Hakutulokset

  1. I

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hei vaan kaikille! Nyt on hetki aikaa kirjoitella, kun olen töissä ja asukkaat ovat päivälevolla. Mä luin mielenkiinnolla sormiruokailusta ja haluisin kokeilla Emilian kanssa sitä, mutta jotenkin en ole saanut aikaiseksi, koska tyttö on vasta innostunut syömään soseita. Ja täytyy myöntää...
  2. I

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    mammaliini83 Minäkin olen sydänlapsen äiti ja Emilialla on mm. sama vika kuin teidän tytöllä.Lisäksi Empulta jo leikattu yksi vakava vika viikon iässä avosydänleikkauksella. Eli jos siis haluat vertaistukea niin ota yhteyttä yv:llä. Ehkä voisin jotenkin jopa "lieventää" leikkauksen kammokuvia...
  3. I

    Kaunis nimi kauniille tytölle :)

    Ihania nimivaihtoehtoja, etenkin Jade ja Mimosa ja tietenkin Emilia (koska se on mun tytön nimi ;) )Mulla tuli mieleen Pinja.
  4. I

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Tillintallin Pahaahan tuo nutrilon comfort on, pahempaa kuin ns.normikorvikkeet, mutta meidän tyttö syö sitä paljon mieluummin kuin sitä aikaisempaa erikoismaitoa, jota leikkauksen jälkiseuraamusten takia määrättiin. Mulla ei valitettavasti ole erityisemmin kokemusta imetyksestä, kun ekan kanssa...
  5. I

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa! Saiskos uusi äiti ilmoittautua joukkoon:wave: Meillä on pienet tytöt Iida 1v5kk ja Emilia 5 kk (syntyi 1.6. rv 39+2). En ole tätä pinoa ehtinyt kovin lukemaan, mutta pikaisesti tässä lukaisin pari sivua töissä ollessani. Teen näitä pyhiä aina kun mahdollista, on vähän lisätienestiä...
  6. I

    KESÄKUISET 2009 siirtyy taaperoiden joukkoon

    Sisulle osanotot! Ja kävimpä kurkkaamassa että Pirtsi on saanut tytön juuri laskettuna päivänä 30.10, onnea sinne kovasti =) Nyt en ehdi enempää kommentoimaan, työt kutsuu...
  7. I

    KESÄKUISET 2009 siirtyy taaperoiden joukkoon

    Heippa!Pikaisesti ilmoittelen, että täälläpäin asiat on hyvin :) Tai siis olosuhteisiin nähden. Meidän pikku-Emilia on päällisin puolin ihan "terve", mutta tosiasiahan on, että hällä on vielä kaksi vikaa sydämessä mitkä pitää korjata tulevaisuudessa. Kontrolleilla seurataan sydäntilannetta n.2...
  8. I

    KESÄKUISET 2009 siirtyy taaperoiden joukkoon

    Voi Pirtsi, mä niin tiedän ton tunteen kun on järkyttävä pelko pienen ihmisen puolesta!!!Toivon sulle ja teidän perheelle kauheesti jaksamista :heart: Jaksaminen tosiaan on koetuksella, kun pitäisi vielä pysyä ton 1-vuotiaan pikku-riiviön perässä. Mua jotenkin ahdisti toi "sydänlasten palsta"...
  9. I

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Hei! Täällä ilmoittautuu äiti, jonka tytöllä (kohta 4 viikkoa) todettiin TAPVD. Sydän leikattiin n. viikon iässä ja nyt toipuu leikkauksesta meidän "kotisairaalassa". Leikkauksen jälkeen todettiin lisäksi ASD ja Coa. Jos joillain on kokemuksia näistä niin kertokaa. Oon itse nyt aika loppu, joten...
  10. I

    KESÄKUISET 2009 siirtyy taaperoiden joukkoon

    Heipsis! Ehkäpä jotkut vielä muistaa minut ja meidän Iidan. En ole kylläkään aikoihin kirjoitellut enkä lukenut tätä pinoa... Iidalle syntyi pikkusisko 1.6, jolla todettiin vakava sydänvika 3 vrk iässä (diagnoosi TAPVD). Tyttö leikattiin n. viikon iässä ja tällä hetkellä toipuu meidän...
  11. I

