Hakutulokset

  1. paivi28

    Kuvankäsittelijöille kysymys

    Pystyykö kuvan taustalta poistamaan ihmisen takaraivon?
  2. paivi28

    Palkan suuruus äitiysvapaalla

    Saan äitiysvapaan alusta kolmelta kuukaudelta palkan ja mulla on vain 16h/kk sopimus. Sain nyt 2vk palkkakuitin ja luulin että saan vain 8h palkan mutta sainkin 40h. Ovatkohan laskeneet väärin ja perivät vielä takaisin!? Vai olenkohan alunperinkin käsittänyt jotain väärin!? Mulle kyllä...
  3. paivi28

    BPA

    Onko kellään tietoa kuinka kauan avent tuttipullot ovat olleet BPA-vapaita? Ostin pulloja käytettynä.
  4. paivi28

    BPA

    Onko kellään tietoa kuinka kauan avent tuttipullot ovat olleet BPA-vapaita? Ostin pulloja käytettynä.
  5. paivi28

    harsojen värjäys luonnonväreillä

    Onko kukaan kokeillut? Haluaisin sinisiä harsoista ja mietin että saisikohan mustikalla värjättyä!?
  6. paivi28

    harsojen värjäys luonnonväreillä

    Onko kukaan kokeillut? Haluaisin sinisiä harsoista ja mietin että saisikohan mustikalla värjättyä!?
  7. paivi28

    Olisko kellään tarvetta

    .
  8. paivi28

    Mikä on mielestäsi ollut hyvä imetystyyny?

    Entäs kantoliina?
  9. paivi28

    Mikä on mielestäsi ollut hyvä imetystyyny?

    Entäs kantoliina?
  10. paivi28

    mammajumppaa seinäjoella???

    Olisko kellään tietoa olisko seinäjoella missään mammajumppaa, mieluiten sellases paikas mihin ei tarvis jäseneksi ryhtyä!?
  11. paivi28

    Onko kellään np-ultrassa tullut eteen vastaavanlaista???

    Eli kävin np-ultrassa viime maanantaina ja vauvalta löytyi vartalon ympärillä 0.15mm turvotusta. Lääkäri ei tiennyt mistä johtuu, epäili kyllä, että johtuis virustaudista, ku mulla on ollu täs kaks flunssaa peräkanaa. Kummiski niskaturvotus oli normaali ja pään ympärillä ja vatsaontelossa ei...

Yhteistyössä