Hakutulokset

  1. S

    Äitejä KOTKAN alueelta joilla alle vuoden ikäinen vauva ja seuraa/uusia kavereita vailla?!

    Toki saa olla isompiakin lapsia, mutta laitoin tuohon otsikkoon nyt jotain suuntaa antavaa :wave: Itse olen 32 v kolmen lapsen äiti. Isommat lapset ovat jo 9v ja 11v ja tämä nuorin (poika) Kohta 4 kk vanha. Kovasti kaipailen seuraa muista äideistä. Ihan vaikka kahvittelun tai vaikkapa...
  2. S

    Kokemuksia uniliina kapalosta isommalla vauvalla?

    Meillä reilu 3 kuinen poika joka nukkuu kovin levottomasti. Jalat ja kädet viuhtoo pitkin yötä. Meillä oli lainassa swaddleme valmiskapalo joka oli ihan ok, mutta oli aika joustamaton minun mielestäni. Ostin myös tosi isoja kapaloliinoja, mutta tuo poika on niin kova viuhtomaan, että saa kädet...
  3. S

    Minkälaisia mittoja rakenneultrassa?

    Täällä koksissa (ainakin minulle) ilmoitettiin paino ja lakimitta. Lakimitta oli 48 mm ja paino 338 g. Viikkoja oli 20+6 ja mittojen mukaan 20+3. Kätilö vaan totesi että muutaman päivän heitot on ihan normaaleja. Toisaalta np-ultrassa 11+6 vastasi viikkoja 12+0, et muuttuu noi mitat koko ajan...
  4. S

    Onko kenelläkään rakenneultrassa todettu etuseinä+takaseinäistukka?

    Kuulosti vaan niin hassulta mut kuulemma ihan normaalia. Istukka alkaa edestä aika ylhäältä ja jatkuu aika alas takaseinään. Np-ultrassa oli kohdunsuulla joten hyvä kun oli liikkunut tai siirtynyt siitä pois. Neuvolassa tänään vaan terkkarikin ihmetteli tuota istukkaa kun luki neuvolakortista...
  5. S

    Onkos täällä muita yksin odottajia tai samankaltaisessa tilanteessa olevia?

    Lyhyesti kerrottuna muutamme lapsen isän kanssa erilleen ensi kuussa. Tällä hetkellä menossa rv 16+. Mukanani muuttaa kaksi lasta edellisestä suhteestani. He ovat jo koululaisia. Asiat ei aina mene kuin on toivonut ja suunnitellut :( Ikinä en kuvitellut olevani joskus kolmen lapsen yh ja yhdellä...
  6. S

    Ultrassa rv 16 vauvan päälakimitta liian suuri, apua

    Tai no gyne ei ollut huolissaan, kun meni kuitenkin juuri yläkäyrälle tuo mitta. Reisiluun mitta vastasi taas viikkoja 16. Päälakimitta vastasi viikkoja 17. Kaiken kukkuraksi minulla oli ovulaatio kp 16 tai 17 ovistikkujen mukaan joten siitä laskettuna menee pään mitta yli viikon edellä. Olen...

Yhteistyössä