaa parikin päivää joulun/uuden vuoden aikaan :D
 
Heippa! Mä tätä keskustelua vain seurannut (esikoista yritetään) mutta pakko kommentoida tohon Cerazette -asiaan. Mä söin niitä pillereitä yli 7 vuotta ja lopetin ne helmikuun alussa kun päätettiin antaa vauvan tulla jos tulee. :p Ekat menkat tuli maaliskuun puolessa välissä, eli mulla meni noin 1,5kk ja kierto oli heti aika tasainen, 25-26päivää ollu siitä asti. Mulla myös oli kyllä satunnaisia vuotoja muutaman kerran yleensä vuodessa kun niitä pillereitä söin.

Ite olin 18v kun alotin ne ja mulla oli tosi kivuliaat menkat jotka kesti yli viikon ja muistaakseni kierto oli 30 päivää. Nyt tosiaan puoli vuotta ollu menkat vaan 4päiväsiä eikä niin kivuliaita ja kierto lyhentynyt. En tiedä miksi, mutta hyvä näin!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Useamman kuukauden taustailleena nousi avautumisinto liian suureksi :) Olen ollut pillereillä (ensin ye ja myöhemmin minipillerit) lähes tauotta 9 vuotta ja maaliskuun lopussa jäivät Microlutonit pois. Olen kärsinyt vauvakuumeesta lähes koko elämäni, mutta viime keväänä tajusimme miehen kanssa elämäntilanteen olevan nyt kypsä esikoiselle. Käyn töissä ja opiskelen osa-aikaisesti, mutta totesin etten halua aloittaa valmistumisen jälkeistä elämää mammalomalla vaan hypätä vähintään osa-aikaisesti tuolloin töihin. Näin ollen aika olisi nyt, sillä haluaisin esikoisen kuitenkin alle kolmekymppisenä.

OIen aina kärsinyt infernaalisista menkkakivuista ja endoepäilyä on ollut lääkärien puolelta, mutta asiaa ei ole koskaan tutkittu. Pillerit ovat vähentäneet kipupäivät yhteen ja ajoissa otetut särkylääkkeet auttavat, kunhan vaihtelen niitä välillä. "Menkat" ovat tulleet tauotta kaiken aikaa kellontarkasti. Pillerit jätettyäni hamstrasin heti ovistestejä, sillä en ole koskaan kiinnittänyt kummemmin huomiota kiertooni ja halusin testata, miten keho palautuu pillereistä. Heti ensimmäisestä yk:sta bongasinkin ovislimat, jotka testi todensi oikeiksi. Tärppipäiviä oli kuitenkin tasan tuo yksi ja vaikka se hyödynnettiin niin ennen, aikana kuin jälkeen niin plussaa ei näkynyt. Sittemmin kuitenkaan samanlaisia limoja ei ole edes näkynyt, eikä seuraavassa kuussa tikutkaan bonganneet ovista :/ Tikut olen heittänyt jo harakoille ja koittanut rauhoittaa asennetta "tärppää sitten kun on tärpätäkseen", mutta paremmin sanottu kuin tehty :D Lämpöjä pyrin mittailemaan koska on kuitenkin mukava oppia tuntemaan omaa kehoansa, vitamiinit ja vehnänalkioöljy ovat myös käytössä.

Kierrot ovat pysyneet tasaisina pillereiden lopettamisesta lähtien (26-27pv, menkat 4-5pv). Nyt menossa kp 23, suuria odotuksia ei ole tältä kierrolta koska ovistuntemuksia ei ollut eikä peiton heiluttelut ajoittuneet optimaalisesti edes laskennallisille päiville. Opiskeluiden puitteissa vauva olisi tervetullut mieluiten ensi kesänä, joten tällä hetkellä ei ole edes samanlaista hätäintoa vielä päällä kuin alkuunsa. Mutta kuten on jo osoittautunut, ei sitä jälkikasvua nappia painamalla tilata, joten pieni (tai vähän isompikin) toivonkipinähän sitä joka kierrossa pörrää...
 
