Hakutulokset

  1. P

    Joulukuun tonttuset 2013

    Heippa! Mulla jäi kirjoittelu kokonaan kun niin harvoin koneelle pääsee ja kännykällä ei jaksa... Mulla kun on kotona vauvan lisäksi myös pojat 4v ja 5v niin tekemistä on :) Judie Mulla sektio tehtiin nyt pystysuunnassa ja sekään ei ihan kohakkain ole ommeltu kun vanha poikittain oleva...
  2. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Meille syntyi tyttö 26.11. Sektio aikaistettiin kun käytiin päivystyksessä viime sunnuntaina, piti alunperin tehdä 3.12. ja hyvä että aikaistettiin koska kohdunseinämä oli jo kalvomaisen ohut... Leikkaus oli vaikea ja pitkä mutta kaikki meni kuitenkin hyvin. Nyt olemme jo kotona tytön kanssa.
  3. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Judie Mulla oli se yksi kerta kanssa äitipolilla kurja kun lääkäri piti saarnaa jne... Meille puhuttii sterilisaatiosta myös, mutta tää viimeisin lääkäri sanoi ettei suosittele sitä mulle kun vaikutan vähän epävarmalta asian suhteen, että sen voi tehdä myöhemminkin eikä ole iso juttu. :) En...
  4. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Judie Mulla on hyvä tilanne siellä kohdunseinämässä, ei ole ohentunut edellisestä käynnistä ollenkaan. Joten ei ole kuulemma syytä kiirehtii leikkauksen kanssa niin se tehdään vasta 39+ viikolla, et ei tämä paljoo ennakkoon tule :) Mä oon ite ihan romuna, olo tosi huono koko ajan, ei saa...
  5. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Heippa taas pitkästä aikaa! :) Alkaa itellä olla jo kypsä olo koko raskauteen, mutta eipä tässä enää onneksi pitkä aika ole odotettavana. Judie Onko sulla vielä kontrolleja tässä ennen sitä sektiopäivää? Hirmu ajoissa saitte kyllä päivän, oon ihan kade :p Jotenki sitä itekki odottaa tietoa...
  6. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    Judie Oltiin joo pari viikkoo sitte lääkärissä (29+2 silloin). Mulla oli huonompi tuuri lääkärin suhteen ja sain aika tylyä palautetta koko raskaudesta siellä... Arvella kaikki ihan ok, mutta lääkäri keskittyikin motkottaa kiinnikkeistä... Ihanaa kun saitte jo päivänkin! :heart: Meille on vain...
  7. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    tömpsis Ei mullakaan ensimmäisen sektion jälkeen seurattu arpea tai kohtua ja ei varmaan toisenkaan jälkeen seurattaisi näin tarkasti jos ei toisessa sektiossa olisi todettu kohdunseinämän ohentuneen huomattavasti ja sain suosituksen ettei pitäisi enempää lapsia tehdä. Mulle sanoi lääkäri ettei...
  8. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Judie Hyvä silti että sait ajan, mullakin on se seinämän ultra 29+2, nythän olin ultrassa sen vauvan sydämen takia. Tosin mulla oli lääkärin ultra silloin rakenneultran yhteydessä et sillon katottiin jo ekan kerran... Muistat vaan että jos vähänki tuntuu sellasilta ne kivut niin menet herkästi...
  9. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Tänään käyty ultrassa vauvan sydäntä katsomassa. Kaikki oli kunnossa, mukana oli myös erikoistuva lääkäri ja he tutkivat tarkkaan yhdessä ja sit erikoistuva tutki uudestaan vielä itse harjoitusmielessä :) Tytöltä vaikutti vieläkin, sanoi ettei kuitenkaan tapetointilupaa anna, mutta pojilla...
  10. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Judie Yritä olla tiukkana siellä neuvolassa että saat lähetteen. Mulla on onneks aivan ihana terveydenhoitaja ja lääkäri myös neuvolassa. Ne kyllä pitää huolen siitä että pääsee ultraan katsomaan sitä kohdunseinämää. Mä olen syönyt ennen raskautta ja koko raskauden ajan tähän asti sellaista...
