Hakutulokset

  1. Mummomainen

    Voisiko joku selventää miksi turkkilaiset vihaavat tai ainakin ylenkatsovat kurdeja?

    Tuo sanamuoto turkkilaiset tarkoittaa nyt näitä turkkilaisia, jotka eivät ole kurdeja, Turkissa asuvat kurditkin ovat tietysti turkkilaisia, mutta nyt erottaakseni nämä ryhmät toisistaan niin valitsin nämä sanat turkkilaiset ja kurdit. Niin, sitten itse asiaan. Osaisiko joku kertoa mistä tämä...
  2. Mummomainen

    David Beckham vahvisti, että saavat tyttölapsen

    Englanninkielen taitoisille luettavaa: Victoria Beckham baby girl: David confirms wife IS expecting a little Spice Girl | Mail Online
  3. Mummomainen

    Omaisuutta kaupanneelle miehelle tulossa vauva erosta huolimatta

    Koko omaisuuttaan Thaimaan matkan toivossa huutokaupanneen Ville Syväniemen elämässä riittää käänteitä. Vaikka 44 007,50 eurolla huudettu omaisuus on edelleen lunastamatta ja avovaimo muutti lapsen kanssa pois, kuuluu miehelle hyvääkin. – Ex-avovaimoni on raskaana. Kuulin asiasta muutama...
  4. Mummomainen

    Gallup: Kuka on Idolsin uusi miespuolinen semifinalisti?

    Minä veikkaan Ville Laaksosta. Idols: T On ihan Villen tyylinen kappale. En usko, että esimerkiksi Tuomo tai Anssi esittäisivät tuon.
  5. Mummomainen

    Tietokoneihmisiä paikalla? Kone sekosi

    Kun käytän rullahiirtä niin se ei enää vie sivua alas tai ylöspäin vaan ainoastaan pienentää tai suurentaa sivua. Samoin jos painan Firefoxin kirjanmerkkejä mitkä on tuon osoiterivin alapuolella niin kone avaa uuden välilehden. Samoin esim. tämän palstan aloitusten kanssa. Jos valitsen aloita...
  6. Mummomainen

    Sinä, jolla vyötärönympärys on 60 cm ja lantionympärys 90 cm. Paljonko painat ja miten pitkä olet?

    Mietin vaan, kun minulla vyötärön ympärys on nyt reilut 70 cm. Vaihtelee mittauksessa 70-72 cm:n välillä ja lantionympärys on reilut 100 cm, viimeksi oli 103 cm kun mittasin. Minulla on tavoitteena saada nuo mitat 60 cm ja 90 cm. Paljonkohan paino mahtaisi pudota samalla? Entä mitä...
  7. Mummomainen

    Suomi on maailman diabetes-tilastossa vasta sijalla 134!

    Diabetes Prevalence - Country Rankings Kun aina puhutaan, että diabetes lisääntyy lihavuuden myötä niin voisiko joku selittää miksi tuolla on noin paljon köyhiä (osa jopa rutiköyhiä) maita Suomea edellä? Suomessa saa yleensä uutisista kuvan, että 1. tyypin eli se nuoruuden diabetes on paljon...
  8. Mummomainen

    Hesburgerin Kebab-ateria, onko kukaan jo ehtinyt maistaa?

    Kampanjatuote siis kyseessä. Oliko hyvän makuinen?
  9. Mummomainen

    Miten pitkät varpaat teillä on? Jos voisitte mitata ja kertoa...

    ja laittaa vaikka isoimman varpaan ja sen toiseksi pisimmän varpaan mitan. Aloin vaan miettimään, kun minun varpaitani kommentoitiin tavallista pidemmiksi niin voiko pitää paikkaansa. En ole tällaista aiemmin huomannut. Ison varpaan pituus on minulla noin 5,6 cm. Sen vieressä oleva on noin 5,2...
  10. Mummomainen

    Jälleensyntymägeneraattori, arvo itsellesi uusi synnyinpaikka

    Minä syntyisin Intiaan. =) Intia, Länsi-Bengali. Syntymäpaikkasi on jokin näistä: North Dinajpur district, South Dinajpur district, Malda district Arvo itsellesi uusi synnyinpaikka - HS.fi - Kuukausiliite
  11. Mummomainen

    Mitä ajattelet jos vanhemmalla ja lapsella on nimet tyyliä Jari - Jani, Tarja - Marja, Janne - Jonne?

    Minä en oikein ymmärrä. Toki nämä on makuasioita ja usein perheessä käytetään vanhemmasta äiti tai isä -nimitystä, mutta en silti ymmärrä vanhempia, jotka antaa lapselleen melkein saman nimen kuin mitä itsellä on. Jannen poika on Jonne, Lauran poika on Lauri....
  12. Mummomainen

    Kuka on suosikkisi Idolsin semifinalisteista?

    Martti =)
  13. Mummomainen

    Uskotko kirouksiin?

    :| Minulle tuli mieleen, kun reilut viisi vuotta sitten olin juuri muuttanut uuteen asuntoon. Laitoin seinälle sellaisen hyllyn ja siihen ostin isohkon paholaispehmolelun, joka oli punainen väriltään ja jolla oli myös paholaisen sarvet. Heti kun olin laittanut hänet hyllylle niin...
  14. Mummomainen

    Mitä mieltä olet nimestä Ananias?

    Rehellinen mielipiteesi. =)
  15. Mummomainen

    Perusturva: Yksinasuva tarvitsee asumiskulut + 575 euroa/kuukausi

    Aamulehti.fi | Uutiset | Perusturva: Yksinasuva tarvitsee asumiskulut + 575 euroa/kuukausi Olenko outo, kun mielestäni 575 euroa on järjettömän iso summa asumiskulujen jälkeen? Jos saisin noin paljon rahaa niin jäisi helposti 300-400 € säästöön joka kuukausi.
  16. Mummomainen

    Mitä laitatte sisälle kasvistortilloihin?

    Siinä se kysymys jo olikin. =)
  17. Mummomainen

    Katen ja Williamin häät 29.4.

    Ylempänä äänestys.
  18. Mummomainen

    Rahan antaminen nettitutulle, miksi se on rikos?

    Viittaan nyt tähän juttuun. Mies uskoi nettirakkauteen - menetti toistatuhatta euroa - Ilta-Sanomat Jos joku haluaa lähettää rahaa nettitutulle niin mielestäni turha alkaa sen jälkeen itkemään, ettei nainen tullutkaan. Siis minun mielestäni pitäisi olla jonkinlainen vastuu myös itsellä...
  19. Mummomainen

    Onko kukaan ehtinyt jo maistamaan Kotipizzan uutuutta Burgerpizzaa?

    Oliko hyvänmakuista?
  20. Mummomainen

    Nummelan raiskaus. Onko siitä mitään uutta tietoa? Uutisissa ei ole ollut aikoihin mitään.

    Voisiko päätellä, että tekijä on tiedossa, koska lehdissä tai netissä ei ole ollut mitään asiasta. Jos olisi tekijä edelleen karkuteillä niin luulisi, että lehdissä olisi uutisia, ettei raiskaaja ole saatu vieläkään kiinni ja olisi tuntomerkit lueteltu. Nyt ei ole ollut pitkään aikaan mitään...

Yhteistyössä