Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

AIJJAA!!! Ammun oikeesti kohta jonkun. Miten helvetissä näin voi käydä kysynpä vaan. Eka sain raivarit,sit parvuin hyvän tovin ja nyt mä en tiedä nauraisinko vai suuntaisinko sinkoni naapurin taloa (epäilen heidän kissaa syylliseksi) kohti. :D Jos täällä elmerin perseessä on just kaks taloa,me ja naapurit niin eikö katti käy ja kuse toisten vähäisen omaisuuden päälle!!
 
Menneiden pinojen haamu täältä huutelee väliin:

Ihan megalomaaniset onnittelut Chiba!!! Vihdoinkin. :heart: Vauvaliimaa ja porakoneita ja naulapyssyjä ja mitä vielä matkaan.

Erittäin myöhästyneet onnittelut myös tiuhtille, hengailen tuolla FBn puolella, en ole täällä ollut kuukausiin niin en siun plussasta ollutkaan tietoinen. Onnea loppuraskauteen! :)

Ja tietty kaikille muillekin onnea ja menestystä, voikaa hyvin ja paksusti! :D *ryhmähali*

Lähdenkin tästä korjaamaan tuon oman 7 kuukautisen Salarakkaan pois videoiden kimpusta...
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Multakin onnea Chiballe!! Ihan kamalan paljon! Ja kaikkea ihanaa vauvaliimaa mukaan! :) Oih,niin ihanaa! :)

Syysmyrsky kurja kohta sun petivaatteilla ja muilla :( Kissanpissan haju kun on aikas tymäkkää tavaraa. Kokeile etikkaa,jos sillä lähtis haju pois. :) Vaikka etikkakin haisee tosi vahvalle.

tiuhtilla on ihana pallo 8) Harmi,kun en voi ite saada tollasta :D On jo niin raidoitettu,että ei sais noin nättiä palloo enää ollenkaa :D

Mä palasin kuumeilupuolelle ;) Elättelen toivetta,että olisin kohta jo odotuspuolella. Harmi,kun en pääse enää samaan pinoon :D Mutta uudet kaveritkin on kyllä aina tervetulleita :p

Tsemppiä kaikille ja onnea synnytykseen varsinkin siihen kohta "ryhtyville" <3 ootte ollu mielessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Chiballe hurjasti onnea!!! :heart: ihanaa!

Pikkumyylle onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Syysmyrsky, voi itku mikä paska mäihä :( Toivottavasti saat sen kissankusenhajun pois niistä. Kissat on kivoja, mutta ärsyttää, kun esim. meidän porukoilla ei voi jättää kenkiä ulkorappusille kesäisin, kun jokkut kissat käy niihin heti ruikkaamassa!

(.) Täällä jäätiin nyt sitten saikulle. Mielenterveys prakaa sen verran, ettei ole voimia työntekoon enää :( onneksi ei olisi ollut enää kuin 25 työpäivää jäljellä ennen vuosilomia, joten ei tullut ihan niin huono omatunto. Pelottaa kyllä ihan perkeleesti, että miten saan ajan kulumaan kotosalla. Seinät saattaa kaatua päälle muutamaan otteeseen... onneksi pääsin sellaiseen psyykkisesti sairaiden odottavien äitien ryhmään, joka kokoontuu joka toinen viikko. Pääsee puhumaan näistä oloista ja ajatuksista samanhenkisten kanssa. Mies ja ystävät tukevat kyllä, mutta eivät voi täysin käsittää mitä kaikkea tässä käydään läpi.

Muutettiin uuteen asuntoon, ja se onneksi piristää vähäsen :heart: on tosiaan tullut shoppailtua vähän liikaa noilla nettikirppareilla, koska meidän poitsulla näyttäis olevan enemmän vaatteita kuin äidillään :LOL: niissähän sitä tekemistä sitten riittää toviksi, kun täytyy pestä ja silittää ja lajitella.

