Hakutulokset

  1. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Tervehdys pitkästä aikaa :) Onnea paljon kaikille vauvansa jo saaneille ja tsempit vielä masun kanssa matkaajille :heart: Meillekkin syntyi poika, rakas marrasvauva, 27.11.2013 :heart: Kaikki sujui synnytyksessä hyvin ja elämä vauvan kanssa on ihanaa. Melkoista hulinaa vaan on elämä...
  2. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Syyselolle onnittelut pikkuisesta vauvasta :heart: Mä olen niin laiskasti täällä myös käynyt, mulle voisi päivittää tuonne etusivulle poikalupauksen :heart: Ajaltella että loppusuoralla mennään, mullakin tänään tasan kuukausi laskettuun ja moni on vielä pidemmälläkin :) Mihin tämä aika on...
  3. M

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Tulin vielä onnittelemaan muitakin ihanista ultrakuulumisista <3 meitä olikin monta tälle päivälle ja lisää saadaan lähiaikoina. Olin niin tohkeissani oman pikkuisen näkemisestä etten aiemmin tajunnut muita onnitella :D ja kiireessä vielä koneella poikkesin.
  4. M

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    jen_ni, mä olen tietoisesti pihistellyt tietoja :D Tarvikkeita ei paljoa tarvi hommailla kun on lapsia ennestään niin alkaa olla arsenaali koossa :) Rasvailusta, arpia ei pahemmin ole enkä koskaan ole sen kummennin kuin perusvoiteilla rasvaillut. Ehkä vähän auttaa mutta uskon että tähän...
  5. M

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Mä taas lenkkeilen paljon joten tuplat on ihan ehdottomat kun pienet ei pysty kävellä aikuisen tahtiin ja lenkit on pitkiä :) Että meillä tuplat edelleen käytössä 3 vee ja 1,5 vee sisaruksilla enkä pois antaisi mutta riippuu niin tarpeista tämäkin. Laitoin jen_nille viestiä, ehkä tuolla fbn...
  6. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Huomenta! Pahoittelut kaikille surun kohdanneille annaMay, tiiti ja ben&jerrys:hug: Ikävän paljon näitä uutisia tulee, toivottavasti ei enempää. Diipadaapan tilanne kyllä kuulostaa todella kurjalta, soittelel ihmeessä neuvolaan niin pääset juttelemaan. Tämä raskausko saa lähisuvun sinulle...
  7. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Toivottavasti ellian vuoto olisi harmitonta ja pikkuheppu saanut vain vähän myöhemmin alkunsa :hug:
  8. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Voi mitä tahtia kirjoittelette, mahtavaa! :) Paha olo on vienyt kyllä mennessään voimat niin etten ole jaksanut edes kirjoitella hetkeen. On tämä alkuraskaus sellaista vuoristorataa, paljon surullisiakin uutisia tänne tullut, lämmin hali kaikille jotka sellaisia ovat saaneet :hug: Ja...
  9. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Voi harmi Minel että teille kävi noin, voimia kovasti ja toivottavasti pikkuinen nappaa pian uudelleen kiinni ja tarraakin sitten kunnolla :hug::heart: Kurjaa kohtelua olit kyllä saanut osaksesi vielä lääkäripuolella. Himoista, omppuja, omppuja eipä oikein muuta. Ja näin on ollut kaikilla...
  10. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Minel, eli sun ovis olisi ollut 12.3 tai 13.3 joten näyttöön olisi tosiaan pitänyt tulla teksti 3+. Mulla ovis oli 15.3 ja viime sunnuntaina oli mun testissä 3+. Sulla kolme viikkoa hedelmöittymisestä olisi tullut 3.4. Hormonitasothan nousee toki yksilöllisesti enkä usko että nämäkään testit...
  11. M

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hei kaikille :) Jospa minäkin tulisin mukaan, laskettu aika olisi 6.12 :heart: Noista sykerajoista, yli 150 sykkeet (pitkäkestoisesti) alentaa sikiön hapensaantia että se on ainakin turvallinen raja ja hetkellinen ylityskään ei haittaa tee. Ja jotenkin mä uskoisin että ihan näin...
  12. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Voi Murmur, olisin niin sulle suonut sen pienen :hug: Olet kyllä sellainen tsemppari ja palstan hengetär, uskomattoman kannustava että sa jos kuka olisit oman onnesi ansainnut! Ja plussaa toivon toki teille muillekkin :)
  13. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Murmur, sen testin herkkyydestä en osaa sanoa mutta perhoset-firmalta nämä tilasin =) ja mä näen noissa sun testeissä kyllä jotain, toivottavasti vahvistuu!
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tässä dpo 10, alimmaine pc edelliseltä päivältä dpo 9: Dpo 12: Dpo 14 Nyt vaan odotellaan että pääsee näkemään matkaako masussa oikeasti joku :heart:
  15. M

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Mäkun haluaisin mukaan kerhoon, käyn jättämässä pyynnön nyt samalla. Muuten palajan asiaan lisään paremmalla ajalla :)
  16. M

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Voi ihania uutisia, onnea oikein paljion Miab5 :heart: Ja pysyttele toki täällä meidän seurassa niin pitkään kuin haluan :) Tänneppä ei kummempaa, silloin kun muksut osaa olla oikein haasteellisella tuulella ajattelen ettei yhtäkään lisää, kiitos :D Mutta joo, kyllä mä haluan vielä kerran...
  17. M

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Vitsit mikä jännitysnäytelmä täällä on käynnissä, Miab5 tulehan kertoilemaan mitä testi sitten näyttää :) Ja tuosta kierron alusta niin mulla ei tiputtelua ole koskaan ollut ja nytkin alkoi ihan reilusti heti että kyllä vähän kroppa kaipaa aikaa vaan niin kyllä tuo luteaalivaihe tässä...
  18. M

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Miab5, sullahan jännä tilanne on, milloinkas ajattelit testailla? :) Yaw, toivottavasti tuo päätöksen tekeminen tuo sisäisen rauhan ja sitä myötä vaikkapa ihanan yllärinkin :) Lily Rose, kyllä mäkin mietin just näitä asioita vähän väliä, kuitenkin tuntuu että kyllä tuo kuume vauvasta vie...
  19. M

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Äipälle tsempit uuteen kiertoon :hug: Carolina, sullahan olikin vähän erilainen tausta ja tilanne tuon purun vuoksi, voiskohan siitä sitten jotenkin johtua moinen. No toivottavasti asiat selviää ja saatte vauvan sylkkyyn asti :heart: Eikös punaviinin ollut väitetty jossain auttavan...
  20. M

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Toivottavasti Carolinan tilanne selviää, kurjaa että gynelle pitää odottaa noin pitkään aikaa mutta toisaalta olethan saanut jo useamman lapsen että ajattelisi että ei mitään vakavempaa vikaa sinulla voisi olla. Onko noi sun haamut tulleet aina testiajalla? Viivanpaikkahan ei kuitenkaan...

Yhteistyössä