Hakutulokset

  1. B

    Tyttö pääsi Rovaniemelle opiskeleen..ei asuntoa:(

    :ashamed: Jihaa..oltiin innoissaan vihdoin avautui AMK:n ovet ja opiskelupaikka saattiin VAAN ei asuntoja..ei opiskelija-asuntoja(suuri jono ennen meitä) vapailla markkinoilla yksiöt/solut kiven alla.. Opiskelijan budjetti ei riitä suurempiin asuntoihin miten ihmesssä handlataan...
  2. B

    Suosittele ennustajaa!

    astro.fi ja sietä auttajat... on ties millaista auttajaa..ja mihin vaivaan vaan
  3. B

    Munasolujen luovuttajat

    minulla munasoluja tuli yli 30..... ja niitä riitti kolmelle parille. Ja kaikki olivat lähteneet hedelmöitymään. Olin tosi tyytyväinen.. Munasolujani jäi pareille vielä säästöönkin..jos haluavat myöhemmin sisaruksia. Silloin itselläni oli jo 3 lasta (vielä tein neljännen ja viimeisen)...
  4. B

    Meille tuli vesirokko :( Ja kysymys atopiasta + vesirokosta!

    kutinaa ehkäisevää lääkettä..Atoppinen iho on tosi herkkä muutenkin..saatika sitten kutiavien näppyjen kera... apteekistakin saa viilentävää mentolispriitä...
  5. B

    Pitääkö tuo lapsi saada kokonaan hereille? Lyönyt päänsä..

    et heräteltiin....taskulampulla jopa valaistiin silmiä--Mustuaisen pitää reagoida valoon...pienentyä kun valo osuu silmään. Omia lapsia olen herätellyt usean kerran yön aikana...niin että sanovat sanan jos toisenkin... Onneksi aivotärähdys..yleensä on harmiton...
  6. B

    Mitkä nyrkkeilyhanskat????

    :D kokeillaan nyt täälläkin,,,, Sekaisin tässä hanskaviidakossa...Aloittelen thai-kunto-potkunyrkkeilyharrastusta... nyt mietin Raja-merkkisten tai Twins-merkin välillä.... mikä on hyvä hanska??? help!
  7. B

    Ehkä väärä tänne...mut kysymys nyrkkeilyhanskoista

    :hug: Miehet ku käyttää niitä enemmän..niin luulenpa että tietoakin täältä sais enemmän.. Aloittelen Thainyrkkeilyä....kuntokeskuksen oma juttu...kuntonyrkkeilyä...thainyrkkeilyä..potkunyrkkeilyä sekaisin.. mietinkin nyt...tietääkös joku Raja-merkkisestä hanskasta mitään?? Toinen...
  8. B

    Erosta 5 vuotta...isä näkee lapsiaan 1-2 kertaa vuodessa

    Ex ei ole innokas tapaamaan neljää lastaan...kerran kaksi yhteisissä juhlissa saatetaan tavata. Ei ole koskaan ottanut luokseen tms. On alkoholisti...sanoo ettei enää..mutta uskallan epäillä. Ehkä näin on hyvä...koetan itselleni sitä vakuutella. ei isä ole ollut osallistuva isä...
  9. B

    ikäero suhteessa

    ei ole totta...että ikä on VAIN numeroita.Se ei pidä jossain elämänvaiheessa paikkaansa. Itselläni on 10 vuotta nuorempi miesystävä...salasellainen. Vaan...tunnen.,.että häntä en voi ottaa vakavasti,HÄn on *perheenperustamisiässä*(34v), oma perhe, lapset on tärkeät.Siksipä ikä ON este..ei vaan...
  10. B

    Onko eroottiset?

    :p karvainen mies on aivan uskomattoman sexy.. Rintakarvoihin vois upota...niitä on ihana sivellä..haroa.. Mulle heti tollainen kiitos
  11. B

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    joopa joo.. jos miehen tapaan,joka iskee sydämeen.....En halua sotkea häntä perheeseeni. Toivoisin.että molemmilla on omat asunnot..Jos tuntuu välillä vaikealta..voi mennä omaan kämppään *miettimään*..Ei se yhdessä asuminen ole SE juttu.. Itse hoidan lapseni...ja aikaa jää kyllä...
  12. B

    Missä huomenna joulukarkit ale-hinnoin???

    Hki:n Cittarissa..Ruoholahdessa on ainakin kaikki suklaat puoleen hintaan
  13. B

    aattoaamusta ostamaan suklaat

    =) puoleen hintaan ovat....joulun koko satsi huomenna kärryyn ja kotiin;)
  14. B

    Koska steriloinnin teho alkaa

    menkat on olleet...mulla ehti loppua just toimenpidettä edeltävänä päivänä..joten lääkäri sanoi tehon alkavan siitä päivästä Toimenpide oli helppo....hitsi etten aikaisemmin sitä tehnyt. Ei ole muuta kuin kehuttavaa
  15. B

    Vasektomia

    ja kovin kehui....toimenpide kesti 10 minuuttia..ei sattunut..eikä mitään jälkikipuja... Spermanäyte piti kiikuttaa hieman myöhemmin tsekkausta varten... nappi toimepide...
  16. B

    Mitä karjalanpiirakoiden päälle?

    Ajattelin suolaisena tarjota rippijuhlissa karjalanpiirakoita..Vaan onkos teillä ideoita mitä laittaa päälle sen perinteisen munavoin lisäksi?
  17. B

    sterilointilähete voiko lääkäri sanoa ei.

    Itse sain gyneltä lähtetteen...hän sanoi..että kutsu kun tulee Kättärille..koettavat houkutella hormoonikierukkaan(tätä houkuttelua oli jo vuosia gynellä käydessäkin)...vaan steriloinnin haluan.,.,.ja päätöksessä' pysyn...44v ja 4 lasta..Tää on nyt tässä. Eikun vaan vaatimusta ja pitäydyt...
  18. B

    Huomenna sterilisaatioon!!! Pikkasen pistää jännittään...

    gyneltä sain sinne lähetteen..ikää reilut 40v..ja 4 lasta..Se riittää. Nyt odottelen keskusteluaikaa...ja siitä on sitten puolen vuoden hoitotakuu..puolen vuoden aikana on tultava kutsu sterilisaatioon. Eli...vuoden vaihteessa,,ehkäpä minäkin. Ex mieheni kävi sterilisaatiossa...nopea...
  19. B

    Pk.kääpiömäyristyttö etsii sulhoa

    =) meidän 3 vuotias mustalaikullinen mäykkyneiti hakisi sulhoa..seuraaviin juoksuihin... Rekisteröity, mutta ihan kotikoirana ollut..emme ole käyttäneet kilpailuissa, näyttelyissä Haussa siis musta tai ruskea mäyrispoika......ja läheltä Helsinkiä. En omista autoa/ajokorttia Löytyykös???
  20. B

    vääntäkää nyt joku rautalangasta mulle! siis akvarion kypsytyksestä

    katsastamassa akvaariopalstoja..sieltä saa upeita ohjeita. en minä omiini mitään multaa ottanut..saatika hirvensarvi suolaa....

Yhteistyössä