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Hellurei! Lukaisin pikaisesti kuulumisianne, mutta asiaa oli niin paljon etten muista mitä pitikään kommentoida :whistle: Meitin Iida ei vielä kävele (10,5 kk ikää), mutta nousee seisomaan ja konttaa sitäkin kovempaa. Pari kertaa on vahingossa noussut ilman tukea seisomaan. On se kyllä...
  12. I

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Sunshine25 :hug: jaksamisia sinne! Sitten mun "lempiaiheeseen" elikkä laihduttamiseen. Mä olen koko aikuisikäni ollut ns. pieni ja pyöreä (160 cm, 75-85 kg) enkä ole ennen vuotta 2007 viitsinyt edes vaa´alla käydä, mutta sitten oli pakko, kun oli työterv.tarkastus. Järkytyin lukemista 85 kg ja...
  13. I

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Jos nyt ehtisi vähän kertomaan kuulumisia, kun vietetään pikku-neidin kanssa kotipäivää (mikä on hyvin harvinaista). Tai ollaan me sentään kaupassa käyty, mutta muuten jätin menot pois tältä päivältä ihan suosiolla, kun viime yö oli taas yhtä valvomista :x Me ollaan aika meneväisiä tälleen...
  14. I

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Heipsis pitkästä aikaa!! Pikaisesti tulen kommentoimaan, kun lukaisin äsken teidän kuulumisia. On olevinaan niin kiirusta ettei ehdi kirjottelemaan...Erityiset plussaonnittelut Pirtsille;hienoa, että tärppäsi :flower: Onnittelut myös muille plussanneille ja synttärisankareille! Täällä on...
  15. I

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Heippa kaikille pitkästä aikaa!!! Tervetuloa uusille ja oikein paljon onnea sunshine25 :flower: Meitä on nyt sitten ainaskin kaksi kesäkuisissa, jotka odottavat pikkusta. Mulla on nyt viikkoja reilut 16 ja on tosi jännää, kun liikkeet tuntuu jo päivittäin :heart: Vähemmän kivaa on...
  16. I

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Heipsis piitkästä aikaa!!!Lukemassa olen käynyt, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjotella mitään :ashamed: [bsunshine25[/b] Minä olen se yksi vauvakuumeinen odottaja elikkä meille siis toinen tulossa, nyt viikkoja 12+1 =) Vähän jänskättää jo nyt tuleva pieni ikäero, mutta kaippa se...
  17. I

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Moikka! Muutaman kerran olen palstalle kirjotellut, mutta nyt en ole aikoihin ehtinyt käymään edes lukemassa :ashamed: Tänään mulla oli nt-ultra, jossa kaikki hyvin :heart: Joten nyt vihdoin selvisi tarkempi laskettua aika. Voisko mut siis lisätä listoille elikkä itse olen 26 v, toka...
  18. I

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Täällä sama kuin joillain muillakin eli maitoa menee aika vähän nykyään, kun kiinteitä on aloteltu (n.4 dl/vrk) ja nyt se vika yömaitokin on jäänyt pois. Eli Iida on nukkunut 21-08 putkeen nyt pari yötä, jiihaaa!!!Mahtuu niihinkin öihin pikkukitinää, mutta se on pientä :) Tuo tyttönen aukoo...
  19. I

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Toi vinkkausnaama tuli edelliseen vahingossa...
  20. I

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Heilo: paljon jaksuja ja haleja sinulle ja perheellesi :hug: Millenia: Kiitos tsempityksestä :) Mun mielestä on ainakin lohduttavaa tietää, että painoasioitakin pohditaan eri kanteilta. Ja tokihan mahan sisältö on tärkein, mutta kyllä mua silti jänskättää sekin, että ryöstäytyyköhän se...

Yhteistyössä