Hakutulokset

  1. M

    Tuoksuva kosteusvoide vartalolle?

    Mietin tässä että mikähän mahtais olla sellasta hyvää tuoksuvaa vartalovoidetta? Siis kosteuttavaa ja sellasta joka tuoksuu ettei välttämättä tarvitse hajuvettä erikseen? Kuitenkin joudun käyttämään rasvaa niin olis mukava jos se viä tuoksuis hyvälle =)
  2. M

    Millä nää pois??

    Siis ton kuopuksen syntymän jälkeen mulle tuli finnejä naamaan, no sitten kun sain niitä pois niin nyt mulla on koko yläselkä täynnä finnejä :x Ja kun jotkut niistä on kipeitä...onpa joo tosi kivaa kun kesä tulossa enkä todellakaan kehtaa laittaa mitään avokauluksista paitaa tai edes toppia...
  3. M

    Muumi essu+kassi

    Tietääkö joku mistä vois saada lapselle sellasen setin johon kuuluu essu ja sellanen pikkanen kassi?
  4. M

    Radio Suomipop!

    Siis mä olen niin onnellinen kun nyt vasta huomasin että mähän voin kuunnella radio suomipoppia myös tietokoneelta!!!! :D Kyllä nyt kelpaa palstailla kun koko ajan soi radio koneella, ah voiko elämältä enempää pyytääkään? :saint: Mutta toisaalta ärsyttää; miksi mä en ole ennemmin tätä...
  5. M

    Hells Kitchenin voittaja kaudelta yksi

    Ja se on se tyyppi jolla on paljon tatuointeja,siis se mies siitä punasesta joukkueesta :D Tiiättekö ketä tarkotan? Kun en nyt muista sen nimeä...
  6. M

    Kuka laulaa ja mikä viisun nimi on?

    Siinä lauletaan jotenkin "Tanssimaan jos oppisin, itkeäkin osaisin siihen asti elän karhunelämää.Luokseni jos tulisit ja joskus silmiin katsoisit voisin vierellesi jäädä lepäämään." Tuli yhtäkkiä mieleen toi ihana vanha viisu jota kaverin kanssa kuunneltiin joskus tuhat vuotta sitten =)
  7. M

    Päivitin Mozilla Firefoxin

    Jee, mä sain päivitettyä Mozillan uuteen versioon 3.0 =) Kuulin siskolta että nyt saa ilmaseksi ladattua uuden version Mozillasta. Irc-gallerian etusivun vasemmassa alareunassa oli linkki siihen että saa ladattua ton uuden version ilmaseksi, ja jee mä sain sen tähän koneelle :D
  8. M

    Jee, koiranäyttelyissä käyty!

    Kävin tänään koirani kanssa näyttelyissä ja hyvin se pärjäsi =) Tuloksena ERI 3 =) Ja sitten mä olen niin ylpee itestäni kun ite esittelin koirani sielä.Ensin piti yhden kaverin se esittää mutta kun tuo koira ei oikein toiminut sen kanssa niin mä sitten päätin että on pakko esittää se...
  9. M

    Käärme kotipihassa!

    Tultiin kotiin äitienpäiväkahvi kierrokselta ja oltiin aika naatteja joten päätettiin mennä heti lasten kanssa sisälle.Meidän poika 1v5kk olis halunnu olla ulkona ja tappelun kanssa sisälle mentiin... Menin sitten vessaan ja kuulin kun meidän malamuutti haukahti ja kiinnitin siihen huomiota...
  10. M

    Koiran kanssa lonkka -ja kyynärkuvissa

    Eilen kävin ton meidän malamuutti tytön 3v kanssa virallisissa lonkka -ja kyynärkuvissa =) Samalla uusittiin rokotukset.No alustava arvio oli että oikea lonkka B tai C ja vasen lonkka C tai D.Kyynärpäät olivat onneksi 0/0. Lasku ei ollut suuri vain 97?. Nyt se on tehty, enää vain...
  11. M

    Uska!!

    Laitoin sulle yv :wave:
  12. M

    Meidän vauva on nyt yksi vee

    Vuosi sitte mulla oli vajaa kymmenen minuutin ikäinen poika sylissä :heart: Liian nopeesti menee aika, esikoinenkin täyttää kohta kolme vuotta...ja äidillä on taas kova vauvakuume :whistle: :D
  13. M

    No se on minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, eikä kukaan muu

    Joka on ollut tupakkalakossa viikon :D *kumartaa ja ottaa vastaan aplodeja* :saint: Joku päivä peilin kanssa naimisiin mä meen...*rallattelee iloisena*
  14. M

    No niin, alku on ainakin hyvä, huhhuh

    Eli siis nyt olen ollut yhden vuorokauden polttamatta tupakkaa ja tän päivän fiilikset on ollut aika lailla vaihtelevia :/ Mutta nyt olen tosissani mukana tässä ja haluan lopettaa ja toivon, siis todella toivon että musta on siihen. Mites muut jotka on lopettanu tupakanpolton, kuinka olette...
  15. M

    Hauska Juttu

    Mun isä katteli kahvipöydässä sellasta muumisarjan mukia jossa oli Pikku Myy.No isä tietysti kysy multa että "Onko tän sukunimi Mälä" Mä olin hetken aika ulalla ja isä sit tokas että kun on reissussa (ajaa työkseen rekkaa) niin tienvarsilla on sellasia paikkoja joissa on kyltti että Myymälä...
  16. M

    Sääliks käypi

    Siis tuota naista joka on tossa Tikkurilan mainoksessa, kun se on viäki raskaana ja tota mainosta on tullu jo vaikka kuinka kauan :D Onneksi ite selvisi sillä normi 9kk:lla B) Sit tuumasin että tuleekohan niille tyttö vai poika kun se leikkimökki oli jo maalattu vaaleenpunaseksi...ni...
  17. M

    Rockstar Babyn yhdistelmät

    Onko kellään kokemusta Rockstar Babyn Platon 4 yhdistelmävaunuista? Sellaiset kiinnostaisivat, mutta olisi kiva tietää millaiset ne ovat käytössä?

Yhteistyössä