Tervetuloa uudet! (y)

Ovisbongaus alkaa olla päätöksessään. Lähden kohta, enkä pääse ennen sunnuntaita testaamaan. Tosin jos yhtä hyvin vahvistuu, niin tänään on dpo-1. (y) Eilen talletukset ja seuraavat vasta sunnuntaina, vietetään viikonloppu eri teillä.. Mutta kirjaimellisesti olin illalla pää alaspäin katsomassa sohvalla telkkaria ja tyynykin oli välillä lantion alla. Miten niin taikauskoinen... :ROFLMAO::D

Ylempi siis aiemmin tehty, alempi hetki sitten. Välissä on noin tunti aikaa, eli ymmärrettävästi ylempi on myös ehtinyt kuivahtaa enempi
http://aijaa.com/dO2zVY
 
Moikka täältäkin pitkästä aikaa! Oon vähän "lomaillut" eli tehnyt kotona siivousta ja ehkä samalla myös päässä. Vauvahommiin en niinkään oo keskittynyt kun ton appsin kautta vaan katellut missä mennään. Joitain plussia oli, onnea niistä! :) Ja uusille tervetuloa!

Monia ikäviä uutisia näkyi olevan, toivottavasti ne ei jatku. :cry:

Miulla on muuten toi keskimääränen kierto niikin pitkä kun 37 päivää nyt tuon ohjelman mukaan ollut edellisen ja tämän kierron. Eli nyt vasta huomenna pitäis ovis olla vaikka juhannuksena oli menkat viimeksi. Järjettömän pitkiä on, gynellä pitäisi käydä varmaan tarkastuksessa sit elokuussa lomien jälkeen ja valittaa samalla kierron pituutta. Aiemmin tuntui että tää on se meidän kierto, mutta mitä lähemmäs loppukiertoa mennään niin sitä vahvempi on fiilis siitä että ei tärppää. Ovis siis justiin tässä käsillä ja jälleen kerran ne kovimmat halut oli viikko sitten ja viimenen kaks viikkoa on talleteltu vähintään kolmen päivän välein. Nyt ollaan viikonlopuksi menossa vanhempieni luokse ja eilen ja tänään nippaillut alavatsasta. Ja limat tuntuu alkaneen eli illalla pitää varmaan karata kahdestaan saunaan tuikkaamaan vielä kavereita matkaan.

Meillä alkaakin tänään kuukauden loma, ihan hyvä. Ollaan miehen kanssa kun viulun kieliä molemmat oltu tää viikko. Esikoisen vaipattomuus pitäs siis aloittaa ja reissailuakin on teidossa. Ei siis ehkä ehdi stressata vauvasta. Mies on sen suhteen ärsyttävän rauhallinen ja käskee vaan olemaan stressaamatta. :poop:(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo ja Idjunn
Tervetuloa uudet! (y)

Ovisbongaus alkaa olla päätöksessään. Lähden kohta, enkä pääse ennen sunnuntaita testaamaan. Tosin jos yhtä hyvin vahvistuu, niin tänään on dpo-1. (y) Eilen talletukset ja seuraavat vasta sunnuntaina, vietetään viikonloppu eri teillä.. Mutta kirjaimellisesti olin illalla pää alaspäin katsomassa sohvalla telkkaria ja tyynykin oli välillä lantion alla. Miten niin taikauskoinen... :ROFLMAO::D

Ylempi siis aiemmin tehty, alempi hetki sitten. Välissä on noin tunti aikaa, eli ymmärrettävästi ylempi on myös ehtinyt kuivahtaa enempi
http://aijaa.com/dO2zVY
Kuulostaa ja näyttää lupaavalle. Tsemppiä! Talletustahdinkin pitäsi kyllä riittää :) Pakko ehkä on vaan käydä hakee tänään niitä ovistestejä kuitenki. Sinällään sillä ei oo merkitystä kun meillä peitot heiluu kutakuinkin jokatoinen päivä aina, mutta mua kyl kiinostaa mitä minussa tapahtuu. Ja onko minulla nyt ovis. Jos ovis on menny päivä tai kaks sitten niin näkyykö niissä liuskatesteissä vielä jotain väriä? On niin pitkä aika ku viimeks käyttäny ettei muista :rolleyes:. Nyt alkaa kuitenki alavatsajomotukset vähenemään, mut himottaa vielä ja sitä on jo tehny ehkä 3-4pv, joten jos ovis tulee ni uskosin et oli eilen tai toissapäivänä.

Koitin kaivella muistia kuinka esikoista tehdessä meni niin, mulla oli sitä ennen Nuvaringi käytössä, joten kierto oli oikeestaan heti sama kun Nuvaringillä kun siinä oli se tyhjennysvuoto. Yks n. 5päivää pitempi kierto oli muistaakseni ja heti ehkäsyn poisjäännin jälkeen oli tissit arat. Niinku nytki. Tuolloin raskauduin yk 3:sella.

