Hakutulokset

  1. A

    Raumalaisia Mammoja

    heippa! Laitoin sulle yv:tä :)
  2. A

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Yksi päivä! Mies vanhempi ;)
  3. A

    Haloo Rauma! :)

    Täällä 25-vuotias mamma huhuilee uusia tuttavuuksia Raumalta. Saat olla lapsekas, lapseton, odottava tai haaveileva :) Itselläni 3kk tyttö. Etsin kavereita kaiken ikäisistä, kahvittelusta, lenkkeilystä yms. pitävistä ihmisistä. Baariinkin voin aina joskus lähteä, mutta se ei ole...
  4. A

    Kannattaako laivalta ostaa mitään, ja jos niin mitä?

    jos käytät merkkimeikkejä, niin niitä kannattaa ostaa, saa huomattavasti halvemmalla itse ostan chanelin puuterin ja meikkivoiteen aina laivalta
  5. A

    Joensuulaiset/Joensuuhun muuttaneet - kokemuksia?

    niin tosiaan Mutalassa ja Rantakylässä on paljon juoppoja ja muita hämäriä tyyppejä. Niinivaaran ala-aste todella mukava, siellä on myös mahdollisuus mennä musiikkiluokalle :)
  6. A

    Joensuulaiset/Joensuuhun muuttaneet - kokemuksia?

    Niinivaaraa suosittelen lapsiperheelle - ei missään nimessä rantakylään tai mutalaan! Itse vietin onnellisen lapsuuden ja nuoruuden juurikin siinä Niinivaaran lähettyvillä (Hukanhaudalla). Nykyään olen jo tamperelaistunut, mutta kyllä sydän on edelleen Joensuussa :heart: Niin ja mielestäni...
  7. A

    leikki/peli lasten kutsuille?

    vanha kunnon onginta pienine (halpoine) saaliineen on aina varma hitti :D
  8. A

    raskaus ja sairasloma

    joo on se kyllä aika tuskaa olla töissä, varsinkin asiakaspalvelussa, kun oksennus voi tulla ihan milloin tahansa :x mäkin haluan saikkua :p
  9. A

    G: Listataan parhaimpia miesten tuoksuja?

    carolina herreran 212 - käykää testaamassa vaikka stockalla... aivan huumaavan ihana tuoksu
  10. A

    Mihin kannattaisi laittaa ilmoitus jos etsii kesäksi kanille hoitajaa?

    täälläkin olisi yksi koti Tampereella, joka ottaisi mielellään pupusen hoitoon - kokemusta löytyy :)
  11. A

    G: kuka oli kuumin mies Sinkkuelämää 2 -leffassa? ;)

    - Mr Big - Aidan - Rikard - joku muu? Itse täytyy todeta, että ehdottomasti Rikard, mjau! Mites sitä nyt saa edes nukuttua tollasen ilmestyksen nähtyään? :heart:
  12. A

    Kuinka kallista on käydä ultrassa yksityisellä?

    Kiitos kaikille! Varasin ajan Tampereen Terveystalosta Terhi Vainiolle, sain ajan jo torstai-aamulle. Sillon ollaankin jo kahdeksannen viikon puolella! Pidetään nyt peukkuja, että kaikki menee hyvin :) ps. jos jollain kokemusta tästä lääkäristä, niin feel free to share :)
  13. A

    Kuinka kallista on käydä ultrassa yksityisellä?

    Huomasin tossa toisen samanlaisen ketjun, noin kuukausi sitten kirjoitettu, ja siellä joku kertoi maksaneensa täällä Tampereen terveystalolla reilun satasen ultrasta. Tarkoittikohan tuo saamasi hinta-arvio sitten sitä, että siihen sisältyy muitakin tutkimuksia..? Toisella foorumilla neuvottiin...
  14. A

    Kuinka kallista on käydä ultrassa yksityisellä?

    siis ihan omasta tahdosta ilman lähetettä? Raskausviikkoja on 6+5 ja haluaisin vain tietää, että kaikki on hyvin. Mielelläni vähän maksaisin mielenrauhasta. Kiitos.
  15. A

    Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

    :laugh: ei se oo tyhmä joka kirjoittaa tätä, vaan ne jotka uskoo
  16. A

    Olen oikeasti nyt tosi lapsellinen

    kyllä mullekin olis tullu paha mieli tosta
  17. A

    Tänne lukion käymättömät korkeasti koulutetut

    Mikä tarve kaikilla on nykyään luokitella ihmiset johonkin ryhmiin? Ootko varma, että teillä lukion todistusta vailla olevilla korkeakoulutetuilla on muuten paljonkin yhteistä? Vai onko näin kova tarve olla esillä ja pitää ääntä itsestään ja omista saavutuksistaan? Aivan täyttä roskaa tällaiset...

Yhteistyössä