Hakutulokset

  1. Z

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Annatteko siis normaalimaitoa ihan tuttipullomaitonakin? Itse annan vielä NANia....ja tekisi mieli rahan puolesta vaihtaa tavalliseen maitoon. Mutta kun noissa vauvanmaidoissa on niin hyvin niitä lisättyjä vitamiineja......
  2. Z

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Millaisia ja minkämerkkisiä rattaita teillä on käytössä? Itsellä on kova rataskuume päällä ja koluan kovasti käytettyjen rattaiden markkinoita :)
  3. Z

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Pikkuihralle tuhannesti onnea!! :)) Firesun....itse ole jo niin vanha, että en enään vaihtaisi rahaan sitä, että saan olla kotona oman pienen lapseni kanssa. (ja varsinkin tietäen, että tämä lapsi on mun viimeinen) Olen todella tiukilla kun vielä kotona asustelee 2 teiniä, mutta päivääkään...
  4. Z

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Sen verran vilä meidän elämästä, että Adelein ainakin saa ulkoilmaa,koska hän on mukana jokaisella koiran ulkoilultuslenkillä :)..oli sitten ilma mikä tahansa! (yksinhuoltajan arkea)...Olenkin joutunut satsaamaan joggereihin, sadesuojaan ja erittäin lämpimään ja hengittävään talviasuun. Meillä...
  5. Z

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Kiitos taaperotx5!! :) Lisää vaan meidät listaan. Joku muukin näemmä valvoo :))
  6. Z

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Mikäs se meidän facebook-ryhmän nimi on? Voisin haluta liittyä sinne..
  7. Z

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    Hei kaikille pitkästä aikaa! :) Olen lueskellut pinoa silloin tällöin ja on on ollut ihana seurata omaa taivaltanne. Mutta kun käyn niin harvoin lukemassa..kaikki liikenevä energia menee lukemiseen ja oma tarina jää kirjoittamatta :/ 12.11 Adelein täytti vuoden ja samana päivänä minä 43. Mulla...
  8. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Mitä maissinaksuja olette pienille antanut??? ja millaisia syöttötuoleja olette hankkineet? Itse kovin vertailen ja haen sitä sopivaa meille. En taida ennen muuttoa uskaltaa kuitenkaan ostaa. Uudessa kodissa on aika pieni keittiö, joten en ole ihan varma mikä sinne mahtuu...
  9. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Mitä maissinaksuja olette pienille antanut? ja millaisia syöttötuoleja olette hankkineet? Itse kovin vertailen ja haen sitä sopivaa meille. En taida ennen muuttoa uskaltaa kuitenkaan ostaa. Uudessa kodissa on aika pieni keittiö, joten en ole ihan varma mikä sinne mahtuu.
  10. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Onnea Fionan esikoiselle :flower: Mun esikoinen täytti juuri 20-vuotta =)
  11. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Fiona71 Meillä oli tuollaisia kitinäpäiviä kun tuli hampaat. Meidän neidillä on puhjennut kaksi hammasta. Täällä ei vielä ryömitä. Olen joutunut pitämään häntä niin vähän lattialla...asutaan vanhassa talossa, jossa kylmä kellarikerros hohkaa tuohon lattiaan....ja ilmeisesti sieltä puskee...
  12. Z

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Huikkailen täältä sivustalta pinoonne....johanna 68 Tsemppiä ja :hug: !! Uskon, että kun pääset lopulta kunnolla eroon miehestäsi ja pääset jatkamaan elämääsi niin energiat taasaantuvat ja helpottuvat. Olen 42-vuotias yh. Olen vuonna -96 eronnut todella raskaasta liitosta..olisin kanssa...
  13. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Rattaista: Meillä on käytössä Joggereiden lisänä Jovi Io:n matkarattaat. http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=26 Olen kovin tyytyväinen. Niissä on hyvän kokoinen tavaratilakin. 6kk mitat ovat meidän neidillä: 8365kg, 68cm sekä päänymp. 44. Samalla saatiin eka vitosrokote. Aloitettiin...
  14. Z

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Piipahdin pinoonne.. tuhannesti onnea teille, joilla pikkuinen vielä vatsassa molskii :) Ihanan haikeeta lukea raskausjuttuja. Mulla on nyt puolivuotias aivan ihana prinsessa ja ikää mulla on 42. Yksin odotin, synnytin ja yksin tässä olen häntä kasvatellut. onnea teille kaikille matkaan!!
  15. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Tuosta auringolta suojaamiseen...itse tilasin vaunusuojan, jota olen käyttänyt joggereissa sekä matkarattaissa..toimii hyvin :) http://kimperi.com/product_info.php?cPath=29_18&products_id=192
  16. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Taaperolle iso hali!! Ja jaksuja sinne Tampereelle
  17. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Rattaista: Hommasin meille aivan iki-ihanat joggerit =) http://www.emmu.fi/joggerit-p-818.html Nyt pääsen kunnon lenkeille koirien kanssa...joggerit ovat kevyet ja aivan ihanat työntää.
  18. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Kiitos kaikille Allergiamaidon vastauksista. Mistä noita Nutrilon soijaa, peptidituttelia, neocatea saa ostettua?
  19. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    EDTA Vauvakuumeesta...Mäkin pidin aikoinani yläikärajana tuota 30. Ja hups nyt olen 42 :laugh: Olin tosin jo tehnyt surutyön, että en saakkaan sitä kolmatta murua, jota olin aina haaveillut. Mutta elämä yllätti ja olen todellakin äärettömän onnellinen. Ikä ei haittaa ollenkaan...päinvastoin...
  20. Z

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Tervehdys pitkästä aikaa. Meillä on ollut kone rikki, joten en ole päässyt edes lukemaan teidän kuulumisia. taaperotx5 Suuret onnittelut plussasta! ja tsemppiä muuttoon. thor Itse havittelen Britax Multi-tech -10 -turvaistuinta...hinta on kanssa kovin muhkea mutta istuin vaikuttaa tosi...

Yhteistyössä