Hakutulokset

  1. J

    Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

    Meille tuli tänään se isoin kirja.
  2. J

    Kahvia vai teetä?

    Kahvia ja paljon :p teekin toki käy :p :)
  3. J

    Mammat vm -74

    :wave: ja pojat -03 ja -06.
  4. J

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    Ulvila! :wave: Yv:tä vaan tulemaan. :) [b]
  5. J

    Onko täällä Satakuntalaisia äitejä?

    Ulvilasta :wave:
  6. J

    Kevätkullat06

    Tervehdys! Meillä oli viime viikolla kuopuksella korvien jälkitarkastus ja hyvin oli asiat,ei näkynyt minkäänlaista punoitusta..Jipii! :D Kuopus ei edelleenkään nouse seisomaan eikä konttaa,mutta konttausasennossa kyllä on ..sitä sitten täällä vaan odotellaan,että koskas alkaisi tapahtumaan...
  7. J

    mll:n hoitaja ekaa kertaa..hmm..

    Ei tulis meille ainakaan toista kertaa tollanen hoitaja. Kyllä mä ymmärrän,että nälkä voi tulla,mutta eiköhän aikuinen ihminen kestä 3½ tuntia syömättä,jollei tosiaan ole sovittu,että saa ottaa ruokaa. Ja vetäsee vielä paketillisen keksejä naamaansa :o :laugh: :laugh: ei voi ku nauraa...
  8. J

    Kevätkullat06

    Iltapäivää kaikille! Lentsu alkaa oleen selätetty :) Melkein pari viikkoa tässä onkin nyt sen kanssa "tapeltu".. Kuopuksella nenä vuotaa vielä pikkuisen eikä enää yskitäkkään niin paljoa :) Hän istuu jo hetkosen ilman tukea,mutta vieläkään ei konttaa..ryömimisvauhti on hurjaa :D Ruokahalu...
  9. J

    Kevätkullat06

    Hauskaa laskiaista! :) Meillä myös on pikkumiehen mielenkiinnon kohteena sähköjohdot yms. piuhat. :/ Räkätauti jyllää edelleen,esikoinen on melkein terve,tosin se yskä vielä vaivaa.Kuopus ja minä sairastetaan,flunssa ja kuumetta. Viime perjantaina me jouduttiin käymään kuopuksen kanssa...
  10. J

    Kevätkullat06

    Iltapäivää! Meillä molemmat pikkupotilaat nyt nukkuvat,joten minä tulin poikkeamaan tänne.. Tänään sitten on laskenut tuon esikoisen kuume :D muutamia asteita vielä on,näkee nyt sitten mitä illalla tapahtuu,nouseeko kuume taas...Antibiooteista saatiin resepti,mutta niitä ei ole vielä haettu...
  11. J

    Perheitä, joissa useampi auto?

    On pari autoa.
  12. J

    Milloin turvaistuin kasvot menosuuntaan?

    \ Ei ole poistettava.Meillä Britaxin two-way elite,ostettu viikko sitten,käytetään turvaistuimen vöitä kiinnittämään lapsi 9-25kg selkä menosuuntaan sekä kasvot menosuuntaan 9-25kg. Ainakin meidän käyttöohjeessa lukee näin.
  13. J

    Turvakaukalo vai miten?

    Turvakaukalossa molemmat matkustaneet kotiin. :)
  14. J

    Kevätkullat06

    Huomenia! äityli06 Meillä 3v on myös kuumeessa :/ Sunnuntaina alkoi parilla asteella ja tiistaina olikin jo yli 38-39 pahimmillaan 39.5..hänellä on myös aivan kamala yskä.Tiistaina vietiin lääkäriin ja sai kuume- sekä yskänlääkkeen. Kuumetta on aamuisin n.38 ja päivällä vähän laskee,sitten...
  15. J

    Kevätkullat06

    Moikka! Me hommattiin viikonloppuna sitten se turvaistuin,Britaxin two-way elite.Nyt on kovin ahtaan näkönen tuo auton takapenkki :D Olispa farmari...mutta hyvin poika siinä tykkää istua,varmasti parempi kuin se pieni koppa,mistä jalat jo sojotti ulos :laugh: Esikoisella on kuumetta ja...
  16. J

    PORIN synnäristä..!!

    Mä olin siellä n.9kk:tta sitten ja mulle ei kyllä huonoa mieltä jäänyt.Kätilö oli mukava ja opiskelija,joka oli synnytyksessä mukana oli myös ihan ok juttuseuraa,vaikka itse h-hetkeen hän ei tullut mukaan,kun hänen "työpäivä" sattui loppumaan just ennen sitä. Eikä sitä opiskelijaa ole pakko...
  17. J

    Kevätkullat06

    äityli 06 Juu,juu..mukaan vaan! :) :wave:
  18. J

    Siivouspäiväkö?

    Mä yleensä teen vähän paremman siivouksen lauantaisin tai perjantaisin. Viikolla imuroidaan sillon,kun siltä näyttää,että tarttis vähän villakoiria häätää.
  19. J

    Paljonko teidän vaavit painaa?

    8 kk neuvolassa pojalla painoa n.9800 ja pituutta 76cm..iso poju :heart:
  20. J

    Epiduraali kokemuksia?

    \ Ei kyllä mene tunnottomaksi...oliskin mennyt :( Esikoisen kohdalla halusin epiduraalin ja se laittaminen oli yhtä helv..ä..sattu!! En tiedä oliko vika laittajassa vai missä,mutta ei kyllä toiminut toivotulla tavalla.Nyt kuopuksen kohdalla en todellakaan halunnut epirudaalia. Lisään vielä...

Yhteistyössä