Hakutulokset

  1. R

    40+ so what wol.12

    Hei! Serkkuni sai vauvan tämän vuoden keväällä 48-vuotiaana luomusti!:attn:. Hänen edellinen lapsensa oli jo 5-vuotias, eikä hän tässä välissä ollut käyttänyt mitään ehkäisyä, menivät tjot-menetelmällä. Niin, että toivoa on pitkänkin yrityksen jälkeen! Itse harkitsen hormonikierukan laittoa...
  2. R

    40+ so what wol.12

    Kiitos myötätunnosta :heart: kaikille! Mur-mur, ajattelin kuitenkin tuonne taustailemaan, missä olin ennen tätä viimeistä plussaamistakin. Kyllä minä sitten tulen kertomaan, jos hyviä uutisia kuuluu. Aurinkoisia kevätpäiviä! toivottelee Räystis.
  3. R

    40+ so what wol.12

    Tervehdys! Ajattelin pitkään, kirjoitanko tänne omista masentavista kuulumisista... Eihän se ole kannustavaa kuulla keskenmenoista, kun itse yrittää kovasti plussata. Niin vain kävi minulla. Tunsin heti plussattuani saavani elämääni suuren positiivisen latauksen, mikä tuntui päivästä toiseen...
  4. R

    40+ so what wol.12

    Heippa! Kävin tänään ultrassa, raskausviikkoja 7 + 0. Pienen sydän sykki ja mitat vastasivat viikkoja.:heart:! Plussatuulia Teille kaikille! T. Onnellinen Räystis
  5. R

    40+ so what wol.12

    Ottis, kiitos, on mukava nähdä oma nimi tuolla plussanneissa:)! Yrityskertoja en pysty sanomaan, en ole laskenut. Ainakaan neljään vuoteen en ole ehkäisyä käyttänyt. Onhan tässä välissä tärppejäkin ollut, mutta kesken ovat menneet. Katsoin jo tuolta aikaisemmista viesteistäni, että...
  6. R

    40+ so what wol.12

    Tervehdys, kaikki 40+ -kuumeilijat! Sain täna aamuna selkeän plussan!=) Kp on 31. Dpo en tiedä, sillä en ole koskaan ovista tikuttanut. Usein kyllä tunnen oviksen ajankohdan, mutta tällä kertaa sekin meni jotenkin huomaamatta. Kiertoni on vaihdellut 24 - 28 vrk, mikä tekee oviksen ajankohdan...
  7. R

    40+ So what (vol.7)

    Täältä taustalta toivottelen kaikille vielä hyvää ystävänpäivän iltaa :flower: ! Elämä on todellakin mennyt ilman kuumeilua :o ... Eilen, tänään olen kärsinyt pms-oireista. Tällä kertaa ei ole pitkää oirelistaa, vaan ennenkaikkea mahdottoman lyhyt ärsytyskynnys :| . Puoliso- ja lapsiraukat...
  8. R

    40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

    Niin kuin huomaatte, en ole aikoihin kirjoitellut. Elämä on vain vienyt eteenpäin, enkä enää kuumeile. Syksyisen km jälkeen kolmisen kk kuumeilin kovastikin, mutta siitä se vähitellen hiipui. Toistaiseksi olen jättänyt mahdollisuuden raskautumiseen auki, vaikka mielessäni harkitsenkin, pitäisikö...
  9. R

    40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

    Olin tässä lähes parin viikon lomareissulla koko perheeni kanssa, enkä tietokoneelle ehtinyt. Hurjat kiertopäivät on tuolla listalla mulla, mutta jos plussannut olisin, sitten kyllä olisin aikaa löytänyt sen verran, että ilouutinen kertoa. Minä otin tädin vastaan 28.12., joten nyt on kp 12...
  10. R

    40+ so what!!! (vol 5.)