Harmi kun Nuvaringi oli niin erilainen ja toimii ihan erilailla ku Cerazette ni ei voi suoraan verrata:unsure:. Multa kiellettiin kaikki yhdistelmaehkäisy aurallisen migreenin takia.

Mut ku muisteli tuota ni ehkä vähän palasi maan pinnalle, ettei suuria odota heti tästä "kierrosta" ku jättää pillerit pois. Vaikka tissit on kipeet ni oli sillonki= hormoonimuutos. Ja alavatsajuilinta varmaan enteilee, et siellä on tehdas käynnistymässä ja kunhan ekat luomumenkat tulee ni pääsee vasta oikeasti yrittämään. Olen siis aika varma et mun keho on nukkunu ja nyt ovis, menkat tulee kahden viikon sisään ja toivon sen jälkeen kierron pysyvän vakiona, jotta voin sitä paremmin opetella lukemaan. en usko, että nyt on menkat tulossa, vaikka juiliikin siihen malliin, koska en usko ovuloineeni aikoihin niin ei se varmaan tajua mitään vuotaakkaan. Voin kyl olla harakoillakin :LOL:

Tsemppiä kaikille. Olkaa ahkeria!
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo ja Nonsk
Kuulostaa ja näyttää lupaavalle. Tsemppiä! Talletustahdinkin pitäsi kyllä riittää :) Pakko ehkä on vaan käydä hakee tänään niitä ovistestejä kuitenki. Sinällään sillä ei oo merkitystä kun meillä peitot heiluu kutakuinkin jokatoinen päivä aina, mutta mua kyl kiinostaa mitä minussa tapahtuu. Ja onko minulla nyt ovis. Jos ovis on menny päivä tai kaks sitten niin näkyykö niissä liuskatesteissä vielä jotain väriä? On niin pitkä aika ku viimeks käyttäny ettei muista :rolleyes:. Nyt alkaa kuitenki alavatsajomotukset vähenemään, mut himottaa vielä ja sitä on jo tehny ehkä 3-4pv, joten jos ovis tulee ni uskosin et oli eilen tai toissapäivänä.

Koitin kaivella muistia kuinka esikoista tehdessä meni niin, mulla oli sitä ennen Nuvaringi käytössä, joten kierto oli oikeestaan heti sama kun Nuvaringillä kun siinä oli se tyhjennysvuoto. Yks n. 5päivää pitempi kierto oli muistaakseni ja heti ehkäsyn poisjäännin jälkeen oli tissit arat. Niinku nytki. Tuolloin raskauduin yk 3:sella.

Harmi kun Nuvaringi oli niin erilainen ja toimii ihan erilailla ku Cerazette ni ei voi suoraan verrata:unsure:. Multa kiellettiin kaikki yhdistelmaehkäisy aurallisen migreenin takia.

Mut ku muisteli tuota ni ehkä vähän palasi maan pinnalle, ettei suuria odota heti tästä "kierrosta" ku jättää pillerit pois. Vaikka tissit on kipeet ni oli sillonki= hormoonimuutos. Ja alavatsajuilinta varmaan enteilee, et siellä on tehdas käynnistymässä ja kunhan ekat luomumenkat tulee ni pääsee vasta oikeasti yrittämään. Olen siis aika varma et mun keho on nukkunu ja nyt ovis, menkat tulee kahden viikon sisään ja toivon sen jälkeen kierron pysyvän vakiona, jotta voin sitä paremmin opetella lukemaan. en usko, että nyt on menkat tulossa, vaikka juiliikin siihen malliin, koska en usko ovuloineeni aikoihin niin ei se varmaan tajua mitään vuotaakkaan. Voin kyl olla harakoillakin :LOL:

Tsemppiä kaikille. Olkaa ahkeria!
Joillain näkyy koko kierron viivaa, oon itse testannut nyt kaksi viikkoa ja jotain näkynyt koko ajan, haaleaahaaleaa tosin useinmiten. Aamusta/aamupäivästä (mutten ekasta pissasta kuitenkaan) kun oon testannut niin oon saanut vahvempaa kun iltapäivällä. Ellei ole tosi kyseessä. ;) käyhän hakemassa niin saadaan sinunkin viivoja katsella!:D ja kyllä juu, pillereiden lopetus sai mun hormonit ihan sekasin. Oli huono olo, vatsaa nipisteli, tissit oli niin kipeet että hyvä kun pystyi normisti liikkua, lisäksi olin kiukkuinen kuin mikä. Tuli siis tosi hyvään saumaan syksyllä töissä tiimien vaihto :D ja tietenkin, olin ihan varma että heti raskaana! Pyh :D
 
