Hakutulokset

  1. M

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Pikaisesti yksi muuttokiireinen ja muutosta järkyttyneen uhmiksen mude ilmoittaa että ti aamuna kävin ultrassa ja siellähän se pieni pötkötteli, kaikki kunnossa - kaksi kättä, kaksi jalkaa ja yksi pää. Olen tullut nyt töissäkin ulos kaapista, helpottavaa kun ei tartte enää kaiken maailman...
  2. M

    ~~Toukomurut 2014~~

    No niin, nyt on sivulle 5 asti päivitetty, vielä loput 10 sivua... :p Mulla loppui pahoinvointi kanssa kuin seinään viime viikolla, alavatsaa särkee edelleen. Muistan esikoisesta ihan saman että en sen puoleen panikoi. MUOKS: Siis Tähtisilmä olikin pitänyt tuon ihan ajantasalla tuon...
  3. M

    ~~Toukomurut 2014~~

    Hei kaikille ja Anteeksi Anteeksi Anteeksi totaalinen feidaaminen kesken kaiken. :ashamed: Olemme muuttamassa ja hässäkkää riittää ihan ilman nettiroikkumisiakin. Yritän ehtiä huomenna (iltavuorossa :p ) päivittämään listaa. Omaa napaa: pahoinvointi on luojan kiitos hellittänyt. Muuten on...
  4. M

    ~~Toukomurut 2014~~

    Okei, eli sulla oli niin yllättävä juttu. Me ollaan oltu ihan au naturel joulusta saakka, välillä oon laskenut niitä varmoja päiviä enempi ja välillä vähempi. Nyt sitten nappasi. En siis osannut odottaa yhtään, enkä etsinyt tai tunnistanut mitään oireita, eikä niitä ole vieläkään oikeastaan...
  5. M

    ~~Toukomurut 2014~~

    En nyt arvannut että haluatteko olla muruja vai tulokkaita. Laitoin molemmat. Saahan sen sitten seuraavaan kuukausipinoon vaihdettua. :)
  6. M

    Löytyykö vielä toukokuun 2014 odottajia!?

    http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2292828-toukomurut-2014-a/
  7. M

    ~~Toukomurut 2014~~

    Toukokuun tulokkaat Meitä on yhteensä 57 odottajaa: LA Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnytyssairaala 28.4. Heku / 22 / 1.lapsi / TAYS 30.4. Mary Jane / 30 / 2. lapsi, poika 7/11 / PS 1.5. Öllis / 27 / 3.lapsi / MKS tai SKS Tissa / 31 / 1.lapsi / TAYS...
  8. M

    Löytyykö vielä toukokuun 2014 odottajia!?

    Meidän perheen tämä juttu kanssa "yllätti" iloisesti, oli ns. varman päivät mutta tässä sitä ollaan. Voisin yrittää jonkunlaista pinoa väsäillä, mutta päivitysvastuuta en ainakaan yksin välttis jaksaisi ottaa.
  9. M

    Löytyykö vielä toukokuun 2014 odottajia!?

    :wave: Jee, vihdoinkin! :D Täällä kanssa toukovauvaa tekeillä. Laskettu aika kyllä 30.4. mutta esikoinen meni 10pv yli ja olis niin kiva päästä heti alusta pinoon mukaan että jospa mää tänne mahtuisin. :)
  10. M

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Onnea plussanneille! Täällä alkoi uusi kierto, kuten odottaa sopii kun ei olla vauvantekohommiin arjen kiireiden ja jatkuvan sairastelun keskellä ehditty. Minut saa seuraava päivittäjä siirtää taustailijoihin, jotenkin tuntuu siltä ettei tämä nyt kuitenkaan taida vielä olla meillä ajankohtaista...
  11. M

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Onnea plussanneille!:flower: Täällä pyörii jo täyttä häkää yk3, mitään sen eteen ei olla tehty. Ihan jäätävä tautiputki takana, toivottavasti nyt helpottaa. Oma ja Pojan kolmen suora on influenssa, vatsatauti ja enterorokko. Hiphei. Eipä oo paljon peitot heilunu. :p Eli mulle saa päivittää...
  12. M

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Laalalle tsemppiä, en ole ikinä itse noita turhia haamuja saanut mutta on varmasti aikamoinen pudotus, pahoitteluni. :hug: Täällä menossa kp 3/28. Oikein hyvillä fiiliksillä, ei ollut "pelkoakaan" kyytiläisestä kun ovis oli tullut ja mennyt viikkoa aikaisemmin jo. Täytyy nyt muutenkin vielä...
  13. M

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    MJ voisi kanssa rekisteröityä tänne varovaisesti haaveilemaan, ehkä jopa kuumeilemaan. :) Poika 7/11, kp 25/30?, yk 1. Mies on meillä ollut siis tähän asti jotenkin aika vastahankaan tosikoisen hankkimisen suhteen, ja itsekin käänsin kelkkani tuossa joku aika sitten siihen suuntaan että...
  14. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Menneiden pinojen haamu täältä huutelee väliin: Ihan megalomaaniset onnittelut Chiba!!! Vihdoinkin. :heart: Vauvaliimaa ja porakoneita ja naulapyssyjä ja mitä vielä matkaan. Erittäin myöhästyneet onnittelut myös tiuhtille, hengailen tuolla FBn puolella, en ole täällä ollut kuukausiin niin...
  15. M

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Onnea vauvautuneille!!! :) :flower: nenna Meidän poika sai myös ilmeisesti vihreästä lapsivedestä infektion, jota hoidettiin antibiooteilla kolme päivää. Poika oli lastenosastolla, mutta onneksi se on kesällä synnytysosaston kanssa samoissa tiloissa, niin sain käytännössä pitää poikaa...
  16. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    No sitä minäkin, äitin kanssa vaan just puhuin ja se ehdotti että antaisin vaan huutaa yöllä. What? Minun normaalisti niin järkevä ja ihana äitini päästi suustaan tällaisen aivopierun... Eihän se nyt jumaliste minun nukkumista ainakaan helpota jos toinen itkee metrin päässä pää punaisena...
  17. M

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Painoa tuli 22 kg, poika syntyi 41+3, 4300g. 10 kg hävisi viikossa, nyt en olekaan vaa'alla käynyt, mutta aika haipakkaa tuntuu katoavan. Mulla oli kyllä myös nesteturvotusta.
  18. M

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Mahtavaa, kiitos Jomi! :heart: Täällä ihmetellään poitsun ruoka-aikataulua, toisille tuntuu olevan kovinkin tärkeää ettei yösyöttöjä tulisi enempää kuin pari yössä, kun taas minun minimega syö kahden tunnin välein. Eihän kaksiviikkoselta oikeesti voi mitään rytmiä vielä odottaa? :O
  19. M

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Imetyksestä Mä imetän kanssa yhden rinnan per laaki, jossain vaiheessa koetin vaihdella mutta meni ihan leikkimiseksi, ja kun tämä nyt tuntuu luontevalta niin näillä mennään. :) Toisaalta olis kiva jos poika söisi kerralla vähän enemmän niin jos nuo välitkin vähän harvenisi, edes öisin. Välillä...
  20. M

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    41+3, ehti marinoitua kunnolla. :) Synnytyksenkin kesto oli 31 h ja rapiat...

Yhteistyössä