    En ollut varmaan viikkoon palstalla käynyt. Eilen puoliso jo odotteli peittojen alle, mutta minä vain viivyttelin. Kävin nopeasti lukemassa kaksi viimeistä sivua. Ja mitä sainkaan tietää!!! Mur-mur, olet plussannut :heart: :flower: :hug: !!! Olin niin iloinen puolestasi, että pupuilukin...
  11. R

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Eipä ole täällä tällä viikolla hyvin mennyt :| . On ollut sellainen väsymyksen ja alakulon viikko. Olin vielä kotona sairaan lapsen kanssa koko viikon, joten liikkuminenkin jäi vähemmäksi. Koiran kanssa kuitenkin olen käveleskellyt. Olen tällä viikolla ollut myös tälläinen yökukkuja :ashamed: ...
  12. R

    40+ so what!!! (vol 5.)

    :ashamed: Täältäkin yks nolo tunnustus... Tein r-testin torstaina :ashamed: . Mulla on todella muuttunut hormoonitoiminta syksyisen km jälkeen :o . Nyt oli normaalia lyhyemmät kk (ei kunnolla kolmeakaan päivää ) ja kk jälkeen rinnat koko ajan (edelleenkin) vähän hellänä sekä koko ajan nippailua...
  13. R

    Tervehdys kaikki ihanat 40+ jotka haluatte raskautua tai jo olette!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1550525 Tässä linkki ketjuun, jossa 40+ raskaana olevat kirjoittelevat. Siellä varmasti ilahtuisivat, jos kokemuksiasi ja tuntojasi kirjoittelisit. Kuinka vanha oletkaan, jos saa udella? Itse toivon myös joskus pääsevani ko. pinoon =) ! Tällä hetkellä kuumeilen...
  14. R

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Tämä vko +/- 0 kg. Mulla on sellainen vanhanaikainen vaaka, joten puolta kiloa tarkempia painonmuutoksia en pysty katsomaankaan. Olin kyllä tulokseen vähän pettynyt, sillä viime vkolla liikuin aika paljon ja söin tavallista vähemmän. Mutta ehkäpä puntari näyttää ensi ma sen verran vähemmän =) ...
  15. R

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Ottaisiko joku toinen seuraavaksi viikoksi tämän pinon päivityksen?! :attn: Joo, oli puhetta maanantaista punnituspäivänä, mutta kyllä minunkin puolestani voi ihan minä päivänä tahansa punnita. Uutta intoa kaikille uuteen viikkoon! Kyllä se on sitten kivaa, kun maha ei pursua enää...
  16. R

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Laihis vauvahaaveiden tueksi, 49. vko Nimi .................... Tavoite....Yht. pudotus....Vkon pudotus Inia ......................8,0 ...........-1,1 ............-1,1 Räystäspääsky .........5,0..........-1,5.............-0,5 mur-mur ...................7,0..........+0,5...
  17. R

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Nimimerkistäni. Joskus vuosia sitten kirjoittelin rekisteröitymättä nimim. "Perheellinen". Halusin jotakin neutraalia. Nyt halutessani rekisteröityä, oli tuo varattu. Niin oli monet muutkin, Räystäspääsky oli suunnilleen kymmenes, jota yritin rekisteröidä... Olen luontoihminen, nimimerkki kertoo...
  18. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kurjaa saada tuollaisia ultrakokemuksia, Espoir! Mulla on vastaavia ollut kolme. Yksi oli eka lapsen jälkeen. Sen jälkeen kaksi onnistunutta raskautta. Sen jälkeen jälleen kaksi keskeytynyttä keskenmenoa, mitkä todettu varhaisultrassa, toinen 40-v ja kolmas nyt syksyllä 43-v. Tämän viimeisen...
  19. R

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Haicu, tervetuloa mukaan! =) Mikä on laihdutustavoitteesi?
  20. R

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Voih! :ashamed: Huomasin, että jos omaa viestiä muokkaa uudestaan, edelliset muutokset häviävät. Olen ilmeisesti sotkenut listalla jotakin, sillä todellakin olen samaa listaa muokannut usemman kerran! Yritin viimeksi ottaa tämän huomioon, mutta en jaksanut tarkistaa kaikkien kohdalta! Please...

Yhteistyössä