Hakutulokset

  1. E

    Isä ei kelpaa

    mun veljen poika on nyt jotain 1v6kk, ja heille on asiat ihan toisinpäin. poika on niin isänsä poika kun olla ja voi, ja äiti ei kelpais mihkään. kauheeta huutoa aina kun isä lähtee näkyvistä. mietin viimeksi tänään, et onkohan ihan normaalia? kait se on..
  2. E

    Maksaläiskät

    mulla tuli esikoisen ootus aikana mahaan ja rintoihin niitä maksaläiskiä, mutta ne hävis synnytyksen jälkeen. oli ne kyllä itsestä tympeitä, mutta onneksi katosivat. nyt on toisen kohalla rv 25, ja ei ainakaan vielä ole läiskiä näkyny. toivottavasti pysyisivät poissa =)
  3. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    MOIKS :wave: ...pitkästä aikaa :D Ensiksi onnea sasulle :flower: ja tervetuloa uudetkin joukkoon mahtavaan mukaan :wave: ...monet jo pikkuisista ryömivät ja harjoittelevat konttaamista. Meidän Johan se vaan pyörii ja "sätkii" lattialla :) Ottaa toki etunojaa, muttei konttaaminen vielä...
  4. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Heips vaan kaikille :) Enpä ole jaksanut (laiskuri oon, trallallaa,,, :$ ) tekstailla, mutta teidän muiden jutut olen lueskellut melko ahkerasti :D No, mutta kuitenkin, nyt on aika paikata tämäkin puute :o Vauvakuumeesta oli juttua. Ei oo eikä tuu. Ihana kun tuo Johankin nyt kasvaa ja...
  5. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Heipparitirallaa :) Tervetuloa eloisa mukaan. Kiva nimi sun poitsulla :) Mun miehen nimi on myös Robert :) Joka on ihana sellainen (no, ei aina, mutta useimiten). Meilläpä nukuttiin viime yö heräämättä. Tutimaan käytiin klo23. :) :) ja herätys oli klo 7. :) :) , tissuttelua ja nukahti...
  6. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Kivoja kirjoitusvirheitä mulla :laugh: SITÄ TULE KIRJOITETTUA MITENKÄ SATTUU JOHAN SYLISSÄ NIINKU NYT POITSU LAITTOI KIRJ. ISOX :kieh: KITISSY TÄN PÄIVÄÄ. EI VIIHTYIS YKSIN MISSÄÄN :saint: SAA HOITOTÄTSY MELKO VAATIVAN HOIDOKIN :saint:
  7. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    KIITOOS ONNITTELUISYA :flower: sain töitä mielenterveyspuoleta (LH). Sopii mun luonteeseen :laugh: Plen aikaisemmin työskennellyt samankaltaisessa työpaikassa. Virkoja on tällä hetkellä paljon ja haastatteluja riittäisi, mutta eipä tarvitse vaivautua enää haastatteluihin :) Toisaalta tekisi...
  8. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Minä, yökyöpeli taas täällä :D Jäi äitiysloma sitten lyhyeksi :ashamed: Kävin työhaastattelussa tänään ja heti napsahti vakipaikka :o Työt alkaisi osapäiväisenä huhtikuun1 päivä ja toukokuussa vappuna siirtyisin kokopäiväiseksi :/ En uskonut, että saisin vakipaikan näin pian ja paikassa...
  9. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    EHTOOTA KAIKILLE =) Hirmuisesti tullut textiä :) Laiskana olen lueskellut, mutta itse en ole vaivautunut kirjoittelemaan :whistle: Jospa nyt sitten....... Vauvojen "lihottamisesta" on ollut juttua. Meidän neuvolatätsy sanoi, että välipalojen määrää voi lisätä ja banaanissa on rasvaa, joka...
  10. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Pikaiset neuvola 5kk kuulumiset. pituus 69cm paino 8410 pipo 44.2cm. sopusuhtainen kaveri ja hyvin kehittyy. Johan juttelee jo ham, mammam, vävä yms, yrittää sormillaan pihtiotetta ja menee eteenpäin möyrien :) Piikiä hieman säpsähti ja vähän itkas, mutta alle minuutissa poika oli taas oma...
  11. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    :attn: ,nostoa etusivulle t.johan
  12. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Ehtoota kaikille :whistle: Pitipä tulla kertoilemaan.....Johan on saannut 2helmen valkeaa hammasta viime päivinä :) Ei itkeskellyt eikä kuumeillut hampaiden tuloa vaan hieman tavallista kärttyisämpi oli jäbä. Täytyypä käydä tulevalla viikolla ostamassa pikkuiselle ensi hammasharja, jotta...
  13. E

    Lohjan alueen harrastukset...

    ...vauvan kanssa? Vauva uintiin olemme ilmoittaneet, mutta sieltä ei ole kuulunut mitään. Onko edes ryhmää saatu kokoon? Seurakunta kerhossa olemme käyneet, mutta tuntuu sen olevan isommille lapsille, jotka osaavat jo leikkiä ilman syliä. Eli missä käydä vauvan kanssa vaikkapa tutustumassa...
  14. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: Pikaisa patanemisia kaikille elokuisille nuhanenille VOIMAHALEJA :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: lähettää Johan
  15. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    HYVÄÄ UUTTA VUOTTA :flower: elokuisille :D Meillä meni uusi vuosi ihan kivasti =) Johan ei pelännyt rakettejä vaan ihmetteli moista värillistoa suu ammollaan ja riemun kiljahteli kun yömyöhään ulos pääsi. Minä ja Johan katsotiin tosin raketteja vähän kauempata kun isommat niitä lähettelivät...
  16. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    MOIKS Joulut vietetty ja jouluruoat syöty :p Johankin maisteli pottu- ja porkkanalaatikkoa, kermavaahtoa(ehdoton ykkönen joulusapuskoista :) ), luumukiisseliä ja suklaata ollaankin syöty koko joulukuu, vähän vain ja hyvää on. Ruisleipää on myös imeskelty tai ne voit on Johan syönnyt päältä...
  17. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    viesti lähti ennen aikojaan. Painoin kaiketi jotain väärää napikkaa. yrittääkäähän saada selvää. En jaksa korjailla tekstiä
  18. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Heippatirallaa :wave: Kiva, kiva paistaa sanikka B) Ollaankin olt näyteikkuna ostoksilla aamupäivä ja sen jälkeen tultiin syömään :) Johan o keksinyt uuden jutskan :whistle: Kun ei ole mieleistä ruokaa niin aletaaampa väsäämään "torttua" vaippaan. Jopas pääsee ruokailu tilaanteesta pois...
  19. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Neuvola kuulumisia :) Johanin paino 7.940 pituus 66 pipo 43.8. Terveydessä ei mitään poikkeavaa, jäntevä ja eloisa poika, sanoi lääkäri, joka oli 40minuuttia MYÖHÄSSÄ :headwall: Sanonko mitä tai jätän sanomatta :$ Kyllä ketutti odottaminen.................................... Tein itse...
  20. E

    **ELOVAUVAT 2006**

    Tulimpa taas, en malttanut odottaa tiistaihin :laugh: Joo-o, Johan syö, syö ja syö. Tuntuu olevan matoja mahassa kun on jatkuva nälkä :laugh: Ja tisumaito menee välipalana, unien välissä, nukkumaan mennessä ja herättyään. Joskus imaisee ja sitten tissit alkavatkin vuotaa. On sit kaikki...

Yhteistyössä