Hakutulokset

  1. H

    Mielipiteitä nimistä Jessika ja Saaga?kumpi parempi?

    Näköjään muillakin tuo sama mielleyhtymä kuin minulla - Yes, sika! Siis Saaga tuhannesti parempi. Ja nimenomaan kahdella, siis kaikkiaan kolmella aalla, jos se niin kuitenkin sanotaankin.
  2. H

    [b]Missä olette huonoja???[/b]

    Pitäisi muistaa/jaksaa/ehtiä lukea enemmän kirjoja noille leikki-ikäisille. Kuusikuiselle vauvalleni en aio lukemisia ihan heti aloittaa.
  3. H

    onko nykyajan äidit oikeesti näin tyhmiä?

    Minä kyllä peesaan täysin ap:ta, vaikkei hän niin täsmällisesti itseään ilmaissutkaan. Juuri naureskelin mielessäni tuolle iltasatujutulle :laugh:
  4. H

    hirsitalot

    Onnea! :flower: Kokemusta ei ole, mutta kyllä sellaisten perään huokaillaan. Voisitko kertoa tarkemmin teidän talosta?
  5. H

    hiiva just ennen la

    Hoida ihmeesä se hiiva pois ennen synnytystä, jos sitä ei kielletä. Minulla oli hiivatulehdus päällä kakkosen synnytyksessä ja se kirvely oli niin kamalaa, että melkein itkettää vielä vuosien päästäkin.
  6. H

    Voi itku että mä olen täynnä

    \ Kuka tuollaista miestä voi rakastaa? Kyllä pitäisi tunteiden kuolla pikkuhiljaa jos yhtään on luontaista itsesuojeluvaistoa!
  7. H

    Loppusiivous

    Niin se on, kuin tuo edellinenkin jo totesi, että ihan sama miten siivoat, raksapölyä on vielä viikkojen ellei kuukausienkin päästä.+ :/
  8. H

    Ultrasta

    Meillä saa käydä kahdesti rv12 ja rv20 OYSissa ultrassa eikä maksa itelle mitään. Kun asuttiin aikanaan Hollolassa, oli ultra PHKSssa, ite piti maksaa polimaksut.
  9. H

    miten ja mis vaihees pyysitte kummeiksi?

    Meillä on aina vasta syntymän jälkeen, ristiäisiä suunnitellessa alettu miettiä kummeja. Jotain ajatuksia voi tietysti tulla jo raskausaikana, mutta jotenkin en uskaltaisi kysyä ennen syntymää...
  10. H

    Montako lasta alle 30v?

    6, seitsemättä odotan, mutta täytän 30 ennen kuin vauva syntyy :)
  11. H

    tiskirätti

    Tiskaatteko te ihan oikeesti jollain rätillä vai onko tässä kyse keittiön pöytäluutusta? :o
  12. H

    menkat synnytyksen jälkeen..?

    hih, mulla alko tänään. Enpä ollu muistanu kaivata vielä, vauva puoli vuotta. Tiedän kavereitten jutuista, että voi alkaa pari kk - pari vuotta synnytyksen jälkeen. Imetys saattaa viivästytää niitä tai sitten ei.
  13. H

    Mielipidettä kaivataan

    Ei kai teillä nyt sentään lääkäriin oo asiaa, vielä ainakaan. Jätä pois vähaksi aikaa ne ruuat, mistä oireita tulee. rasvaile iho kuntoon ja yritä uudelleen joskus myöhemmin. Ja tuo kakka-asia on kyllä ihan yksilöllistä. Meidän poika kakkasi pelkällä tissillä ollessaan parin viikon välein. Nyt...
  14. H

    Kainalo kipeä!

    joku tauti tulossa, imusolmukkeet aristaa
  15. H

    banskutahrat?

    tahtoo tietää kans. muunmuassa kaitaliina sotkeentui heti uutena, eikä ole puhdistunut, vaikka on pesty monta kertaa.
  16. H

    keraamisen lieden puhdistus

    Meillä tuli lieden mukana metalliraaputin ja mrMuscle merkkinen aine, jota saa ihan kaupastakin. Niillä sen saa kyllä pidettyä kunnossa. =)
  17. H

    ahdistusta ilmassa??

    hei! Mulla oli ja on vielä silloin tällöin ahdistuksia. Mulla on yks tyttö vuos ja neljä. Sain syksyllä paniikki kohtauksen, kävin muutaman kerran psykologin juttusilla ja se auttoi. Aloitin pari kuukautta sitten työt ja se on auttanut kovasti. Nyt vain sit erottiin tytön isän kanssa ja pelottaa...
  18. H

    kehukaa mulle hyvä yleiskone

    Elektrolux on hyvä ja tarpeeksi iso. 1 1/2l pulla- ja leipätaikinat mahtuu helposti. Sit siinä on eri kulho ja vatkain kakku- ym. pehmeemmille taikinoille. maksoin 250e vuosi sitten ja en oo katunu yhtään! =)
  19. H

    montako lasta?oma ikäsi?

    pitäkää nyt tuolin reunasta kiinni - täytin syksyllä 28 ja kuudennen lapsemme pitäisi syntyä pian.

Yhteistyössä