Hakutulokset

  1. sari82

    nyt kaikki

    \ onko pakko liittyä vartijoihin et saa ne ohjeet?
  2. sari82

    nyt kaikki

    antamaan hyviä laihdutusohjeita ja kannustamaan!! pitää saada painoa pois ja paljon!!motivatio ja keinot kadoksissa mutta tahto korkealla. ja jos on hyviä ruokaohjeita niin saa antaa =) ja muita jotka aloittamassa niin kerrotaanko yhdessä tuloksia ja keinoja? minä imetän joten senkin puolesta...
  3. sari82

    Hämeenlinna Iso Tapaaminen

    \ moikka Sanna... ihanaa, onko täällä tosiaan muitakin äitejä? ja vielä samanikäisiä... asutaan ihan melkein pekolan lavaa vastapäätä tässä aulangontien varrella. missäs sinä? olisi kyllä tosi kiva saada kävely ja juttelu seuraa =) laittele yv:tä tai jätä mailiosotetta niin voidaan ottaa...
  4. sari82

    Hämeenlinna Iso Tapaaminen

    heips... olen 23 v. 2kk pojan äippä hattulan pekolasta. olisi kiva tutustua muihin äiteihin ja lapsiin. itse en tunne täältä ketään kun tampereelta vasta muuttanut. onko teillä tapaamisia minne voisi kuokkimaan tulla?
  5. sari82

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    rv 42+3 ja poika vaavi painoi 3665g ja oli 52cm pitkä. pipo oli 35cm. yli ihana tuhisia =)
  6. sari82

    Heinäkuiset vauvat

    Ihana poika 3665g ja 52 cm syntyi 17.7 sunnuntaina. laskettu aika oli 30.6. 3 päivän käynnistelyn ja 23 tunnin säännöllisten supisteluiden jälkeen kuitenkin kiireellisellä sektiolla. :heart: :heart:
  7. sari82

    Koulutuksesi?

    nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaaja
  8. sari82

    turenki

    heips. olen 23 v. ja esikoisen laskettu aika on 30.6. asun mieheni kanssa pekolassa mutta päivittäin olemme turengissa. mieheni kotoisin sieltä ja on siellä illat tallissa remppailemassa laitteitaan, itse aina mukana ja kävelen turengissa itsekseni. olisi kiva tutustua. laita mailia...
  9. sari82

    Hämeenlinnalaisia?

    tänne saa ottaa yhteyttä, mielellään yksityisellä viestillä itse kukin. Minä olen muuttanut jonkin aikaa sitten aulangolle, eli hämeenlinnaan. Odotellaan esikoista jonka laskettuaika on 30.6. uudet ystävät äideistä ja tulevista äideistä on todella tervetulleita =)
  10. sari82

    äitit -82

    \ samoin täällä :wave:
  11. sari82

    Pekola/parola/HML

    Heippa. olen 23 vuotias pekolassa mieheni kanssa asuva "nainen" ja esikoista odotellaan. Laskettu aika on 30.6. Toivoisin saavani ystäviä täällä asuvista odottajista tai muistakin lapsi kuumeen omaavista ja lapsia omaavista ylipäänsäkin =) jos yhtään ois ystävien tarvetta niin mailaahan...
  12. sari82

    Nyt pinoon taaperoiden äidit HÄMEENLINNASTA! =)

    yritinpä mailia mäysälle laittaa, mutta mailisi ei ole käytössä. itse olen kohta 23 esikoista odottava äiti Pekolasta. jos kiinnostaa tutustua niin mailia tulemaan, kaikilta. sari.oinonen@pp2.inet.fi
  13. sari82

    Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

    pekolassa asun ja ystäviä vailla... lapsia ei tavallaan vielä ole koska laskettu aika on 30.6... mailailla saa =) sari.oinonen@pp2.inet.fi
  14. sari82

    1982 syntyneet äidit?

    minä minä :wave: :wave:
  15. sari82

    1982 syntyneet äidit?

    ja minäkin täällä :wave:
  16. sari82

    Edelleen Hämeenlinnalaisia äityliinejä haetaan?!

    tarkoitus että on jo lapsia? vai kelpuutetaanko odottajiakin mukaan?
  17. sari82

    ikäerosta

    \ pystyykö sulle mailaamaan? voitko laittaa maili osotteesi? meillä sama´ikäero ja sinä ja minä saman ikäisiä =)
  18. sari82

    ikäerosta

    \ mun on pakko tähän taas kommentoida. en tarkoita loukata ketään...mutta tuo sun mielipide että jos on kunnon tilipussi ja komea mersu alla `niin voisit miettiä olevasi itseäsi huomattavasti vanhemman kanssa... eli silloin puhutaan eri asiasta.. voiko olla ihmisen kanssa jota rakastaa vaikka...
  19. sari82

    ikäerosta

    \ ihana kuulla että on muitakin jotka ajattelee samoin kun minä. itse olen 23 ja mieheni on 35. ja ikäero ei haittaa yhtään. saamme lapsen kesäkuussa ja ei todellakaan pelota/haittaa ikäero. ei se ole ennenkään haitannut. ja onko se oikeaa rakkautta jos ikäero / pienet ongelmat joskus...
  20. sari82

    paikkakunta gallup

    hattula, muita??

Yhteistyössä