  11. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Judie Oon niin jumahtanut tonne fb:n puolelle niin ei ole tullut täällä käytyä ja puhelimella niin kurja kirjoitella... Meillä oli rakenneultran yhteydessä lääkärikäynti ja lääkäri ultrasi sitä kohdunseinämää. Kunnolla ei nähnyt sitä, mutta sen mitä näki sanoi että on huomattavasti ohuempi...
  12. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Pohjoistuuli Mulla on myös huomattavasti ylipainoa ja ahdistaa hirveesti kun paino nousee, nyt tullu 2-3kg... Neuvolan terveydenhoitaja sanoi että älä stressaa ja 7kg tulee kuulemma väkisin ja on ok. Mulla tulee heti nälästä kuvottava olo ja pakko syödä siihen oloon... No nyt kun loma loppuu...
  13. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Heippa! Aivan ihanaa kun liikkeet tuntuu jo niin hyvin ja välillä on todella vilkkaita hetkiä ja päiviä :heart: Hirveesti olen alkanut vauvalle juttelee ja pojat haluaa myös jutella vauvalle ja välillä kuiskailevat salaisuuksia hänelle :heart: Meillä isompi poika 5v toivoo uutta...
  14. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Heippa pitkästä aikaa, oon ihan jumahtanut tonne fb:n puolelle... Täällä käyn lukemassa juttuja välillä mutten jaksa kännykällä kirjoitella, nyt kerranki koneella! :) Masennuksesta teillä ollut puhetta. Mä olen sairastanut vaikeaa masennusta psykoottisilla oireilla 5 vuotta, alkoi esikoisen...
  15. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heippa pitkästä aikaa! Mä olin keskiviikkona lääkärineuvolassa. Ei löytäny lääkäri sydänääniä mutta onneks terkka etsi ne sit lopuks toissa huonees niin pääs lääkäri ottaa seuraavan asiakkaan. Ja siis löytyi. Onneksi :heart: Hain neuvolan jälkeen käytetyn kotidopplerin ja pitkän etsimisen...
  16. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Vakuutukseen ei tule mitään rajoituksia jos on otettu jo odotusaikana. Ja synnytyksessä voi käydä ikävästikkin niin sit vakuutus korvaa jos vauva pitkään sairaalassa tai jos synnytyksessä tulee elinikäinen vamma jne. Ja jos vauva ei synnykkään ihan terveenä niin eihän sitä vakuutusta sit sillon...
  17. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Äitiypakkauksen meinaan ottaa vaikka mulla on poikien pakkaukset vielä tallella mutta tiedän tämän joutuvan tyytymään niin paljon isoveljien vanhoihin vaatteisiin ja tavaroihin niin on sit edes jotain uutta ja omaa <3 Vakuutus otetaan myös. Pohjolalla on uusi vauvavakuutus joka korvaa myös...
  18. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Mun mieli ja ajatukset heitti kyllä kuperkeikan eilisen ultran jälkeen. Nyt on niin onnellinen ja rauhallinen olo että tekisi mieli hehkuttaa tätä onnea ja raskautta kaikille! :) :heart: Nukuin viime yönä paremmin kuin aikoihin ja nyt on paljon väsyneempi olo kuin huonojen öiden jälkeen, ei ois...
  19. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Tänään oli np-ultra ja kaikki hyvin :heart: Se niskaturvotuksen suhdeluku oli 12000 eli hyvä :) Laskettu aika muuttui 9.12. oli siis menkkojen mukaan 15.12. Rakenneultraan sain ajan 1.8. Pieni liikkui kovasti ja hyvin munkin mahaläskien läpi kaikki näkyi :D Alakautta ei itseasiassa mulla...
  20. P

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Judie Oliskohan sillä pienellä sektioiden välillä vaikuitus tuohon kohdun ohentumuseen? Aattelin kun meillä sama väli ja samat suositukset juurikin sen ohuuden takia. Eikai tää pelkkää sattumaa voi olla :) On kyllä jännä miten ollaanki vielä samaan aikaan vauvatkin saamassa, kun en ole muita ns...

Yhteistyössä