Hakutulokset

  1. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Osanottoni ja voimia surusta selviämiseen,Keffeli.. :hug:
  2. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Voi..lämmin osanotto suruun ja kamalasti voimia kaikkeen BUMBA!! :hug: :hug:
  3. M

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Heippa.. Mulla oli myös samantapainen keskenmeno kuin sinulla,viikolla 19,niinkuin varmaan muistatkin lokakuisista. Lapsi oli menehtynyt joitaki viikkoja ennen,syystä ei ole tietoa. LÄhti tutkimuksiin helsinkiin,istukka ja napanuora myös...itse oon varautunut siihen ettei välttämättä tule...
  4. M

    Lääkkeellinen tyhjennys/kipu, PÄRJÄÄKÖ SEN KANSSA YKSIN? + elämä jatkuu tämänkin jälkeen

    Täällä myös yksi lokakuisten porukasta joka surusilmin joutuu liittymään teidän joukkoonne.. :'( Pienen enkelipojan synnytin 26.5 19rv,joka oli ollut parin viikon ajan menehtyneenä kohdussa. Tuskaisia päiviä on eletty sen keskiviikon jälkeen kun tieto oli täysi shokki,mitään vuotoja eikä...
  5. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Lämmin kiitos kaikille vielä ihanista sanoista ja osanotosta suruumme. oli mukava olla teidän joukossanne. mude ja enkelipoika :'( :hug:
  6. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Kiitos kaikille osaa ottaneille ja oma osanottoni jokaiselle saman surun kokeneelle.. Vauva lähti tutkimuksiin helsinkiin,kuolinsyystä ei vielä tietoa,ehkä joku kehityshäiriö ettei vain enää jaksanut elää.. niin kauheaa tuskaa! MAMA-L,Saa laittaa meidät muistolistalle. niin kipeää tekee...
  7. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Niin tapahtui mullekin se jota olen aina pelännyt..pieni suloinen enkelipoika syntyi. Sydän on murheen murtama.kyyneleet ei lopu,ikävä jäi. Haluan toivottaa teille kaikille onnellista raskautta. Mude79 ja enkelipoika
  8. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Lämmin osanottoni MINTTU-MAARIALLE ja perheelle.. :hug:
  9. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Heissan! Ihania ultrakuulumisia jo paljon,onnea kaikille! :) Itellä ultra vasta kesäkuun alussa,ois kyl kiva jo mennä vaik heti! Neuvolassa äänistä epäili poikaa mut niihin en luota,meillä menny täysin erillain mitä uskomukset on:-) Liikkeitä tuntenu aika huonosti viel,jotain satunnaista...
  10. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Toukokuisia terveisiä pohjoisesta! Mukava lukea hyviäkin uutisia mammoilta. =) Tänne kuuluu hyvää,hyvin menny raskaus kaikinpuolin..mitä nyt väsymys vaivaa toisinaan.. syykin siihen löytyi neuvolassa kun hb oli 108 vaikka rautaa olen syönyt :( Nyt pitää vain kaksinkertaistaa määrä,niin...
  11. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Kiitti kommenteista P123,minähän se olin:-) Poistinki jo tekstini kun aattelin et menee niin omien aioiden pähkäilyksi mulla :laugh: Mut ruuanlaittoon ja hyvää viikonloppua kaikille! mude79 ja arvoitus
  12. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

    Tervehdys! Olipa mukava pitkästä aikaa perehtyä lukemaan kirjotuksia,olikin tullut runsaasti. Tulin juuri ultrasta,ihanan helpottunut olo kun näki hyvinvoivan vilkkaan kaverin masussa :heart: viikot vastasi päivälleen,eli 13+2. Mahtavia kevät päiviä täällä meilläpäin,ei voi muuta kun...
  13. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Voi ei.. jaksamisia Peppioliina.. :hug:
  14. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Pikainen pistäytyminen..mun puolesta kaikki uudet tervetulleita! =) Mun LA onkin muuten 20.10..mut parin pv heitolla ei niin väliä. mude79 rv 11 tasan :wave:
  15. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    heissan.. Peppioliina,toivon todella parasta sun puolesta,jospa ois vain jotain ohimenevää.. äänet ei kyl kuulu useinkaan näil viikoilla vielä! Soita synnärille suoraan jos siltä tuntuu,kyl ottavat varmaan käymään siel. Tänne kuuluu ihan peruseloa/oloa,aika vähän enää raskauden...
  16. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Voimia Shendalle menetyksen keskellä! En voi kun ihmetellä miten on näin paljon keskenmenoja sattunut tähän porukkaan..surullinen juttu :/ Luottoa odotukseen ja iloa silti jokaiselle kellä pieni elämä sykkii sisällä,ja niillekin jotka ovat menetyksen kokeneet,ehkä hyvinkin pian on uusi...
  17. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Tänään oli eka neuvola,varsin kuunneltiin sydänäänet ja kuuluihan ne! Ihana tunne kun kuulee et joku uusi elämä siellä sykkii. :heart: mude 9+6
  18. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Voi ku surullista..jaksamisia LILEIN.. :hug:
  19. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Oli ollut jutustelua raskauksien erillaisuudesta sukupuolen mukaan...mulla on 3 tyttöä ja 1 poika ja mun kohdalla on ollut pojan raskaus uskomattoman helppo,ei turvotuksia,väsymisiä,pahoinvointeja ym ollenkaan,myös painonnousu oli tosi vähäistä. Tyttöjenkin jokaisen raskaus on ollut aivan...
  20. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Mulla on niin vaihtelevaa tää olo että aivan ihmetyttää! Saattaa olla pari pv oireeton,sit pari pv taas aivan kauheaa pahoinvointia. Väsymystä mulla ei oo kummemmin näkynyt. Myös turvotus on jonku verran laskenu siit mitä se oli alussa. mut kaikinpuolin jos olo ois tätä luokkaa kuin...

Yhteistyössä