40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

Jannika , en tiedä tarkkaan mitä sun tilanteeseen kuuluu, mutta nyt jälkiviisaana ajattelen että voi kun olisin toiminut aiemmin, tämä ongelma on ollut pitkään, olisin ehtinyt saada avioeron ennen kuin vauva syntyy.
Nyt vauva ehtii syntyä avioliittoon, ehkä mies taktikoi sen niin ennen kuin teki lopulliset virheliikkeensä, ja saamme vielä tapella huoltajuudestakin.
 
vauvatoive10, miita1969, Jannika07 isot voimahalitusrutistukset kaikille:heart::hug::heart:

Jannika07 lähde ihmeessä "ihmisten ilmoille", vaikka se vaikialta saattaahin tuntua, ystävien seura piristää varmasti!=)

vauvatoive10 kirjoittele vain tuntojasi tänne jos jakselet..ja me kuumeilijathan ollaan tuolla toisessa pinossa, muistathan sen että meillehin voit sydäntäsi purkaa.. :) :heart:


Paljon auringon parantavaa lämpoä jokaiselle teille..ja muillehin tänne!!:heart:
 
kiitos mur-mur, voi kun toivoisin että asiat olisi toisin, mutta olen kyllä nyt pudonnut karuun todellisuuteen niin etten millään enää voi uskotella itselleni että asiat järjestyy.
Täällä on ihana puhua vauvoista ja raskaudesta, murhetta riittää niin että menee palstat tukkoon, yritän keskityä täällä tähän raskauteen .
Lähden nyt ultra-ääneen, pitäkää peukkuja !!!!
 
Mukavaa ultrareissua vauvatoive10 :wave: ..pääset pientä kurkkaamaan, ihana juttu!! :heart:

..juu ja kirjoittelet jos siltä tuntuu ja jaksat, masuasukki nyt se tärkein juttu :)

..tulethan kertoilemaan, mitä ultrassa näkyi? :) ..
 
Kyllä nyt on murhetta palstalla kovin miesten kanssa. Mulla anoppi kylässä ja mies mökillä nyt pitkän vkl. Vaikeitakin aikoja on meilläkin ollut ja 5-10v sitten lähdin jopa kotoa useamman kerran, mutta mies on jotenkin ehkä kypsynyt vime vuosina ja itsekin olen rauhoittunut. Onneksi on ollut tyynempää viime vuosina. Silti kannustan eroamaan rohkeasti, mikäli se tuntuu ainoalta vaihtoehdolta ja tilanne on ollut pitkään hankala. Harvat eronneet koskaan myöhemmin kun aikaa on kulunut eroa ovat kuitenkaan katuneet, vai kuinka?

Tsemppiä kaikille :hug:

T Star-67 ja Nuppu POKS 33!
 
Star, puhut asiaa, joskus miehet kypsyy ja oppii ja muuttuu ja kaikki on lopuksi hyvin.
Pitää yrittää ja antaa anteeksi.
Mutta jos monen vuoden ja tuhansien eurojen ja tuhansien loukkausten ja mustien silmien jälkeenkin mies huorittelee ja lehmittelee niinkun mulla, niin pakko on lopulta myöntää että on mennyt psykopaatin kanssa naimisiin ja pelastaa itsensä ja lapsensa, niin vaikeata kuin tuon asian ymmärtäminen ja luopuminen onkaan.
 
Rakenneultran kuulumisia sitten.
Kätilö oli oikein mukava ja tarkka, ja ultraili minua ainakin tunnin kun kerroin että en ole mitään seuloja ottanut ja mikä on tilanne avioliitossani.
Vauva oli aivan ihana ja niin oikean vauvan näköinen että teki mieli ottaa syliin sieltä ruudulta.
Mittaa oli noin 25 cm ja paino arvio jotakin 300+ grammaa.
Kaikki mitä siinä katsottiin oli kunnossa ja kohdallaan rakenteissa, se oli suuri helpotus.
Välillä vauva maistoi peukaloa ja vilkutti meille, ja oli oikein kaunis profiili hänellä.
Sukupuolta oikein yrittämällä yritettiin selvittää, mutta napanuora oli jalkojen välissä, ja haittasi näkyvyyttä, mutta enemmän pojalta näytti kuin tytöltä, oltiin näkevinämme pippeli ja kivekset ja sitten taas vauva kääntyi ja veti sellaisen asennon ettei muuta näkynyt kuin napanuoraa vaikka miten ultrasi.
Istukka oli mulla etuseinässä, ja osittain kohdunsuulla, jonka takia menen sitten heinäkuussa vielä kontrolliultraan.
Molemmissa edellisissä raskauksissa istukka oli takaseinässä, ja arvelinkin että se on nyt eri tavalla kun liikkeet ja kaikki tuntuu niin erilaiselta, ja maha on ehkä isompi kuin ennen, myös kolmas raskaus sitä tietty selittää.
Sain ihania kuvia, tosi selkeitä kasvokuviakin ja ajattelin mielessäni että voi mies minkä teit ja mikä idiootti olet, minkä ihanan pienen ihmisen sinä hylkäsit.
Kun vauva todennäköisesti on poika, meillä alkaa kovat väännöt uskonnosta ja ympärileikkauksesta ja sukunimestä, mutta voitte olla varmoja että pidän puoleni,
nyt on tullut raja vastaan siinä mitä minulle voi tehdä.
 
Tänään olin nt-ultrassa ja laskivat siellä riskiluvun downiin ym. ja se oli 1/1000 joten jippii, ei tarvita punktiota!!! Niskaturvotus oli sellainen kuin pitääkin ja muutenkin kaikki oli kunnossa. La olisi ultran mukaan jo 29.11 mutta koska vasta jos 5 päivää heittää la niin silloin se muutetaan joten voimassa on edelleen neuvolan antama 2.12 ja eroa oli siis 4 päivää. Nyt olen väsynyt mutta onnellinen. :heart:
 
vauvatoive10 onhan siulla ns. "todistusaineistoa", että miehesi ON väkivaltainen..esim. poliisin, lääkärin, sosiaaliviranomaisten?

..koskapa ero tilanteessa se painaa paljon kun mietitään lasten huoltajuutta!
Tarvittaessa oikeushan voi määrätä valvotut tapaamiset lapsen&isän välillä.
 
Hei oliko kellään kokemuksia eteisistukasta?
Katsoin vielä sitä äitiyskorttia ja oli kirjoittanut siihen että istukka etuseinässä ja osittain kohdunkaulan päällä.
Siksi se kontrolliultra heinäkuulle.
Jostakin löysin googlettamalla, että saattaa aiheuttaa verenvuotoa,
miksiköhän....
 
Tervehdys kaikille!!Me saatiin ukon kanssa asiat selvitetty eilen illalla!!Kiivaan keskustelun jälkeen mieheni kysyi multa et missä sormukset ovat??Oli siis huomannut että ne oli kadonnut...Kerroin hänelle laittaneeni ne talteen...Ai roskikseenko heitit ne,tivasi hän.Ei kun hyvään talteen laitoin vastasin.Sitten tilanne rauhoitui!!Myöhemmin hän oli menossa kauppaan ja tokaisi et kait mun täytyy mennä kauppaan ilman sormusta tänäänkin...Mä kysyin hölmönä et miten niin??Hän vastaa et kun kysyIn sormuksista jo tos aikaisemmin muttet vastannut.Kysyin äijältä et no haluatko sen??Hän vastasi et tottakai koska mä rakastan sua tosi paljon!! =) :heart: Nyt on kaikki hyvin ja päätettiin että yhdessä pysytään vaikka mikä kriisi tulisi ja sormukset ei ikinä enään lennä sormesta!! =) =)Voi että mä rakastan tuota miestäni ja mun lapsiani!! :heart: Pikku Walter-poika on potkinut koko aamun!! =) Kyllä elämä sit on IHANAA!! =) =)

Miita1969 & Walter 21+2
 
jääräpää, olen jo monesti tässä raskaudessa syönyt tuommoista hiukan vanhaa jogurttia uskossa ettei se niin nopeasti happane, ku on jo hapanta :LOL: Hyvin on selvitty...

Vauvatoive10, sun tilanne kuulostaa siltä että miehesi on oikeastipsykopaatti, toistuva väkivalta ei yleensä kyllä lopu, eikä hänelläkään edes kumppania vaihtamalla eli ei johdu sinusta mitenkään...olet oikealla tiellä , pysy tiukkana :hug: ...kaiken lisäksi juuri nuo samat miehet ovat aluksi NIIN ihania ja huomaavaisia kunnes ovat varmoja siitä että "omistavat" naisen ja siitä se alkaa!

Minun mieheni ei ole koskaan ollut väkivaltainen vaan ongelmamme ovat paljon arkipäiväisempiä ja normaalimpia olleet, tosin pettämistä on tapahtunut kännipäissään, mutta ne on selvitetty ja niistä on selvitty ajan kanssa vaikka nekin asiat ovat vaikeita anteeksi antaa ja joskus ylitsepääsemättömiä riippuen tietysti pariskunnasta.

ON: raskaus näyttää olevan selvästi paremmalla tolalla ja hälyttävät supistukset olleet poissa jo useamman vuorokauden, enää normaaleja rasitussupistuksia tulee satunnaisesti. Eiköhän tässkin jatketa ihan täyteen aikaan saakka kuitenkin vaikka viime viikko menikin sairaalassa uhkaavan ennenaikaisen synnytyksen pelossa =)

T Satr-67 ja Nuppu 33+1
 
Star oikeassa olet, neljään vuoteen mahtuu niin monta mahdollisuutta, niin monta anteeksiantoa ja uudelleen yrittämistä, niin paljon kaikkea että kaikki jotka jotakin tietää ovat sanoneet että mun olisi pitänyt erota jo 2007 viimeistään 2008, mutta kun rakkaus ....kaikki se kestää, kaikki se toivoo, kaikki se uskoo, rakkaudelle riittää rakkaus.
 
Piipahdin pinoonne.. tuhannesti onnea teille, joilla pikkuinen vielä vatsassa molskii :)
Ihanan haikeeta lukea raskausjuttuja. Mulla on nyt puolivuotias aivan ihana prinsessa ja ikää mulla on 42. Yksin odotin, synnytin ja yksin tässä olen häntä kasvatellut.
onnea teille kaikille matkaan!!
 
upeita kuulumisia teillä..
ei kellään tarvetta tuplarattaille chrustiane wegner ja yhet emmaljungan ykkösten vaunut .siniset 98/99 vuosimalli .halvalla saa laita ytä jos kiinnostaa niin laittelen kuvaa tulemaan...
mä oon hirvee hamsteri ja nyt on pakko laittaa jotain pois, kun meillä tämä talo myynnissä ja mähän en voi ostaa mitään enää ennekö jostain oon luopunu..
mulla eilen uskomattoman tehokas ja upea ratsastusreissu eilen ja ku takas tultiin niin en kyl tiiä kumpi oli väsyneenpi minä vai heppa..hihihi
juu nyt alottamaan ikkunoitten ja lattioitten pesua...
mukavaa sunnuntaita
nirzu 24+4
 

Yhteistyössä