Ja nyt sitten on aikaa keskittyä palstailuun oikein kunnolla ;)

Eskapismi ja Onni 28+1
 
Chiba Vielä kerran onnea!:heart:

eskapismi :hug:

Emby :heart:

Yritän saada tänään vähän siivottua kun on vähän jääny pahoinvoinnin vuoksi. Otettiin masukuvakin tänään jotta voi myöhemmin vertailla :LOL:

Lemonade 10+1
 
Chiba Onnea mahottoman paljon, vihdoinkin se plussa tuli sinne. <3

Tuli tässä eilen illalla mieleen että pitäskö tonne syntyneiden puolelle tehdä pino mihin tästä pinosta voisi siirtyä synnytyksen jälkeen? Mä en ainakaan tunne olooni kauheen kotoisaksi muiden kuin teidän kanssa. :) Teistä on tullut niin tärkeitä mulle :heart:
 
Kiitos vielä kaikille onnitteluista. :heart: En mie edelleenkään usko tätä todeksi. :D

Syysmyrsky, ai kauhee. :/ onneksi ei kummiskaan sattunu pahemmin, olis nimittäin voinu käydä huonostikin sen savun takia. Voin kyllä sanoa että kannattaa ihan suosiolla pestä kaikki mitä kykenee. Nimittäin viime kesällä joku järjenjättiläinen savusti grillillänsä kerrostalon parvekkeella ja meillä oli pahaksi onneksi petivaatteet pihalla tuulettumassa. Eipä se savun ja käryn katku lähteny pois tuulettamalla, pesun jälkeenkin tuntu että nokkaan pisti se haju vieläkin.

tiuhti, mieki voisin ottaa tommosen pallon. :D silittelen jo ny tota omaa turvonnutta pläskiä peilin edessä, saa nähdä miten käy kun se masu alkaa kasvamaan.

On: Tää on ihan poikki. Tultiin tuolta kotoa pohjoisesta ja taas on kivasti kilometrejä takana. Alavatsakipuja on aina välistä, varsinkin tuntuu että oikealle puolelle säteilee inhottavasti. Tokihan se mietityttää, että toivottavasti ei enteile mitään kohdun ulkopuolista tai keskenmenoa. Ei kai, hus pois tuommoset ajatukset nyt mielestä.
Ja itseäni naurattaa, kun pitihän sitä vielä testiä tehdä ku päästiin kotio. Tuli kyllä niin räikyvä plussa ettei toista, kontrolliviivaki oli haaleampi mitä itse plussa ja vieläpä näin illasta tehtynä. Että kai se täytyy uskoa, että jotain mysteeristä siellä tapahtuu. :heart: Huomenna soittelis sitte neuvolaan ja Tayssiin asiasta.

Josko sitä lähtis purkamaan loputkin kamat että pääsis ottamaan rennosti... Ihanaa alkavaa viikkoa tytöt! :heart:
 
Myräkälle voimia tuuletus/pesuoperaatioon! :heart:

Emby Mulla sama homma, Tuntuu ja Näkyy! Voi se vaan olla niin ihanaa ku toinen tuola myllertää. :heart:

Napaalua Tänään olis talviloman viiminen päivä! :kieh: Enkä jaksais edes ajatella töihin menoo! |O Mutta, kai niitä muoria on "pakko" mennä kattoon.. Mä vaan niin teidän, että oon tosi kipee ku huomenna pääsen kotio töistä.. Eihän mun oo tarvinnu ku vähä kotona touhata enemmän, nii oon aiva kipiä!! : / No, katotaa..
 
(.) Täällä jotenki selvitty mut meen parin tonnin divaani taitaa olla pilalla kyllä nyt.. Ei sitä kissankusen hajua saa varmaan millään pois. Tyynyt voi viedä pesulaan mut mitäs tolle rungolle keksis? Nyt otetaa kaikki ideat vastaan... Muuten oon saanut kaiken pestyä ja tuuletettua luojan kiitos!
En tiedä johtuuko sattuneesta mut erittäin huonosti nukuttu viikonloppu takana. Tänäänki suosiolla nousin neljän aikaan sängystä ku herään 2min välein siihen et joko on vessa hätä tai sit kieli on kuivunu tonne jonnekki ruokatorveen kiinni. Ihan järjetön jano koko aika. Oon pitänyt päiväkirjaa tosta juomisesta nyt ku oon aina ollu tosi huono juomaan eli juon hädin tuskin edes litraa päivässä vettä ja eilenki tuli juotua päivän aikana yli 5litraa+yöllä yksi 1,5l vesi pullo :D

taiska Onnea pienen kakkosen yritykseen :heart:

eskapismi Onnea uuteen kotiin! :)

Sokruli Toi oliski hyvä idea tuo uusi ketju jo esikoisen saaneille! :)
Mistä tulikin mieleeni että mikäs on sen meen pinon facebook ryhmän laita? Miten sinne pääsi ja keneltä piti kysellä??

