Hakutulokset

  1. S

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Hei! Kävin lukemassa vanhan pinon kuulumisia ja tuli mieleen, että kannattaisiko tuota plussanneiden pinoa järjestellä uusiksi siten, että erottaisi vuonna 2010 plussanneet oman otsikon alle. Tulipahan vaan mieleen :) Mukavaa kesää ja plussaisia tuulia! Smi ja ihan kohta jo 1/2 vuotias tyttö <3
  2. S

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Ilmoittelen vain tänne oman vanhaan kuumeilupinoon, että saimme 14.1. pienen (47 cm, 3055g) tytön, joka tottakai, on maailman ihanin :heart: :) Kovasti tsemppiä ja plussatuulia kaikille kuumeilijoille! Smi & vauva 1 vko
  3. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Viimeinkin ehdin ilmoittaa, että meille syntyi ihana pieni tyttö :heart: viime viikon perjantai aamuna. Strategiset mitat olivat 47 cm, 3055g ja pipo 35. Vauva syntyi siis kaksi päivää aiemmin sovitulla sektiolla rv 41+2. Ja varmaan arvaattekin, että tämä on ihanin ja kaunein vauva mitä olla...
  4. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Marienna neuvolakommenteista: Olin itse pari päivää aiemmin kuullut, että vauvamme on perätilassa ja tutkimukset siitä, mitä kautta vauva maailmaan tulee olivat vielä kesken. Terkkari (ei kylläkään oma, vaan sijainen) totesi, että "eihän nen vauvat sinne mahaan jää, vaan jotain kautta tulevat...
  5. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Tsemppiä Kaapo! Voi kun voitaisiin vaihtaa osia: mä tosiaan tarvitsisin nyt niitä supistuksia ja voisin antaa vaihtokaupassa tämän erittäin tasaisen supistelemattoman olon sulle. Smi 40+6 :headwall:
  6. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Tömpsis Tervetuloa :flower: MR Olipas teillä säikäyttävä kokemus! Onneksi kaikki hyvin :) Rae Mun ainakin pitää mennä piipaa autolla, jos lapsivesi menee. Perätilassa voi napanuora luiskahtaa ulos puristuksiin, jolloin sen toiminta estyy. ( . ) POKS 40+0 eikä taida tapahtua mitään...
  7. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.7 **

    Joulukiireet ja nyt joulun jälkeen väsymys ovat verottaneet täällä vierailua, joten tämä tulee toooosi myöhässä, mutta paljon, paljon onnea vauvoista Keltakaneli ja Hampiainen :flower: Tervetuloa Raiisa :) Ja Mariennalla pitää kommentoida, että sulla on kiva tyyli kirjoittaa. Aina mukava...
  8. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Keltakaneli Ei ole totta... Toivotaan nyt sitten, että ei tosiaan ennen maanantaita lähde syntymään. Voin vain kuvitella, että kun on ensin henkisesti valmistautunut sektioon ja tietysti malttamattomana odottaa vauvaa, niin sitten tulee tuollainen lykkäys. Kyllä harmittaa teidän puolesta...
  9. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Marienna Kaikenlaiset kummalliset kipuilut liittyi ainakin minulla plussaukseen. "Täysinäinen" olo (=varmaan joku sisäinen turvotus) sekä aika kovat kylki-maha-selkä-häpyluu kivut saivatkin aavistelemaan plussaa, sillä samanlaista ei ollut aiemmin. Kovasti pidän täällä sinulle peukkuja, että...
  10. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Tervetuloa Liina :flower: Onnea Nunuliini :) Jokohan Keltakaneli on päässyt tositoimiin? Tai Hampiainen? Täällä jo jännäillään uutisia :) MR Olipa ihanasti ja hauskasti sanottu tuo "rehvakas jumputus" :) Mutta niinhän se on. Pienin pieni sydän, mutta melkoisen hyvä jytkytys sieltä jo...
  11. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Kovasti onnea Siiris vauvautumisesta! :flower: Ei ihan helpon kuuloinen synnytys (paitsi se alun avautumisvaiheen nopeus kuulosti hyvälle), mutta palkinto on sitten sitäkin parempi :heart: Rohkenin lukea synnytyskertomuksen, vaikka omaan h-hetkeen onkin enää se viitisen viikkoa. Olen näitä...
  12. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    ( . ) Tänään alkoi äitiysloma :) Smi 34+2
  13. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Amanda Kovasti pahoitteluja menetyksestä :hug::hug: Olivia Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :) Talitintti Onnea tyttölupauksesta. Varmaan hassu tunne, kun vahva poikaolo muuttuu tytöksi :) Me ei haluttu tietää vauvan sukupuolta ja siksipä ei sitten tuohon 4D ultraankaan tullut...
  14. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Tervetuloa Kleinfish, Anna Ja Mma :flower: Aamuyö 7+0 - 7+6 olet raskausviikolla 8 :) Smi 33+4
  15. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Rae Meillä ei neuvolassa ole puhuttu maitohappobakteereista, mutta olen lukenut tutkimuksista, joiden mukaan allergian lisäksi näillä voitaisiin mahdollisesti ehkäistä myös lapsen liikalihavuutta ja siihen liittyviä sydänongelmia. Anoppini on ollut mukana tutkimassa maitohappobakteereja ja...
  16. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Nopsasti omanapaista poksumista ja neuvolaa tässä kesken työpäivää... (.) Viikkoja siis kasassa 33+0. Terkkarin mukaan yksi etappi saavutettu eli jos nyt lähtee syntymään ei enää yritetä estellä. Meidän oma etappi tosin on rv 35, sillä sen jälkeen pääsee Jorviin synnyttämään. Sitä aikaisemmat...
  17. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Tervetuloa Viu tällekin puolelle ja onnea hyvistä ultrakuulumisista :) Pellavansiemenistä Niitä oli suositeltu ummetuksen hoitoon? Minun neuvolasta saamani "ruoka-aineiden käyttösuosituksia raskausaikana" ohjeen mukaan (ohjeet on siis HYKS & Jorvi) pellavansiemeniä ei suositella...
  18. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Nostetaan pino takaisin etusivulle :) Keltakaneli Kysyn nyt kun en muista, että oliko sulla mahdollista halutessasi synnyttää alateitse perätilasta huolimatta vai oliko vauvalle arvioitu kokoa sen verran, että sektio on suositeltavampi? Siis synnytystapa arvio sulla oli tulossa, mutta onko...
  19. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Käyn nopsaan vaan poksumassa 32+0 POKS :)
  20. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Vastattiinkin sitten Raen kanssa yhtäaikaa :) No, onpa ruuhkaa joskus täälläkin :D

Yhteistyössä