Hakutulokset

  1. R

    MIKSI LAPSI SAA JUOSTA JUNASSA TAI LETSIKASSA EDESTAKASIN?

    Kokenut lentäjä: Voisit itse perustella juttusi paremmin, niin niistä ei ihan niin hyvin hyppäisi silmille mielipiteen viimeistelemättömyys. Kun oikein päkerrän, niin ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Mutta päkerrähän sinä puolestasi myös, ja yritä ymmärtää, että tapakasvatus kuuluu asiaan...
  2. R

    Mitä mieltä HS kuukausiliitteen synnyttäneiden naisten kuvista?

    Ihan jo tuo mieltä ylentävä vaippa perseessä verkkokalsareiden kanssa on aivan riittävän rumaa. Räjähtämispisteessä olevat tissit eivät ole kauniit, eivätkä verisetkään. Mikä niissä sitten mielestäsi on kaunista?
  3. R

    MIKSI LAPSI SAA JUOSTA JUNASSA TAI LETSIKASSA EDESTAKASIN?

    Esimerkkisi perusteella yhdenkään lapsen ei tarvitse osata käyttäytyä lääkärissä, hammaslääkärissä, tai neuvolassakaan, koska ne ovat "häviävän pieni osa elämää".
  4. R

    MIKSI LAPSI SAA JUOSTA JUNASSA TAI LETSIKASSA EDESTAKASIN?

    Missäköhän pullossa olet kasvanut, jos et tiedä, että kaikki eivät lennä vain kerran vuodessa Kanarialle? Joidenkin lasten elämään nyt vaan, ikävä kyllä, matkustelu kuuluu. Ja, ikävä kyllä, sitä lasta on kasvatettava muuallakin kuin kotona. Piti vielä sanoa, että itse en lähtisi ikinä...
  5. R

    Mitä mieltä HS kuukausiliitteen synnyttäneiden naisten kuvista?

    Mikä ihmeen vimma nyky-yhteiskunnalla on korostaa ihmisten rumuutta? Onko se jotenkin mieltä ylentävää läiskiä lehteen tuollaisia kuvia? Mikään ei enää saa olla "pyhää". Kuka tuosta hyötyy? Jokainen äiti tietää, että synnytyksen jälkeen näyttää tuolta, joten mikä on jutun kohderyhmä? Onko...
  6. R

    MIKSI LAPSI SAA JUOSTA JUNASSA TAI LETSIKASSA EDESTAKASIN?

    On sinulla tuossa hyvä pointti, myönnän. Mutta hainkin takaa sitä, että ne lapset, jotka saavat juoksennella vapaasti ympäriinsä, ovat niitä, joilta yleensä puuttuvat muutkin tavat. Tämän olen huomioinut omilla reissuilla. Lapset ovat lapsia, eivätkä kaikki pidä lapsista, tai edes siedä...
  7. R

    MIKSI LAPSI SAA JUOSTA JUNASSA TAI LETSIKASSA EDESTAKASIN?

    Minä lennän reittilennoilla, ja siellä on kyllä parempi meno kuin lomalennoilla. Kukaan ei edes taputa, kun kone laskeutuu. :laugh:
  8. R

    MIKSI LAPSI SAA JUOSTA JUNASSA TAI LETSIKASSA EDESTAKASIN?

    Niin lasten kuin aikuistenkin koneessa liikuskelu on turvallisuusriski. Kukaan ei voi koskaan antaa takuuta, ettei tule ilmakuoppaa, joten siksi lentoemot lukitsevat kärrynsä jokaisen penkkirivin kohdalla, ja siksi ihmisten tulisi olla juoksentelematta, ja pitää turvavyönsä kiinni paikallaan...
  9. R

    Keittoa vauvalle...?

    Lihaliemikuutiossa on suolaa, siksi sitä ei kannata lisätä vauvan ruokaan. Tee keitto ensin, ota sivuun lapsen annos ja lisää sitten vasta lihaliemikuutio.
  10. R

    Millä saa saunan lasioven puhtaaksi??

    Olisit kokeillut sitä etikkaa, niin olisit säästynyt hinkkaamiselta! Etikalla lähtee myös kahvinkeittimen putkisto puhtaaksi.
  11. R

    Onko lasten vaarallista käyttää käsidesiä?

    Kiitos "mihan"! :)
  12. R

    Onko lasten vaarallista käyttää käsidesiä?

    Tarkoitankin nyt sitä, että lentomatkalla kun sitä laittaa yksivuotiaan käsiin, niin pitääkö vahtia, ettei se heti tunge sormiaan suuhun? En kai mä nyt itse sitä ala syömään...
  13. R

    Onko lasten vaarallista käyttää käsidesiä?

    Mä oon jostain joskus lukenut, että sitä ei saisi suuhun mennä. En nyt vaan todellakaan muista mistä oon sen bongannut. Mutta olisin myös kyllä hyvin kiitollinen vastauksesta!
  14. R

    sikainfluenssa suomessa

    Ok. Eli sitä voisi siis käyttää, kunhan katsoo että se kuivuu ennenkuin antaa lapsen tunkea kädet suuhun?
  15. R

    sikainfluenssa suomessa

    Kieltämättä kyllä alkaa hiukan hirvittää, kun olen raskaana, ja vuoden ikäinen lapsikin on. Parin päivän päästä on lentomatka edessä. Käsidesiä mulla on, mutta sitä ei voi lapselle laittaa, kun se nuolee sormiansa koko ajan. Netistä ei oikein löydy tietoa siitä, onko tuo tauti siis...
  16. R

    taaperolle aurinkorasvaa?

    Sulla ei varmaan ole lapsia. Tai sitten olet juuri niitä, joiden lapset istuvat sisällä pelaamassa tietokonetta ja muistuttavat ihonväriltään aavetta. Helteellä ei pysty pitämään pitkähihaisia tai -lahkeellisia vaatteita, ja jotenkin se lapsen iho on suojattava. Kukaan normaali ihminen ei...
  17. R

    sikainfluenssa suomessa

    Olen aiemminkin törmännyt tuohon väitteeseen, että virus olisi vaarallinen nuorille aikuisille, eli hyväkuntoisimmille. Minä en tuota väitettä niele, enkä myöskään ole koskaan nähnyt siihen mitään perusteluja. Yhdysvalloissakin ainoat kaksi kuolemaa ovat sattuneet toinen lapselle, ja toinen...
  18. R

    Synnytystä muistellessa..

    :laugh: Synnytyksessä en hävennyt mitään. Henkilökunta on jo kaiken nähnyt, samoin paras ystäväni kahden lapsen äitinä tiesi, mitä tuleman pitää. Eihän se mitään herkkua ole, maata alakerta levällään ties kuinka kauan ja ties kenen rampatessa salissa. Koko ajan on joku roplaamassa. Mutta...
  19. R

    -17 kiloa synnytyksestä,vielä 10 jälellä(kuva)

    Kunpa jakautuisikin paino noin nätisti! Mä olen 176 cm ja 71 kg, ja kaikki keskivartalossa, joten näytän ihan hirveältä. Nyt olen tosin taas raskaana, joten en viitti enää pinnistellä mahaa sisään :laugh: . Mun mielestä aloittaja näyttää ihan hyvältä, tosin kuva ei kaikkea kerro, kun vaatteet...

Yhteistyössä