Chiba Sulla varmaan kuuluu tuohon "hoitopakettiin" automaattisesti joku varhaisraskauden ultra jossa katsotaan että kaikki on kuten pitää? Saa tollaset ajatukset pois haamuilemasta takaraivosta :)

Emby ja Myy Voi ei :heart: Sillonku liikkeet näky päälle päin ekoja kertoja niin poru meinas tulla että siellä se paksukainen tuhertaa :)

Myy Kipuileeko sulla selkä vai mikä? Haje saikkua ja lepää pari päivää kotona,siis oikeasti lepää. Ite oon ollut löystyneen lantion takia jo 7viikkoa saikulla ja jatkuu ihan äippä loman alkuun asti..harmittaa mutta töitä ei oikeesti pysty tekemään :( Ja seki ois ihan hyvä selvittää et mistä se kipu tulee jos ei tarkkaan tiedä koska mulla selvis ihan sattumalta tossa samalla kun todettiin et lantio on löystynyt et on jo raivotarjonnassa ja kiinnittynyt jo! Senkään takia ei todellakaan sais mitään ylimäärästä. Ei mitään puukoppareiden kantamista,eikä kyl mummojen nosteluakaan. Priorisointi nystyrät käyntiin :heart:
 
Tulin vain poksumaan =)

fb:n ryhmään voi liittyä esim laittamalla mulle yksäriä niin lisään tuonne ryhmään. On siis salainen eli ei näy kirjoittelut muille :) Pitää olla ensin mun kaveri että voin lisätä ja voi sitten poistaa. Eli yksäriin tiedot miten teidät löytää fb:sta.


POKS 29+0 (iiiik!!!) :heart::heart: ens viikolla sit seuraavalle ja ehkäpä jo viimeiselle kymmenelle :)


viida ja eskimo prinsessa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -pansku- ja tiuhti_
Mä en kyl osaa tehä tänne pinoa syntyneiden puolelle. Jos joku muu haluais tehdä sen? Huhuilen nyt jo synnyttäneitä tohon hommaan, jos vaan joku kerkeisi. Tiedän että aika on aika vähissä näiden vauvojen kanssa :)
 
OMG..Huumorintaju menee..Heräsin ennen neljää ja kauhean huono olo..Oon oksentanu kaiken, eli näkkärin, veden ja mehujään..Olo on niin karsee etten uskalla yrittää syödä tai juoda mitään..onneks kello on vasta noin vähän niin vielä ehtii yrittää, jos jotain sain pysymään alhaalla. 2kg tippunu kolmessa viikossa, erikoista koska oon kuitenkin loppujen lopuks ihan ok:sti saanu yleensä jossain vaiheessa syötyä. Eilenkin illalla meni 2 palaa mustikkapiirakkaa :D Vaikka plussan jälkeen ei oo makea maistunut.
 
Huomenta! :)

Syysmyrsky, kyllä kuuluu (onneksi). Eipä tarvi miettiä että missä koko matkustelija on. :D Oisko kelläkään teidän tutulla lainata höyrypesuria tai vastaavaa, jotta saisi sohvan puhtaaksi? Kyllä varmaan myös pesuloista vois kysäistä, että kykeneekö semmosille tekemään mitään.

Taiska, onnea pikkukakkosen yritykseen! Tiiä vaikka olisit pian jo odottajissa. :)

Lemonade, koitahan saada se pahoinvointis kuriin. Vaikka mitä tahansa sitä kärsis kyllä pienen vuoksi. :D

On: Voi apua tytöt, miten mä kestän reilu kaks viikkoa!? Soittelin Tayssiin ja ar-ultra olis 29.2. Tuliskohan sieltä ihania uutisia ja ihana syntymäpäivälahja, kun vuosia tulee sitten täytettyä kolmas päivä maaliskuuta. Voi tulispa!
Tää oireettomuus tuntuu vaan jotenkin hassulta, kun olis ajatellu että ensimmäisenä halailen vaan posliinipyttyä ja olen ihan raato. Okei väsyttää entistä enemmän, tissit on alkaneet nyt vasta kipeytyä ja paisua (jee mun minitisseissä on kokoa!) ja nälkä vaivaa. Välillä viluttaa, välillä on kuuma. Tieten vatsakivut.... No olihan tuossa oireitta kun miettii, muttaku kai sitä odottaa jotain suurta ja radikaalia.. ihan hassua. :D ai niin, se itkuherkkyys.

