Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tulin tänne kertomaan tilannetta, kun noita testikuvia jaoin aiemmin. Täällä alkoi menkat ajallaan pe ja nyt kohti uutta kiertoa! :) Tais olla kemiallinen, sen verran sain noita himmeitä haamuja kuitenkin, kun ennen menkkapäivää testasin. girasole olen näkevinäni haamulaisen, toivottavasti vahvistuu!
 
Voi vitsit pitiki eksyä tänne lukemaan :D Mulla on tänään DPO 6 ja tuntuu että päivät kuluu toooosiiii hitaasti.. vaikka enemmän niitä menkkoja ootan ku on vasta yk1 ja en henkilökohtasesti usko että ihme tapahtuis ku tuuri se on huonoki tuuri mutta silti ois kiva vähän dippailla :whistle:
 
Tässä vielä yksi..



Viiavset ovat tuleet selvemmiksi päivien saatossa..juuuh, olen dippaillut JO dpo3 alkaen..tai dpo2..:ashamed:..:D

Testiajalla aina juuri ja juuri suurennettuna näkyy ehkä jotain..mutta tulkitsemisjan jälkeen näkyy sitten selvemmin - nämä kuvattu 40min dippauksen jälkeen, roskiskamaa kumminhin..en vielä taida innostua kumminkaan.

Pisu oliskin tujua kun olin tänään Gastroskopiassa ja söin ja join viimeiks eilen puolen yön aikaan, aamulla vain pisut ennen koetta ja dippaus sitten 3.5h kuluttua kun sieltä saavuin..virtsa oli tosi tummaa ja sakeaa.;)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur jo vain näkyy viirulaista, enemmänkin kuin haamulaista. Kunpa sulla olis nyt tärpännyt! Niin paljon olet kannustanut muita, nyt on sinun vuorosi :)
Minulla eivät haamut tunnu vahvistuvan, en viitsi edes kuvata mokomia. Samanlaista haamua kuin toissapäivänä.
Kiitos ihuna:kiss:
..kurja jos viivaset eivät vahvistu:(..mikä dpo siulla menossa?

((muoks))kurkkasinhin jo, siulla dpo12..eikös vain..laittaisitkos kuvaa testistäsi ja koeta ottaa kuva ilman salamaa päivänvalossa..silloin ne heikotkin haamulaiset saa paremmin vangittua kuvaan.:)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur sinä olet tosi aikaisin testaamassa ;) Hyvää aikaa viivalla vahvistua.
Minä olen jo pidemmällä. Lämpöjen ja oireiden perusteella dpo12, tosin kiertopäivä on vasta 21, joten hieman epävarmaahan tämä on. Toivoisin kuitenkin, että jonkinlaista vahvistumista tapahtuisi. Avasin tosin uuden erän testejä juuri, ja tuntuu että ovat hieman erilaisia, vaikka samaa merkkiä ovatkin.
 
Pidättele n. 2-3h ja dippaa iloksemme, mieluusti testejä täällä pinossa tsuumailemme ja tulosta tuumailemme:)

Ei siulla vielä hätää, miulla ei aiemmin ole näkynyt 25miU/ml herkkyyttä olevilla testeillä, kuin aikasintaan dpo11-12 jotain haalean harmaata viivan paikkaa..näistä ei ole aiempaa kokemusta.
 
mur-mur sinä olet tosi aikaisin testaamassa ;) Hyvää aikaa viivalla vahvistua.
Minä olen jo pidemmällä. Lämpöjen ja oireiden perusteella dpo12, tosin kiertopäivä on vasta 21, joten hieman epävarmaahan tämä on. Toivoisin kuitenkin, että jonkinlaista vahvistumista tapahtuisi. Avasin tosin uuden erän testejä juuri, ja tuntuu että ovat hieman erilaisia, vaikka samaa merkkiä ovatkin.
Hei!..onko tuo dippaamasi testi dpo10 One Stepin(sini/valkoinen paketti)

..jos on noita, niihin tulee viivanne näkyviin tosi hiiiiitaaaaaasti..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur one-stepejä ovat juurikin minun testini. Eivät minulle ole näyttäneet turhia haamuja ennen, mutta taitavat tosiaan tummentua hitaasti. Tuossa edellähän oli kuvia joissa oli muissa testeissä jo selvää viivaa, mutta onestepin näköisissä ei juuri mitään.
 
No niin, mur-mur ihanainen. Tein työtä käskettyä, ja kuvasin testin, ihan uuden peräti dippasin kuvausta varten. Mutta kovin on vaikea saada viivasta (lähes olematonta) kuvassa näkymään, ja kun tuo kamerakäsi on niin epävakaa, että tulee väkisin suhmuraa ilman salamaa. Mutta tällaisen sain otettua

Ei taida kuvassa näkyä juuri mitään :(
 
girasole - näen sen kohdan, mihin viivanpaikan kuulu ilmestyä, sillä tapaa hieman epäselvänä..toiselta reunaa selvempi.

Kopsasin kuvan kansiooni ja pyörittelin sitä siellä..kyllä siinä jotahin on - olispa SITÄ:heart:

 
Eipä tullut miun testiin nyt mitään:(..


..liekkö edellinen pisu ollut sitten tujumpaa tavaraa, tämän dippauksen liru rakossa 2h..tiedä sitten.
Täytyis malttaa odotella vielä muutama päivä..mistä mie saan malttia?:O..olisko siitä myynnissä jossahin nettikaupassa, kertokaa?..:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä