Hakutulokset

  1. M

    POLTATKO TUPAKKAA JA KÄYTÄTKÖ ALKOHOLIA? JOS NIIN PALJOKO? VOIT MYÖS PERUSTELLA VASTAUKSEN

    Tuleehan tuota käryteltyä..vaihteleva määrä 3-10 per päivä..Alkoholia n. kerran viikossa,joskus ei ollenkaan.Määrä vaihtelee 1 lonkerosta useampaan,vahvempaan.. Perustella en osaa,mutta eräälle ihmiselle olen sanonut : pitäähän ihmisellä jotain paheita olla..
  2. M

    1-3 vuotiaille jotain askartelu-vinkkiä...

    Olen kolunnut kirjaston askartelulehdet,kirjat läpi,enkä ole löytänyt sellaista mitä voisi lasten kanssa tehdä.. Kokeilin männä viikolla että leikkaavat(lähinnä tuo 3v) viivaa pitkin jotain kuviota joita sitten koristeltiin ja väriteltiin..Ei oikein onnistunut.. Mitä kivaa voisi tuon...
  3. M

    onko mielestäsi outoa jos ei käy ollenkaan saunassa?

    Ei ole outoa..Kaikki ei vaan tykkää..
  4. M

    Joka vuotinen väännönaihe ennen joulua; aito vai muovi?

    Aito,mies hakee omasta metästä lasten kanssa
  5. M

    otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

    Läjähdän nyt tähän..Katellaan ja kuulostellaan.. :)
  6. M

    g: mistä riitelitte viimeeks miehenne kans?

    Mies kaiveli vanhoja,siitä tuli aikamoinen riita.. Ja sitten siitä että mies saa vittuilla ja töksäytellä mitä tahansa-mun täytyy olla hiljaa...
  7. M

    G: sähkö vai puusauna?

    Molemmat on,ja puu on parempi.
  8. M

    Mitä mieltä olet omasta kodistasi?

    En tiedä inhoanko ... Keskellä remonttia,joka ei etene..ja tunnepuolen ahdistus...
  9. M

    mitä jouluperinteitä teidän perheessä on?

    Aatto aamuna lapset saa koristella joulukuusen.. Haudoilla käynti(tosin tästä voi joutua "tinkimään",mikäli lunta sataa)
  10. M

    Annatteko jotain OMALLE isällenne?

    suolakivilampun,siskon kans yhteinen lahjus.
  11. M

    Kuinkas monen miehet näin isänpäivän aattona karkaa baariin?

    Mä en tiedä...vielä.Ei ole ainakaan mitään suunnitelmistaan puhunut..Tosin jos karkaa,niin mä meen mukaan
  12. M

    Onpas täällä hiljaista. Pinoudutaan!

    Jep..Hissuksiin polkastan päivää käyntiin.. :wave:
  13. M

    Mitä eläimiä teillä on ja minkä nimisiä?

    Kissat: Timi,Sulo,Iitu,Maitoparta,Jane,Tarzan ja Pörri
  14. M

    Että näin päivä miten sinulla :-)

    Löin sinun kuumaa siskoasi,koska sydämeni on liian pieni.Sen jälkeen menin lähimpään baariin,mukanani kaverin autosta pöllimäni hajukuuset ja söin ne. :laugh:
  15. M

    Setä Samuli tuli pihalle..

    tarkoitan siis poliisia.. Niitä oli oikeesti kaks. Eka ajatus oli,mies kun läks tunti sitten Outokumpuun töihin,että nyt on sattunut jotain.. Huh,helpotus.Ne kävi kyselemässä olenko minä kuullut avun huutoja joelta päin,kun joku oli ilmoitellut..Ei en ole kuullut.. Kauhee tunne kun mieleen...
  16. M

    tunkeutuuko teille nyt niitä pitkäjalkaisia hämiksiä?

    Kyl kyl... Kiva oli aamulla vessassa silmät sikkaralla tollottaa käsipesualtaaseen että mikä toi on, ja miks se liikkuu...Aivot kun tajus,että sehän on raajahämmpy(kuten poika sitä nimittää ) niin tuli muuten nopee lähtö...Hyvä että housut kiskoin takas jalkaan.. :ashamed: Keittiössäkin...
  17. M

    G: valion vai ingmanin maito?

    Ingmanni,on halvempi ja silti yhtä hyvää...Tunnustan että ostan myös Lidlin maitoa..
  18. M

    Testaa kumpaa sukupuolta olet!

    56% nainen 44% mies

Yhteistyössä