Hakutulokset

  1. S

    raskausoireketju(mahd.)

    Huuh nyt on tissitkin kipeänä ja selkä :whistle:
  2. S

    raskausoireketju(mahd.)

    Ja ai niin tulee nukahdeltua ihan ihme paikkoihin ja asentoihi... :headwall:
  3. S

    raskausoireketju(mahd.)

    Jännitää.... Mulla pitäisi menksut alkaa vasta 13 päivänpäästä, mutta nyt jo raskaus oreita: - Alavatsa kauhean turvonnut ja kipeä (istuessa melkein jatkuvaa juilintaa) alkuviikosta ihan tuntui kun olisi vähän supistellut (???) ( Huolettaa nuo kivut...) - Paha olo: Aamulla ällöttää...
  4. S

    ÄIDIT!!

    Meille ei oteta sikoinfulenssa rokotetta 10 kuinen sen jo sairasti ja on ihan hengissä nauraa ja leikkii niinkuin aina =)
  5. S

    Lapsi ei ole KTL: n tai neuvolan omaisuutta!

    http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=181&Itemid=194 Eli näin on monienmuidenkin sairauksien kanssa. Miksi rokottaa lapsi jos paras suoja tulee suoraan rinnasta??
  6. S

    Keskenmeno vai kuukautiset??? Saankohan koskaan lasta???

    Minulla kanssa ihan samat tunteet, kirosin itseni joka helvetin kuukaus mahoksi, mutta sitten puolen vuoden jälkeen testiin tulikin kaksi selkeetä viivaa ja nyt poika rinnalla. Tiedän tämä ei lohduta, mutta samat tunteet silloin oli. Miten juuri minun kehoni ei halunnut vauvaa... se ei tuntunut...
  7. S

    Mitä teitte pienelle enkelillenne keskenmenon jälkeen?

    Suru työ on pitkä! Mulla keskenmeno parivuotta sitten... Veret meni vaan lattialle (kk 13 päivää myöhässä, en muista viikoja) Eikä siellä mitään ollut... Nyt tuli mieleen olikohan mulla jälleen keskenmeno vaikka onkin kuparikrukka kuukautiset myöhässä, raskaus oireita ja lopulta kivuliaat...
  8. S

    SINÄKÖ muka äiti 0_o???

    Mulle kaikki ovat olleet tosi ystävällisiä. Mitä nyt yks mummo kun astu bussiin katto muo ja kajautti "Onko tuo sinun???" :laugh: En voinut kun hämmästellä ja nauraa, sanoin että "on"ja rupesin hehkuttaa äitinä olemista :kieh: kaikkea sitä!
  9. S

    äidin ja isin ikäero

    Meillä 12 vuotta minä 18 ja mies 30v. :saint: :)
  10. S

    Keksikää vielä joku ruoka

    http://users.tkk.fi/rkaleniu/kkirja/kasvis.htm Toivottavasti auttaa :) Olen itse kasvissyöjä ja on ihanaa jos juhlissa saa kasvisruokaa
  11. S

    Keksikää vielä joku ruoka

    Riisiä ja tofu kastiketta
  12. S

    Keksikää vielä joku ruoka

    Tee feta piirakoita, täytettyjä paprikoita, kasvis pizza, kasvis risotto (korvaa liha soija rouheella), :flower:
  13. S

    onneksi en ole amerikkalainen

    :laugh: :laugh: :laugh: Mustan kun yhdessä lekasa tai jossain luki "älä lyö tällä päähäsi"
  14. S

    mitä "hullujakin" odotusajan mielitekoja?

    mun teki mieli: Viiniä, juusto raastetta joka oli pakastimessa, lihaa (en kyllä syönyt kertaakaan ja PIIMÄÄ! Sitä meni tölkki tai kaks päivässä!!! Enkä yhtään liiottele. Piimää piti olla koko ajan litkimässä..... :snotty: :headwall:
  15. S

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    15 vee ja ihana, kaunis ja niin romattinen kokemus oli :heart: :heart:
  16. S

    Miksi ihmeessä kuparikierukkaa aina haukutaan? Ja sitä ei lääkärit halua laittaa? Olen erittäin tyytyväinen =)

    Minä olen kanssa ollut tyyväinen kierukkaan :D ei oo mitään ongelmia ollut paitsi pikkaisen runsaammat vuodot, mutta se on pieni riesa kun voi olla huoletta eikä tarvitse joka kk miettiä onko raskaana :) SUOSITTELEN!!
  17. S

    Kuinka kauan kuparikierukan..

    mulle laitetiin eilen eikä mitään ongelmia! Ei vuotoa eikä kipuja!
  18. S

    Eucalyptus-pastillitee ja raskaus?

    Jotkut yrtit voivat aiheuttaa keskenmenon, mutta ei ainakaan eucalyptus! Itse join koko raskauden erilaisia yrttiteitä ja muutenkin käytin yrttejä ruuassa :heart: Totta neuvolassa kielletään käyttämästä yrttejä koska niitä "ei olla tutkittu tarpeeksi" Mutta itse juttelin asiantuntioiden...
  19. S

    Muita 'ylipehmeitä' äitejä?

    Lapsen tahtinen äiti myös täällä :) Perhepeissä me kaikki nukumme ja tisua saa aina kun maistuu, niin myös läheisyyttä!
  20. S

    Mikä rokote on mielestänne tärkein?

    Sandriinan kanssa samaa mieltä! :hug:

Yhteistyössä