Hakutulokset

  1. A

    Kuvia plussatesteistä

    Laitanpas munkin rivin tänne :) kp 26/29-30 Aijaa.com - 11376171 kp 27/29-30 aamu Aijaa.com - 11376170 kp 27/29-30 iltapäivä Aijaa.com - 11376168 kp 30/29-30 Aijaa.com - 11376169 Onnea myös muille plussanneille :heart:
  2. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Oireita olis vaikka muille jakaa mutta testi näyttää tältä :| Nyt kp 29/30-33 Parempi varmaan lopettaa tää testailu ja odottaa sitä tätiä kylään...
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Nyt menossa kp 27/30-33 ja aamulla tein testin jossa olin näkevinäni jotain todella haaleaa. Tuossa kuvassa testi jo kuivunut. Näkeekö kukaan siinä mitään??
  4. A

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Testit tuli tänään postissa ja heti piti testata :) No heti pamahti ruutuun vahvat viivat, nyt kp 14/30-33
  5. A

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Pistepirkko, mulla on noita alamahan vihlontoja ollut joka raskaudessa ja on ihan normaalia. Mua jännittä tuo np-ultra kun en ole aiemmissa raskauksissa koskaan siinä ollu : / Täällä kärsitään migreenistä, kolme isompaa ja yksi pienempi kohtaus jo viikon sisällä tullu. Odottelen...
  6. A

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Ihania masukuvia tänne ilmestynyt :heart: Omasta masusta ei kehtaa laittaa kuvaa kun on vaan sellainen roikkuva löllö :ashamed: viime raskaudesta jäi hieman ylimäärästä... Tänään postissa tuli np-ultraan aika, se olis 26.5 =) viikkoja on sillon 11+3. Meillä aiemmat lapset ovat syntyneet...
  7. A

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    :wave: pitkästä aikaa Voimia kaikille sitä tarvitseville :hug: Mulla oli tänään eka neuvola, rv 8+2, ei siellä mitään erikoista ollu, juteltiin ja otettiin verenpaine sekä hb. Sydänääniä ei kuunneltu kun eivät vielä välttämättä kuuluisi. Luoasi kuunnella parin viikon päästä kun on...
  8. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    neljäskö, täällä myös yksi todella turvonnut tapaus :ashamed: Mitkään vaattet ei oo hyvät, kaikki ahdistaa. Aiemmissa raskauksissa ei oo tällästä turvotusta ollu näin alussa... Me ei oteta pakkausta niin sillä rahalla sitten mennään 4d:hen, ollaan käyty kahdesta nuorimmastakin ja oli niin...
  9. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Uusille onnea ja tervetuloa =) Lapsimäärästä, meille tämä neljäs on viimeinen. Oon itse perheestä jossa neljä lasta ja siitä johtuen varmaan mullaki on aina ollu haaveena saada 3-4 lasta. Nyt on alkanut sitten tissitkin olemaan arat ja oksettava olo senkun vaan pysyy kaverina. Mulla on...
  10. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Tervetuloa uusille ja paljon onnea =) Padmerinelle pahoittelut :hug: Kuvottavasta olosta on tullut joka päiväinen kaveri mutta onneks helpottaa aina hetkeks aikaa ku syö jotain. Mulla on iltaisin ihan hirveet turvotukset, housut jotka aamulla menee kiinni niin illalla ei mitään toivooka...
  11. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    :ashamed: Tuli viesti kahteen kertaan niin poistin toisen... :whistle:
  12. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kaksosista, mua on kans alkanu mietityttää että tuleekohan meille kaksoset....mutta se johtuu ihan siitä että mun sisko sai tammikuussa kaksospojat :D Täällä on vihdoinkin jotain oiretta havaittu, koko päivän todella kuvottava olo, meni ohi vasta kun söi ja palasi muutaman tunnin päästä. Ja...
  13. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kävin tänään kuopuksen kanssa neuvolassa ja pyysin neukkutätiä tarkistamaan ton lasketun ajan ja niinku vähä epäilin niin aikastu kahdella päivällä eli nyt LA olis 12.12 jos sen voi tohon etusivulle korjata... :) Peikkoprinsessa ja sannuli88 :hug:
  14. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Raitakissalle pahoittelut negasta :( Uusille tervetuloa ja paljon onnea :heart: Mä sain kans noilla davidin testeillä tosi haaleet plussat , näki kyllä paljaalla silmällä mut sai kunnolla kattoo. Clearbluella mäki sit sain heti "raskaana" tekstin. Meidän vaavia on kutsuttu Miniksi, ihan...
  15. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Mä en kestä :mad: kahteen kertaan jo teksti hävinny johonki... Tervetuloa uusille ja paljon onnea =) Äitiyspakkausta en oo vielä hirveesti miettiny mut meillä on tuolla jo kaks pakkausta hyvässä kunnossa. Jos rahana otan niin sen käytän 4d-ultraan niinku kolmosenkin kohdalla. (.)...
  16. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Meillä on 4v, 2v ja 10kk ikäiset lapset vauhtia ja vaarallisia tilanteita on siis luvassa =) Me muutettiin just lauantaina omaan taloon ja eka plussa tuli maanantaina, hyvä ajoitus ;) Oireita täällä ei oikein muuta ole kuin repäisykivut välillä.
  17. A

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Minä tulen tänne :wave: Ensimmäinen plussa tuli maanantaina ja tänään tein vielä viikkonäytöllisen joka sitten vahvisti asian. Meille on tulossa neljäs lapsi ja laskettu aika olis 14.12, synnäri on Tyks.
  18. A

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Paljon onnea metsätähdelle!!
  19. A

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Kiitos onnitteluista ihanat :heart: Huomenna teen vielä varmuudeks claerbluen viikkonäytöllisen testin... Mut nyt nukkumaan ku meinaan nukahtaa jo tän läppärin kans tähän sohvalle :rolleyes:
  20. A

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Ei oo pahemmin tullu kirjoteltua ku on ollu tää muutto eikä oikeen oo ollu mitään mitä mistä kirjottaa....oviksen jälkeen ei yhtään oiretta. Tänään kuitenkin tuli se tärkein vahvistus eli plussa testiin :heart:

Yhteistyössä