Hakutulokset

  1. V

    keskenmenosta ero???

    Öööh, kuulostaa oudolta... Kai heidän suhteessaan muutakin on pielessä? Yhteenmuuttohan on juurikin kaikista herkintä aikaa suhteessa - ainakin omasta kokemuksestani.
  2. V

    Nuorta onnea :)

    Voi lapsiparkoja :( Kaikkia kolmea.
  3. V

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Minkä ikäistä porukkaa täällä muuten tarkemmin ottaen on? Itse olen tasan 20 - vähintäänkin 21, kun/jos lapsi joskus meille suodaan...
  4. V

    Tampereen AVA-Klinikka

    Oltiin hoidossa, vaihdettiin Ovumiaan halvemman hinnan vuoksi. Mut kokemukset pelkästään hyviä - ehkä tehokkuus vähän syö ihmisläheisyyttä :P
  5. V

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Ennen kuin on oppinut ottamaan vastuun itsestään ei voi mitenkään olla kypsä ottamaan vastuuta muista. 16-vuotias EI ole oppinut ottamaan vastuuta itsestään - paitsi jos on elänyt kadulla koko ikänsä (ja sellainen 16-vuotias on erittäin häiriintynyt). Ja kaikista tärkein: 16-vuotiaan EI KUULU...
  6. V

    Tytölle nimeksi Tonia vai Tonya?

    Öhh, jauts :/
  7. V

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Katya: Mä oon kuullu tyypistä, jolla tuli menkat säännöllisesti koko raskauden ajan :D
  8. V

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Kätsy: Kiitos ja ihan Kauheesti voimia teille :hug:
  9. V

    Minea

    Mä tykkään, omalle tytölle ollaan aateltu puoliskon kans antaa Minea Eeva Aurora, Eeva mun mummilta ja Aurora puolison puolelta. Sanita-nimestä mulle tulee mieleen saniteettitilat...
  10. V

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Moikka! Pyörin täällä joskus, ja palaan nyt. Yksi pettymys takana, toinen varmaan edessä. Toivottavasti ei, mut ei oikein uskalla toivoa. Inhottavaa, kun jokaiset menkat maksaa taas 800 euroa...
  11. V

    Progesteronin käyttäjät

    Moikka! Aiheesta ei tainnut olla vielä pinoa...? Niin, onko teillä emättimeen laitettavat inhottavat kapselit käytössä vai ne suun kautta otettavat? Mulla emättimeen laitettavat, valuvat koko päivän ja yön ja väsyttävät TÖRKEÄSTI. Muilla huomioita?
  12. V

    Inseminaatio

    Mul on ollu molemmilla clomikierroilla ovis kp 11.
  13. V

    Lapsettomia Tampereen seudulta?

    Mul on nyt dpo 6, ei mitään fiiliksiä. Viime kerralla oli kaikki "oireet" - lukuun ottamatta positiivista raskaustestiä.
  14. V

    TAMPERE KAHVILLE!

    Mulle vois sopia... :P Jos aika on hyvä.
  15. V

    facebookin farrmivillestä

    Ne naapurien apukyselyt tulee ihan randomilla, millon sattuu. Ei niihin voi ite vaikuttaa. Mut mitään muutoksia et naapurin farmille voi tehdä.
  16. V

    Lapsettomia Tampereen seudulta?

    tyhmäblondi: Ihan lähellä meitä asut :) Kauhiasti tsemppiä, toivon, että onnistui!
  17. V

    Paljon hääsi maksoivat?

    Meidän hääjuhlat tulee maksamaan noin 500 euroa. Juhlitaan pienimuotoisesti :) Vuokralla baari, sinne tilataan jättisubi ja juhlitaan n. 50 kaverin kans. Ja sit sieltä rakkaan kanssa hotelliin :)
  18. V

    Inseminaatio

    Diodium: Tsemppiä teille! Mäkin oon niin toivonu tota hedelmöittymislamppua... Mul on kans luget nyt, en huomaa muita sivuoireita kun et huippaa välillä... Ja itse asiassa kun rupee aatteleen, niin eilen nukahdin tv:n eteen jo kuuden maissa illalla, vaikka olin nukkunut yön hyvin.
  19. V

    Inseminaatio

    Heippa! Seikkailin täällä pari kuukautta sitten, nyt voisin astua takaisin... Eka inssi meni siis pieleen, mulla todettiin kiertohäiriö, se hoidettiin hormoneilla... Nyt on toka inssi takana ja no, toiveikkuus aika hukassa. Kierto on edelleen mitä on.
  20. V

    Lapsettomia Tampereen seudulta?

    Heips naiset! Olen tamperelainen, 20-vuotias hedelmöityshoidoissa käyvä tyttö. En tiedä, olenko "lapseton" sanan varsinaisessa merkityksessä, koska olen naisen kanssa. Mutta pippelittömyys on aika iso ongelma :) Lisäksi minulla todettiin kiertohäiriö, joka onneksi hoidettavissa. Nyt on...

Yhteistyössä