Joillain näkyy koko kierron viivaa, oon itse testannut nyt kaksi viikkoa ja jotain näkynyt koko ajan, haaleaahaaleaa tosin useinmiten. Aamusta/aamupäivästä (mutten ekasta pissasta kuitenkaan) kun oon testannut niin oon saanut vahvempaa kun iltapäivällä. Ellei ole tosi kyseessä. ;) käyhän hakemassa niin saadaan sinunkin viivoja katsella!:D ja kyllä juu, pillereiden lopetus sai mun hormonit ihan sekasin. Oli huono olo, vatsaa nipisteli, tissit oli niin kipeet että hyvä kun pystyi normisti liikkua, lisäksi olin kiukkuinen kuin mikä. Tuli siis tosi hyvään saumaan syksyllä töissä tiimien vaihto :D ja tietenkin, olin ihan varma että heti raskaana! Pyh :D
Kuulostaa hyvältä ja voin hyvin samaistua, tietenki joku tyyppi olkapäällä puhuu, että on tärpänny heti ja mullakin on työpaikan vaihto 4.8 edessä :D. Vaihtuu hommatkin vaativimmaksi, mut eiköhän näistä selvitä.

Mut kuhan täältä töistä pääsen niin kömmin heti Prismaan ovvulaatiotestiostoksille ja kokeilen mitä sanoovat :)

Laskeskelin tossa tietenki et jos tässä tai ens kuussa tärppäis ni pääsis synnyttää ennen kesähelteitä :ROFLMAO: On tuo ihmeellinen tuo ihmismieli kun se haluu kaiken heti, vaikkei ole kiire edes. Mun ajatus oli vaan et ois kiva jos sais vauvan maailmaan tai tehtaaseen ensi syksyyn mennessä ni oisin kotona ku esikoinen menee kouluun ja alotan itse vuoden päästä syksyllä maisteriopintoni ni sit on 'aikaa' tehdä niitä :ROFLMAO:
 
Tervetuloa uudet! (y)

Ovisbongaus alkaa olla päätöksessään. Lähden kohta, enkä pääse ennen sunnuntaita testaamaan. Tosin jos yhtä hyvin vahvistuu, niin tänään on dpo-1. (y) Eilen talletukset ja seuraavat vasta sunnuntaina, vietetään viikonloppu eri teillä.. Mutta kirjaimellisesti olin illalla pää alaspäin katsomassa sohvalla telkkaria ja tyynykin oli välillä lantion alla. Miten niin taikauskoinen... :ROFLMAO::D
Itse harrastin tuota samaa muutama päivä sitten :D Mies vähän pyöritteli päätään ja naureskeli, mutta totesi sitten että ei siitä varmaan haittaakaan ole jos haluan uskoa että akrobatia talletusten jälkeen mukamas auttaa auttaa :p

Tervetuloa minunkin puolestani Tiituu, felessa ja Idjunn!

Pahoittelut Minimeistä, eipä se oikein muu auta kun koittaa nollata pää ja lähteä uuteen kiertoon.

Meillä on tänään miehen kanssa vapaailta. Syömään ja yhdelle keikalle olisi illan suunnitelmana. Ja aamulla saa nukkua pitkään. Sikäli mikäli sattuu nukuttamaan. Eli todennäköisesti herään ennen 7.00 enkä saa enää unta... ;)
 
Iltoja!

Cerazetteja käytin itse noin 4kk ajan esikoisen syntymän jälkeen imetyksen aikana...kun jätin pois, tulin heti raskaaksi.

Täällä menkat antaa vielä odottaa (varmasti johtuu siitä kilpirauhasen vajaatoiminnasta ett kierto pitenee).
Nyt menossa kp 30/26-28.
Testin tein viimeksi eilen aamulla ja oli puhdas nega. Nyt ei huvita tehdä testiä, eikä testiä oo kaapissa edes odottamassa.
Mutta menkkoja odotellessa tässä..Aikanaan kun oli hoitamaton vajaatoiminta niin kierrot oli 31pv eli su varmaan viimeistään alkais.

Tervetuloa uusille ja kiva kuulla, että on paljon taustailijoita :)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Idjunn
Iltoja!

Cerazetteja käytin itse noin 4kk ajan esikoisen syntymän jäl
Iltoja!

Cerazetteja käytin itse noin 4kk ajan esikoisen syntymän jälkeen imetyksen aikana...kun jätin pois, tulin heti raskaaksi.

