Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Voi mur-mur sinulle sitä plussaa toivoisin niin paljon !!

Itseä alkaa jo vituttaa suorastaan tämä touhu... eilisetkin "viivat" olivat ihan turhia viivanpaikkoja.. pc ei anna edes häiväystä haamusta .. mua ei sitten varmaan vaan ole tarkoitettu äidiksi.. kp vasta kyllä 23/28 mutta silti olen jo valmiiksi masentunut vuosi alkaa jo olla liian pitkä aika yrittämistä ja tutkimukset eivät houkuta !

ERITTÄIN kovasti toivon teille muille parempia plussatuulia ++++++ :kiss:
 
mur-mur Mulla loppui just tohon päivään o-testit enkä sitten hakenut enää lisää. Voi hitsit, nyt en sitten tiedä yhtään oliko tosta seuraava vai sitä seuraava päivä..
Noi testit on pregcheckejä myös. =) Mulla ei koskaan oo mitään o-tuntemuksia. Siks aina dippailen nuo testit :confused::vampire: Kiitos kun vastasit. :kiss:
 
Kiitos ihunat: -KITTY- ja mileon:kiss:

-KITTY- vielä on päiviä aikaa, älä huoli:)
..ja hoitoihin hakeutuminen vuoden yrittämän jälkeen voi olla oikein hyväkin juttu..ajattele siltä kantilta, että "vaiva" olisi hoidettavissa ja raskautuisit sitten piankin.:heart:


Välli - no, eihän siinä olisi kuin se yhden vrk:n heitto +/-..oli ovis kummin vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Voi flikat - yhtä ihunia ollaan kaikki:kiss: ja pienet jokaisella yhtä kaivattuja ja haluttuja.:heart:..siihen toiveeseen kun voisikin ITSE vaikuttaa, niin kaikki me saisimme pienen pienet vielä kainaloiseen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos :) Pelottaa vain että se vaiva olisi sellainen mitä ei voi korjata.. :( pelottaa myös että jos miehen siittiöt ei ole kunnossa ja kaikki asiat vaivaa mun mieltä.. pitäis vaan rauhottua ja nauttia elämästä ja miehestä :heart: kohta tulee kesä ja kärpäset ja jos nyt vängen väkisin haluaa jotain hyvää ajatella tästä "lapsettomuudesta" niin voinvaan keskittyä itseni hemmotteluun ja ihaniin koiriini :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Vitsit ku en osaa laittaa nuita kuvia :headwall:

Tänään DPO 10 ja piti aamulla heti dippailla, herkkyys oli 25mIU ja siihen piirty samontein testiviivan kohalle hailakka viiva ja vaaleni kyllä ajan päästä ja ei, en kuvitellu ku mies näki kans :D ja nyt kuivumisen jälkeenkin viiva näkyy.. toivottavasti ois merkki jostain, ku ei oikein vielä jaksa innostua mutta sainpahan taas aihetta dippailla :p

..nii ja se viiva on vielä yhtä paksu ku tuo kontrolliviiva, väristä en osaa sanoa ku alkaa jo silmät sirrittää ku sitä on tullu kyylättyä :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
yksi hätähousu ilmoittautuu! meillä poika vuoden ikäinen ja lapsettomuutta taustalla. Nyt yllättäen näyttäisi että kroppa toimii taas ja kierto käynnistynyt imetyksen lopettamisen jälkeen kivasti. Kaksi kuukautta yritystä nyt takana, eli nyt siis yk 2. ja tänään dpo 9 tai 10.
tuli tämmöinen Davidin herkällä.. En oikein tiedä mitä ajatella.. jotenkin oudon näköinen kun ei ole tasainen

 
Viimeksi muokattu:
Anazu näyttäisi mun silmään värikertymältä. Mulla tuli tässä kierrossa kanssa tommonen. Toi on kauempana kun testiviivasen pitäisi olla. Mutta sulla on kanssa niin alhaset dpot vielä! :rolleyes: Jäikö se tohon tollain vai haihtuko pois? Sanokaas kokeneemmät mielipiteenne päätä en laita pantiksi.. =)
 
Joo, pippurilla selkeä punainen näkyy siellä! Nyt vain odotellaan sen vahvistumista kovasti! :heart:

Täällä vaan vuoto runsaampaa kuin eilen, ei tainnutkaan olla kyse mistään kiinnittymisistä vaan ihan rehellisistä kuukautisista. Vuoto tosin on niukempaa kuin normaalisti, mutta kyllä tässä on jo toivo menetetty tän kierron osalta. Harvinaisen ajoissa vaan kyllä tämä täti... :stick:

Testailehan pippuri illalla uusiksi ja infoo heti tänne, minä niin toivon plussia tänne! :)
 
Anazu Mee hakeen prisma/cittari Precheck raskaustesti. Maksaa 2kpl liuskaa 2,90-3e. Ja on hyväksi havaittuja! (Tosin voisi näyttää plussaa vihdoin!! :D )
Ne harvoin näyttää turhia viivanpaikkoja mutta näyttää kyllä jos näytettävää on! :rolleyes:=):heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Anazu
Anazu mä kyllä sanoisin että toi on jo plussa? En tosin oo mikään ammattilainen mutta mun käsityksen mukaan sitä väriä ei tule siihen ellei ole sitä hormoonia virtsassa?

Mutta tosiaan en oo ammattilainen, haluisko joku selittää mulle ton värikertymän, mitä se käytännössä tarkoittaa? :D Siis miten siihen voi tulla sitä väriä jos ei kerta olekaan hormoonia virtsassa? Huono testi vaan?

Mää taas testasin negan pregcheckillä, kai se on uskottava. Rfsulla sain haamujen haamun, mut taisi olla vaan viivanpaikka tai huono testi.

Ja pippurilla nään kans mun mielestä jo ihan selvän haamun. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anazu
Joo kai se on lähdettävä testikaupoille.. ihan hullukshan tässä tulee..Eilen ja toissapäiväne negat, Aamulla sain sellaisen hailun/viivanpaikan josta just ja just näki jotain mut kuvaa siitä ei kyl saanut ja sit tän kuvallisen tein puolen päivän aikaan..
 

Yhteistyössä