Hakutulokset

  1. J

    TAMPERELAISET!!!! Mitä Tampereella voi tehdä?

    Ei mulle vaan oo tullu moista tarjousta eteen.. Ei käynyt sulla sitten mielessä että kyseinen henkilö hakis jotain huomioo jutuillaan? Ei kovin aidolta ihmiseltä vaikuta! Suuri pahottelu sulle Freiya että mentiin nyt vähän asiasta moottorisahaan :D
  2. J

    TAMPERELAISET!!!! Mitä Tampereella voi tehdä?

    Ai jos yks tamperelainen on todella outo niin on koko tampere sillon??
  3. J

    Kyllä on lehtimyynti mennyt kieroksi! :-(

    Aivan samaa mieltä!!!!:D
  4. J

    Google-palkista millä pois se hakuhistoria???

    napautat hiiren oikeella puolella siihen haku palkkiin ja sieltä tyhjennä hakuhistoria.. auttaako??
  5. J

    syökö muut ihan kauheesti suklaata?

    Syön :wave: ja välillä lähtee mopo käsistä.. :ashamed: eilen meni levyllinen ja taas tekis vähän mieli..:rolleyes:
  6. J

    kuinka paljon ennen äitisylomaa jäitte saikulle ja miksi?

    Viimisen kolmanneksen alettua, fyysisesti rankka työ josta johtuen selkä todella kipeä (on edelleenin ja poika jo 1,5v) sekä todella läheisen ihmisen kuolema.
  7. J

    Voihan vaippa!!

    näin teemme parhaillaan!!:D
  8. J

    Puolitoistavuotias menee kokoajan jääkaapille!

    Lastentarvikeliikkeistä saa lukkoja, ite oon ostanu ihan tosta meijän k-kaupastakin..:D
  9. J

    Voihan vaippa!!

    Pottaa harjotellaan, aamuin illoin ja siinä välissä aina ruuan jälkeen.
  10. J

    Voihan vaippa!!

    Meillä toiminu samat moitteettomasti.
  11. J

    Voihan vaippa!!

    Vaippa näyttää ainakin päällä sopivalta, ei pieneltä eikä liian suurelta..
  12. J

    Voihan vaippa!!

    Tosiaan poika painaa 13kg ja paketissa on 12.18kg
  13. J

    Voihan vaippa!!

    Liberoo me ollaankin käytetty mut anoppi roudas meille noita Pamperseja.. En mä ennen oo huomannu et ne noin huonoja on..:|
  14. J

    Voihan vaippa!!

    En tiedä mikä noissa Pampersin vaipoissa on kun tulee kakat kokoajan haarovälistä ja selästä ulos.:mad: Paketillinen (Easy up) käytetty ja varmaan 15 kertaa tullu "ylivuoto". Jätkä painaa 13kg ja paketissa sanotaan 12-18kg. Taitaa jäädä meiltä Pampersin tukeminen tähän kun kokoajan vaatteet on...
  15. J

    Auttakaa! Voinko tehdä laskunmaksun kanssa seuraavasti: maksaa osissa, vaikkei erikseen sovittu???

    Voi maksaa, itse oon tehnyt joskus kanssa samanlailla..:wave:
  16. J

    Suihkussa havaittua...

    en kyllä muutamaan kuukauteen..
  17. J

    Suihkussa havaittua...

    Alan kyllä kallistua sille kannalle että se johtuu mun karvoista, tarkkailen tän viikon mihin suuntaan menee. En kyllä uskalla lähtee sitä neuloilla sörkkiin ja puristelin hetken mut ei vaikuttanu mitään...
  18. J

    Suihkussa havaittua...

    niin iso??
  19. J

    Suihkussa havaittua...

    Ihan normaaliin tapaan olin suihkussa ja aloin ajamaan kainalokarvoja. Kainalossa oli pieni aristava tunne ja hetken tutkittua löyty etusormenpään kokoinen "patti". Mitä voisi olla? Tulossa oleva finni, paise, rintasyöpä?? Onko aivan hölmöä jos tarkkailen pari päivää ennen muita toimenpiteitä?
  20. J

    Hei saako netin kautta jostain lähetettyä tekstarin?

    5EUROO!!?? morjess...

Yhteistyössä