Hakutulokset

  1. Ä

    Room games pelaajia!?!

    Escape the Pear Room
  2. Ä

    Uusperheiden raha-asiat ym..

    Kysympä nyt ihan että miten teillä uusperheissä järjestetty raha-asiat ym asiat kuten a) kuka maksaa ja mitä maksaa b) miten lapsista huolehditaan, yhdessä erikseen? Meillä on molemmilla eri tilit. Mies on töissä ja minä kotona. Mies tienaa noin 3000e kk ja minulle jää käteen kotona...
  3. Ä

    vaikea tilanne

    Meillä asuu meidän yhteiset lapset sekä miehen lapset. No nyt kaikki lapset on kokonaisuudessaan jäänyt minun hoidettavaksi. Mies on töissä, harrastaa ja viettää aikaa muualla kuin kotona hyvin paljon. Kun koitan asiasta sanoa tms nii aina mökötetään tai huudetaan. Aika avuton olo jo. Jos...
  4. Ä

    sisarus tappelut

    Eli sellaista kyselisin teiltä muilta, että millai teidän sisarukset, pystyvätkö hyvin leikkimään keskenään. Meillä 4 ja 9 vuotiaat tytöt eivät pysty lainkaan siihen. Kinaaminen ym alkaa heti aamusta kun molemmat heränneet..joudun puuttumaan niihin kokoajan ja nyt ovat myös tulleet nyrkit ja...
  5. Ä

    Habbo

    Hei, mitä mieltä olette tuosta sivusta? onko teidän lapsenne sinne kirjautuneena? minkäikäisinä? huonot /hyvät puolet?? Mietin vaan että annanko 9 vuotiaan sinne kirjautua...on kyllä tarkoitettu vasta 10 vuotiaille ja vanhemmille, mutta lyhyellä katsauksella en nähnyt siinä mitään erikoista.
  6. Ä

    vanhempainvapaan aikana töitä ?

    Hei, tiedättekö voiko vanhempainvapaan aikana tehdä töitä? ja jos niin kuinka paljon voisi tienata? ajattelin siis ihan muutaman tunnin hommaa viikossa.
  7. Ä

    Elatusmaksuista !

    Hei, oisin tiedustellut sellaista asiaa kun ajattelin että täällä voisi joku tietää.. Että kun lapsi ken asuu meillä niin hänen äitinsä ei ole tähän mennessä maksanut elatusmaksua lainkaan koska joskus katsottiin aikoinaan kuulema tulottomaksi. Hän oli nyt kuitenkin jonkin aikaa töissä...
  8. Ä

    hammaslääkäriin raskausaikana

    Eli tarttis mennä ja jännittää että jos ei siellä voikkaan puuduttamaan jos paikataan ym....onko tietoa/kokemuksia kenelläkään ?

Yhteistyössä