Täällä menkat antaa vielä odottaa (varmasti johtuu siitä kilpirauhasen vajaatoiminnasta ett kierto pitenee).
Nyt menossa kp 30/26-28.
Testin tein viimeksi eilen aamulla ja oli puhdas nega. Nyt ei huvita tehdä testiä, eikä testiä oo kaapissa edes odottamassa.
Mutta menkkoja odotellessa tässä..Aikanaan kun oli hoitamaton vajaatoiminta niin kierrot oli 31pv eli su varmaan viimeistään alkais.

Tervetuloa uusille ja kiva kuulla, että on paljon taustailijoita :)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia!
Kiitos!

Kiva kuulla, et raskauduit nopeasti. Toivottavasti kierto ei venyisi sullakaan :)

Tein jo yhet ovulaatio- ja raskaustestit. Nega ja nega. Ovistestiä ennen 2,5 tuntia pissaamatta ja ennen raskaustestiä tunti. Taidan seuraava odotella vklopun yli ja katsotaan taas maanantaina :)
 
Muuten jos ovista tai menkkoja ei ala kuulumaan about viikkoon ni kannattaako käyä kysyy lääkäristä apuja? Miten ne vois auttaa? Nimittäin mulla vielä kuuluu gyne yksityisellä työpaikan piikkiin 1krt/ vuosi, mut vaihan työpaikkaa 4.8. Ni pitäs käyä ennen sitä
 
Myö alotettiin lapsen yritys huhtikuussa 2014, koska haluttiin alkuvuoden vauva, mielellään kevätvauva. Ei ihan luokkansa vanhin muttei nuorinkaan. Poika taikka tyttö, kauniit nimet keksittiin kummalle vaan. Ostin innoissani parit bodyt ja sukat. Nyt oon myyny ne.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Mulla on menossa kp 20/27 ja dpo 7.
Olen tuntenut kummallisia repäisyjä vatsanalueen sivuilla ja tietenkin pää sanoo,että nyt vihdoin on tärpännyt. Aamulla tein r-testiä ( sofin herkkä..joo-o,tiedän,turhake. :confused: ) ja tietenkin se oli täysin viivaton.
Minä sekopää menin vielä kaivelemaan sen testin roskiksesta ja tarkistamaan viidennentuhannen kerran tuloksen.:LOL: jep,tyhjä edelleen.
Huoh.
Näinköhän sitä täytyy alkaa odottelemaan kiertoa numero 14.Toiveet eivät ole pilvissä. Ja oon kiukkuinenkin kuin ampiainen,hitto vauvanteko on stressaavaa.:ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Myö alotettiin lapsen yritys huhtikuussa 2014, koska haluttiin alkuvuoden vauva, mielellään kevätvauva. Ei ihan luokkansa vanhin muttei nuorinkaan. Poika taikka tyttö, kauniit nimet keksittiin kummalle vaan. Ostin innoissani parit bodyt ja sukat. Nyt oon myyny ne.
Oon pahoillani :unsure: toivon niin paljon että teillekin vielä joskus lapsi tulisi. Se on niin epäreilua että ne saa lapsia jotka ei edes halua ja ne jotka haluaa kaikkein eniten ei saa. Kunpa ei menis näin :cry:

ON: mulla alko tuhruttelu. Keväällä oli sellanen kierto et tiputtelu alko 9 päivää ennen menkkoja ja samalla menkkamaiset kivut, jotka jatku siihen asti ku poikkeuksellisen kivuliaat menkat alko. Nyt varmaan samanlainen kierto tiedossa, alavatsaa jomotellu useampi päivä ja tiputtelu alko yöllä. Ja menkkoihin viikko.

:cry:
 
Heippa!

Mulla tänää kp 28/28.. Toivon niin et tärppäis mutta mitään sen kummenpaa oiretta ei ole. En ole saanut taas pariin yöhön nukutuksi ja siksi nyt väsyttää. Mies myös mökkeilee ja jotenkin ollut itse siitäkin herkillä, kun kovasti tehnyt itse töitä ja kukaan ei olekaan kotona töiden jälkeen :(

Ainoastaan välillä on tullut heikko olo ja etenkin aamulla. Mutta varmaan kunnon raskaus heikotuksen ja huimauksen tunnistaisi. Vai onko jollain ollut vain sellaista pientä etomista syömistä ennen ja jälkeen?

En vielä testaile varmaan huomenna tai ma, jos menkkoja ei näy.
 
Tervehdys taas!

