Hakutulokset

  1. E

    onkohan nyt ihan normaalia?

    Että tuo 4½kk ikänen lapsi ei kääntyile? Kerran on kääntynyt mutta siitäkin jo kuukausi. Pidän lattialla todella paljon, mahallaan ja selällään mutta ei vaan lähde liikkeelle. Ei sitten millään.. Mitä pitäis tehdä?
  2. E

    Äitit hei!!

    Kuinka usein te imuroitte ja pesette lattiat??
  3. E

    Kotiäidit!!

    Mitä te teette päivisin? Siis on niin tylsää. Eilen tuli siivottua kaikki paikat, laitettua tiskit, pyykit ja ihan kaikki. Yks kone pyörii vielä, mutta sekään ei ole vielä hetkeen valmis. Mitä ihmettä sitä tekisi. Istuskelen lattialla koneen kera, ja pidän pojalle seuraa. Pihalle en vielä viitsi...
  4. E

    vauvan ruoista

    Kuinka monta kiinteetä ateriaa voi olla 4 kk ikäsellä vauvalla? Neuvolassa sanottiin että voin ruveta antamaan 2 peruna-ateriaa päivässä ja välipalana hedelmää tai marjaa. Mutta entäs määrät? Kuinka paljon voi kerralla antaa, meiän poika kun tuntuis syövän niin paljon ku vain antais:D
  5. E

    Velleistä kysyisin?!

    Kun on monia jotka alottaa vellit vauvoilla jo ennen neljän kuukauden ikää, silloin käytätte varmaankin porkkanaperuna ja maissi vellejä!? No, voikos sillon viiden kuukauden vellitkin alottaa jo aikasemmin? :)
  6. E

    Näkyisköhän jo testissä?

    Heissan! Auttakaas viisaammat, ja kertokaa että näkyisköhän raskaustestissä jo kun nyt kuukautisten mukaan olisin viikolla 4+0. En tosiaankaan tiedä oonko raskaana mutta oireita mielestäni on. En sitten tiedä kuvittelenko vain. kuukautiset ovat myöhässä pari päivää.
  7. E

    Kokemuksia äitiydestä ja raskaudesta

    Heissan! Mulle pikkuinen poika syntyi huhtikuussa. Ite oon 19-vuotias. Olis kiva kuulla muiden äitien tai odottavien kokemuksia ja tuntemuksia raskaudesta. Miten teihin suhtaudutaan nuorina äiteinä?
  8. E

    Saisinkohan teidän mielipiteitänne?!

    Hei! Mulla on kauhea pohdiskelu meneillään. Esikoinen syntyi 2½ kk sitten kiireellisellä sektiolla. Nyt pohdiskelemme miehen kanssa että milloin rupeaisimme kakkosta yrittämään. Mulla on pelko, että joudun taas sektioon ja oon ymmärtänyt että 2 sektion jälkeen kolmas on automaattisesti sektio...
  9. E

    sektio, kohtu tulehdus ja uusi raskaus?

    Hei! Onko kenelläkään kokemusta uudesta raskaudesta sektion ja varsinkin kohtu tulehduksen jälkeen? Itse sain kohtu tulehduksen aikaisesta lapsivesien menosta. Sektioon päädyttiin kun synnytys ei edennyt ja tulehdusarvot vaan nousivat. Synnytyksen jälkeen tulehdusarvot nousivat 300, mutta...

Yhteistyössä