Hakutulokset

  1. L

    Alkuraskauden keskenmeno?

    En oikein tiedä, miksi kirjoitan, kun tämä nyt taitaa olla aika selvää? Mutta kai siihen haluaa saada joidenkin muiden kuittauksen, että näin oli tai ei ollut. Mulla alkoi menkat (tai "menkat", niiksi niitä kuitenkin luulin) vajaan viikon etuajassa, alkuun hyvin pientä vuotoa. Muutaman...
  2. L

    Kuinka pian saa soittaa työnantajaehdokkaalle uudestaan?

    Bongasin työpaikan, joka selvästi on just mulle! Työhakemukset otetaan vastaan sähköpostitse tai puhelimitse. Yritin soittaa puolisen tuntia sitten, ei vastattu. Laitoin sitten sähköpostihakemuksen menemään, mutta silti haluaisin soittaa, jotekin puhelimitse saa heti paremman kontaktin kuin...
  3. L

    Mennään ehkäpä katomaan yhtä asuntoa, mutta..

    Löydettiin kiva ja edullinen (vuokra)rivari, pohjapiirroksen mukaan alakerrassa on yksi huone, olohuone ja kylppäri, yläkerrassa keittiö ja toinen huone. Mua mietityttää, että onkohan se kovinkin hankala, kun keittiö onkin yläkerrassa ja olohuone alakerrassa. Kun on tottunut siihen, että...
  4. L

    Asumisoikeusasunnoista kokemuksia!

    Meillä on nyt harkinnassa asumisoikeusasunto ja kaikenlaisia kokemuksia olisi kiva kuulla. Miksi suosittelet tai miksi et suosittele? Toinen ja tyhmempi kysymys kuuluu niin, että jos otamme lainan asuntoa varten, miten pankki haluaa omansa takaisin? Asumisoikeusasuntojen käyttövastike ei ole...
  5. L

    Koukuttavat pelit pinoon!

    Nyt on niin tylsä ilta, että laittakaas niitä hyviä ja addiktoivia pelilinkkejä hirveä kasa tähän ketjuun! Kiitos!
  6. L

    Youtubesta löydetty: 2,5 vuotias laulaa Tean Tytöt tykkää

    En tiedä, onko tää täällä jo ihan vanha juttu, mutta äsken törmäsin tällaiseen kovin hellyyttävään linkkiin: http://www.youtube.com/watch?v=LTRAcKW0-b4&feature=related Oli ainakin mulle ihan illan piristys, toivottavasti muillekin! :)

Yhteistyössä