Odottelis että kello käy yksitoista, että sais soiteltua neuvolaan aikaa.

Chiba & Mysteeri 4+4 :heart:

PS: Mie lähetän kaikille hirveät rutistukset, ku on vaan niiiiiin mahottoman onnellinen olo! :D
 
Huomenta :)

ihanaa, eka loma päivä :) mulla olis klo 13.00 syväpuhdistava kasvohoito+hieronta =) tekee kyllä niin hyvää tälle mammalle!

Chiba, tätä se on :D yhtä odottamista koko ajan! 2 viikkoo menee kumminki onneks suht nopiaan! ja hei, mäkin luulin silloin että oirete olis kauheet megaloomat, toisin kävi ;) ja mä oon oikeestaan ollu suht oireeton! siis silleen.. mullakin oli noita kovia vatsakipuja ja tissikipua sekä itkuherkkyyttä, siinä ne pahimmat! eli samanlaiset kuin menkkaoireet, mut hiukan erilaiset silti :) paha olo tuli mulla joskus rv7 tienoilla ja oksensinkin aika paljon sen pari viikkoa, sen jälkeen satunnaisesti enää :) tiedätkö, on vaan niin ihanaa kun oot täällä :heart:

MaryJane, hui :O 7kk!!! kiitos onnitteluista :heart:

syysmyräkkä, kissankusenhajua voit yrittää saada pois etikka sitruuna sekoituksella! riippuen toki soffasta, mut anna sen ihan vaan imeytyä siihen ja tuulettelet jos pystyt vielä soffaa niin ehkä sat hajut pois! toivotaan! inhottavaa kun kissat kuseksii tollai :( ja hienoa kun saitte kämpän tuuletettua! kuulosti aika pahalle jo : /

Epa, onnea ekalle äippälomapäivälle :) kohta se on sulla menoa!!! onkos sulla paljon puuhaa vielä vauvantavaroiden kanssa?

eska, nuku pitkään ja katsele elokuvia.. lue kirjoja, pese vauvanvaatteet ja askartele :) ala vaikkapa ompelemaan/neulomaan niin saat ajan kulumaan ja muuta ajateltavaa! kurjaa kun sulla on mieli maassa :( koitahan silti iloita pienistä arjen onnellisuuksista :) paljon tsemppiä sulle :hug:

lemonade, paljos sulla on viikkoja kasassa? toivotaan jotta kohta alkais pikkuhiljaa helpottaa sun oloas!!!! meinaan kauhiaa kun tiiän itte että miten hirveetä se paha olo on!!! koita jaksaa :hug:

Myy, eikun sairaslomalle vaan!!!! älä saakeli rasita sitä selkääs yhtään! ja fysiohoitoon olis sun ihan hyvä mennä :) eikö? ;)

taiska, onnea pikkukakkosen metsästykseen :D jos niin voi sanoa! ja kerrohan tänne sit kuulumisia kans!!!! :heart:

Emby eiks ookkin aika hurjaa se möykkä siellä mahassa? :D mulla näkyy jo melkein kaikki liikkeet mitä tehdään :)

pino syntyneiden puolelle :attn: eikö meillä oo sellasta vielä? nyt äkkiä tekemään joku :D mä ainakin haluan jatkaa juttuja siellä tutussa porukassa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: taiska87
kiitos kaikille masukommenteista :heart: kyllä sitä itte kans toivoo että säästyis arvilta! mut on sillä jo kokoa kyllä aika hurjasti :D josko se ei enää kasvais niin hirveesti? :) mietin vaan et mitähän se on sit toukokuun alussa? moni luulee että oon jäämässä jo pois ja viime viikolla kun hihkuin että mulla alkaa loma niin moni luuli että jään äippälomalle! :D
 
Syysmyräkkä Jep, selkä, se on vaivannu jo ennen raskautta ja Koko raskauden ajan! Tukivyötäki koitin, mutta siitä ei ollu apua. Tuki kyllä mahaa ja paransi ryhtiä, mutta kipu ei hävinny mihinkää. Ja sen lisäks jämerästi pakarat puutu..? : / Oon alkanu itteeni jo valmisteleen siihen, etten kyllä enää pysty kauaa töis oleen. Mutta, katotaan ny kuinka taas menee.

