Hakutulokset

  1. N

    Kenen kuuluu elättää?

    En ole lukenut sen tarkemmin tämän ketjun viestejä, mutta tuli elättämisestä mieleen...Lähipiirissäni on eräs 30-vuotias mies, jonka ei ole koskaan tarvinnut tulla toimeen omillaan, vaan aina on ollut oma äiti auttamassa...Miehen veli ei ole koskaan saanut samanlaista rahallista apua mitä mies...
  2. N

    Mitä syötte vaniljajäätelön kanssa?

    Joskus oon laittanu kaakaojauhetta ja sotkenu ne keskenään. Nam!
  3. N

    Suosikkisi BB:ssä?

    Siinäpä se =)
  4. N

    Saako telkkarin 'pehmeää' kuvaruutua pyyhkiä kostealla?

    Kyllä minä oon pyyhkiny kostealla ja vielähän tuo näkyy =)
  5. N

    Niclaksen veljelle nimi?

    Minun serkun lapset on Niklas ja Julius.
  6. N

    Mitä mieltä?

    Lankoni erosi vastattain tyttöystävästään ja eron jäljiltä hänelle jäänyt velkaa 5000 euroa. Nämä velat siis tekivät yhdessä eläessään. Ostelivat kalliita huonekaluja osamaksulla, ottivat pikavippejä jne. Anoppini auttoi heitä rahallisesti vaikka kuinka paljon, minusta ainakin tuntui, että...
  7. N

    Köyhille ei omaa kotia

    Avomies tienaa kuussa puhtaana n.1500, minä tällä hetkellä äitiyslomalla, ens kuussa saan ekan kerran äitiysrahaa. Asuntolainaa hiukan alle 90 000. Paritalon puolikkaassa asutaan.
  8. N

    Hei mitä tämä tarkottaa?

    Perusaineenvaihdunta on se energia, joka tarvitaan lepotilassa paaston aikana elimistön toimintoihin, sydämen toimintaan, verenkiertoon, hengitykseen, jne.
  9. N

    Voiko työnantaja työhaastattelussa

    Kyllä kai ne voi väittää mitä vaan =/
  10. N

    Ahdistaisiko asua?

    :o
  11. N

    Anoppi...

    Ärsyttää, kun anoppi kyselee joka päivä (Joskus monta kertaa päivässä!), että eikö vauva ala jo tulla. Kyselee sitä enemmän minun avomieheltä, mutta silti se ärsyttää. Sano jo ennen kuin rv 37 oli täynnä, että "Alkais jo tulla.". Siinä vaiheessa kysyin häneltä, että minkä takia pitää toivoa...
  12. N

    KYS

    Löytyykö muita joiden on tarkoitus mennä KYS:iin synnyttämään?
  13. N

    Miksi en vaihtaisi ekoja korviksiani oikeisiin?

    Mitä se nyt haittaa, vaikka ootkin jo 28 =) Kohta innostut ottamaan muitakin lävistyksiä =D
  14. N

    Miksi en vaihtaisi ekoja korviksiani oikeisiin?

    Varaudu sitten myös siihen, että reiät voi tihkuttaa hiukan verta, kun otat ne hoitokorvikset pois =) Pakko muuten kysyä, että ootko minkä ikänen?
  15. N

    Miksi en vaihtaisi ekoja korviksiani oikeisiin?

    Kyllä se tappi on aina ollu paljon paksumpi mitä normaaleissa korviksissa. On muuten joskus aika inhottavaa repiä niitä pois, siinä nimittäin saa käyttää hiukan voimaa. Tai ainakin minun pitäny käyttää, lienenkö sitten niin heikko =D Mutta kokemusta varmaan ainakin 16 korviksen reiästä =)
  16. N

    Miksi en vaihtaisi ekoja korviksiani oikeisiin?

    Saahan ne vaihtaa, mutta ainakin omalla kohdallani vaihtaminen on ollut kivuttomampaa, kun oon antanu hoitokorvisten olla hiukan pitempään =)
  17. N

    Onko kellään muulla semmonen olo että...

    En nyt puhu omasta kokemuksesta vaan avomieheni veljen tilanteesta. Erosi ehkä noin kuukausi sitten noin kymmenen vuoden suhteesta ja jo nyt etsii uutta naista. Tuli petetyksi ja hänen ex vaihtoi miestä lennossa.
  18. N

    lokakuun 2009 odottajat, jännitys tiivistyy..:)

    Enpä osannu oikein ajatella =D Eli minähän oon periaatteessa syyskuun odottaja =)
  19. N

    lokakuun 2009 odottajat, jännitys tiivistyy..:)

    Mulla oli laskettu aika viime viikon lopussa =)

Yhteistyössä