Tais ovis tulla ja mennä sekä viheltää mennessään. Lähdettiin siskon kans extemporee ajatuksella mökille tiistaina joten ei pystytty hyödyntään ovista miehen kans niinkuin oltiin suunniteltu. Eilen vasta tultiin sieltä takas. Oli ihan pakko päästä selvittään ajatuksia kun työhommat rupes painaan niin paljon päälle ettei pää enää kestäny. Teki kyllä hyvää nollata pää. Mutta eipä tuo haittaa vaikka tässä kuussa ei plussaa tuliskaan kun oon aina halunnu kesävauvan ja jos plussa tuliskin vasta syys- tai lokakuussa niin kesävauva olis mahdollinen tulla (y)
 
Tervetuloa uusille!

Tein eilen kp29 raskaustestin, joka oli negatiivinen. Luulin eilen olleen dpo16, vaan taisin taas kerran erehtyä sen oviksen ajankohdasta lämmöistä huolimatta, koska olisihan ne menkat sen mukaan jo alkaneet tai vähintään haamu näkynyt testissä. Ärsyttää. Että missäköhän pirussa ne menkat viipyy taas... Luulin kerrankin olevani kartalla tämän kierron suhteen, vaan eipä sitten. Period trackerin laskema keskimääräinen kierron pituus on 29 päivää ja sen mukaan menkkojen pitäisi tänään alkaa, saapa nähdä miten käy. Nyt siis kp30.
 
Jumankauta mikä nyt mullakin näissä menkoissa on?! Keskiviikkona alko normaalin aikataulun mukaan ensin pienellä ruskealla tuhrulla kuten aina ja sitä kesti 3 päivää. Eilenkin laitoin tamponin ja se oli ihan rutikuiva. Tänään ei oo tullu mitään!!! Klimppistä valkovuotoa vähän, wtf? Vatsa ei ole ollut yhtään kipeä. Mitään testiä en nyt tee vaikka olisikin tuolla, kyllä mä tietäisin jos olisin raskaana. Persetti! Alkais nyt! Mistä mä nyt taas tiedän koska on ovis jos tästä tulee joku pitkä kierto....:mad:
 
Nuttykitty, sinuna tekisin testin silti. Mulla viime raskaudessa kesti tiputtelu kolme päivää ja loppui kun seinään ja sitten teinkin plussan joka tuli ihan puskista. Edellisellä kerralla tuhrun puuttuminen oli just se mistä tajusin olevani raskaana joten en olettanut plussaa saavani.

Omaa napaa, ovis olis laskureiden mukaan tästä päivästä 22.päivään välisenä aikana. Turvotus ja vatsakipu sekä limat alkaa helpottaa mutta tosiaa. Viime kierrosta ovis oli limojen jälkeen vasta niin nyt pelataan varman päälle ja joka toisen päivän taktiikkaa käytetään lyhimmän ja pisimmän kierron mukaan plus pari ekstra päivää molemminpuolin :p:p jos ei nyt tärppiä näy niin sitten pitää kokeilla jotain vitamiineja yms.
 
Nuttykitty, sinuna tekisin testin silti. Mulla viime raskaudessa kesti tiputtelu kolme päivää ja loppui kun seinään ja sitten teinkin plussan joka tuli ihan puskista. Edellisellä kerralla tuhrun puuttuminen oli just se mistä tajusin olevani raskaana joten en olettanut plussaa saavani.

Omaa napaa, ovis olis laskureiden mukaan tästä päivästä 22.päivään välisenä aikana. Turvotus ja vatsakipu sekä limat alkaa helpottaa mutta tosiaa. Viime kierrosta ovis oli limojen jälkeen vasta niin nyt pelataan varman päälle ja joka toisen päivän taktiikkaa käytetään lyhimmän ja pisimmän kierron mukaan plus pari ekstra päivää molemminpuolin :p:p jos ei nyt tärppiä näy niin sitten pitää kokeilla jotain vitamiineja yms.
Noh, kai se on jossain vaiheessa tehtävä. Aattelin jos vielä huomisen odottaisi kun palataan kotiin reissusta, jos tämä matka nyt on jotenkin sekoittanut (n)
 
Kyllä mä luotin oman kropan tuntemuksiin, en tehnyt testiä aamulla ja nyt alko! Ja jumalattomat säryt! Ärsyttää taas nyt yrittää kärvistellä menkkakivut pelkällä panadolilla kun sitä Buranaa ei kai pitäs ees yritysvaiheessa syödä..
 

Yhteistyössä