Lemonade Koitahan nyt jaksella sen pahoinvoinnin kans! Aika rajulta kyllä kuulostaa.. : / :hug:

Chiba Kyllä ne oireet viä sieltä kerkee tuleen! :D Mulla alkas pahoinvointi rv5 ja oksensin vasta rv10, ja sitä kesti sitte rv16 asti.. Oon niin Onnellinen sun puolesta! :heart:
 
Tiuhti Aattelin kattoo tämän iltavuoron ja sitte huomisen aamun.. En sitte kyllä yhtää aio väkisin rasittaa. Työterveyslääkäri vähä meinas mulle, että tuskin fysio auttaa.?.? Meinas, että pitäis vaa pystyy rauhallisilla kävelylenkeillä käydä, olis kuulemma kaikkein paras.

Hei, onko muuten jollai tullu huimausta? Mua on pari päivää huimannu aina sillai välillä, eikä mitää kovin kovaa mutta.. Ja tänään se tuntuu alkaneen jo heti aamusta, ja pääkipu on alkanu jo viiden aikaa aamuyöstä.. : /

Raskausarpia mulla tuli tosi nopeeta, mutta vaan rintoihin.. Ku ne kasvo Pienes ajas Tosi Paljo! Niihin autto apteekista ostettu vichyn raskausarpivoide.. Vaalensi tulleet arvet ja ei oo sen jälkeen uusia tullu ku vaa joka päivä muistais rasvata.. :D
 
lemonade Voi ei tota sun oksentelua :( eiks siihen mitään rotia ole! oleks sä koittanu jo ne pahoinvointi rannekkeet?

Chiba Kiitti vinkistä! Sitä itekki mietin tossa ääneen kun oltiin kylässä mut siellä se tyrmättiin heti. Tarttis polttaa koko perkeleen sohva :D
Ja oireista...kyllähän niitä tuli ihan tutun kuulosia tossa kauhea lista :D kyl se kuule tulee ku hetken päästä jomottaa ja kolottaa joka saakelin paikkaa. Vaatteet ratkee päältä ja varpaankynsiäkään ei saa itse leikattua! :D

tiuhti Pitkö sun nyt tulla tolla hoidolla tänne leveilee :D oon niin kateellinen. Oon tässä haaveillu hieronnasta mut kumpikaa mun vakkarihierojista ei uskaltaunut ottamaan mua :( Vietä mukava lomapäivä! :heart:

Myy Katselet nyt sit vaan. Itekki olisin varmaan kyl väkisin pystynyt tekeen pari päivää viikossa töitä mut mitä seki sit oot ku tuut kotiin ja olo on ku vähintäänki junan alle olis jäänyt ja seuraava päiväkin on sit jo perseellään ku tietää ettei sängystä pääse muutako tiputtamalla ittensä sieltä.. :(
Huimausta on ollut täälläki aivan alusta asti. Ja se voi iskeä yhtäkkiä sängyssä maatessakin! :O


Meillä on nyt sit remonttihanke meen kerrostalo osakkeeseen isännöitsijän hyväksyntää vaille valmis. Ja sanoi jo sillon kun alustavasti kävin kysymässä että antaa palaa vaan! Ja nyt vielä kun päädyttiin infrapunasaunaan kun mulla iski paniikki et asunnosta tuleeki liian ahdas :D niin ei pitäs ongelmia olla. Sit vaan odotellaan syksyä ja säästetään rahaa muutama tonni molempien persnahasta!
 
Hmm.. katotaas saadaanko toi kuva tähän näkymään :O :)





Jjjeeee!! kiitos viida! \o/ Poksumisen kunniaksi, siinä teille mun seksikäs arpi :) Elkää pelästykö :heart:

Kuvitelkaa, jo 22 viikkoa! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkk!!

Emby^ ja päivä päivältä rakkaampi nökö 22+0 :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä