Hakutulokset

  1. -ruska-

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Heippa kaikille! Pääseekö joukkoon iloiseen? :) Elikkäs -ruska- 24v / 2. lapsi / OYS Lauantaina pärähti testiin plussa :heart: Meillä täällä reilu 11kk tyttö ja nyt toinen ilmoitti tulostaan. Raskauslaskurin mukaan LA olis 22.10 eli toosi alussa ollaan! Jännittää hirmusesti, että...
  2. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    HIKKA ON ÄRSYTTÄVÄN TUNTOSTA! :D En tykkää yhtään Tyynen hikasta kun tuntuu niin inhottavalta eikä siihen voi sit vaikuttaa :) Tarvikkeista puuttuu tutit, pullot, liivinsuojat, vaipat, tuommoset perus jutut. Täällä nuhasta ollaan parantumassa, kesti viikon. kn&tyyne 32+1 (Kuvaa laittoin...
  3. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Minäki laitoin kerhoon liittymispyynnön, saapa vaan nähdä et jääkö mulla maaliskuisten seurailu vaan tuonne facebookin puolelle, en kyllä ainakaan kolmea eri paikkaa jaksa seurata. makean syönti nyt ku joulu ohi niin pitäis rajottaa, mutta ku ei malttais kun on vieläkin joulusuklaita niin...
  4. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Heippa kaikille! Oon ollu tahallaan nettipimennossa joulun ja uuden vuoden ajan :) Jospa sitä nyt taas alkais aktivoitumaan :) Eli en oo yhtään kärryillä mitä täällä raattailtu. ON Ylävatsa oli tuossa sunnuntaina melko kipeä.. En tiiä mistä johtui. Liikkuisko sisäelimet tai jotain. Ja...
  5. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Minnarun Niinkö?? Kun mä vein jo sen hakemus lapun viime kuussa vai tän kuun alussa ja äippäpakkaus siis tuli jo. Tulot se käski toimittaa sillo 26.1 et siihen asti saan kerätä työpäiviä (mulla ku lasketaan viimesten 6kk tuloista) Apua, nyt tuli paniikki.. pitää soittaa kelaan!
  6. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Oon näköjään viikot laittanu väärin :D Oikeat viikot taitaa olla 29+4 :)
  7. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Kaikki joululahjat on nyt hankittu! Siskon kanssa kävin lauantaina meidän ihanassa zeppeliinissä :) painoa tullu n. 10kg ja mua ei haittaa vaikka painoa kysytäänkin.. Koskettelusta en oo moksiskaan, saa kokeilla vatsaa. Närästys on joka iltainen riesä ja jos kovin heiluu pää alaspäin ni...
  8. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Heipparallaa kaikille!! :wave: Mun vanhemmat, sisko ja sen 7kk tyttö oli meillä vkolopun laittamassa joulujuttuja mun kanssa, niin ei täällä kerinnyt käydä. Kova homma alkaa selaileen teidän jutut läpi! Kävin siis ultrassa perjantaina istukkakontrollissa. Istukka oli siirtyny 5cm päähän...
  9. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Tämän päivän ultra peruttu :| Siirty perjantaille ja tää oli jo toinen kerta ku ne aikaa siirtää.. :kieh: kn&tyyne 28+5
  10. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Sama tänne, jonka laitoin facebookkiin.. Vitsit et jurppii! Sanoin miehelle, et tilasin yöimetysliivit (siis semmoset saumattomat) et sinne meni 40e niin ukko siihen et "jaa, ja aivan turhanpäiväset semmoset. Kukaan muu ei vaan oo semmosia tarvinnu" Meikäläisellä kilahti et joo, sinähän se...
  11. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Hopea Määki tässä mietin et enteiliskös sitä että maitoa ainakin tulis :) No tiiäppä siittä mutta melko utareet on kyllä kehittyny! Eikä ne ny koskaan pienet oo edes ollu.. Niin oon ekojen joukossa :wave: La kerta 2.3, joten etupäässä mennään, ei malta odottaaa!! :D
  12. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Varotus, tissitekstiä. Voooi apua. Eilen illalla miehen kanssa kun mentiin nukkumaan niin havahduin yhtäkkiä et apua, paita ihan märkä! Siinä sitte etittii valokatkasiaa pimeässä ja tosi oli et koko etumus vasemmalta puolen märkä kun valot saatiin päälle... Mies nauraa kippurassa ja minä...
  13. -ruska-

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    tyyne :heart: 28+0
  14. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Mariaja Voitko laittaa nuo imetysliivi linkit tuonne alkuun? pööppis mua kans hirvittää tuo painon nousu kun nyt noussu 622g/vko ja tuntuma on et loppua kohden nousee lisää! Ei vaan voi olla syömättä :ashamed: Mesisa Voi kumpa ittekki sais vaan noin vähän painoa.. tuttipullo vinkeistä...
  15. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Mulla lääkärit ollu yleensä aina ihan kivoja. Aina saanu edes suht hyvää palvelua :) Koti on jo joulutunnelmissa ja joka pöydän koloa koristaa joku joulukoriste :) Tänään tein pihalle kaks lumilyhtyä siinä samalla kun mies kolas pihaa. Mua niin ottaa kaaliin kun tuntuu tällä hetkellä että...
  16. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    MAMMAT Kertokaa mitkä on hyviä imetysliivejä! Max. kahet kunnon imetysliivit ostan kun ne maksaa niin maltaita ni on parei olla hyvät sit :)
  17. -ruska-

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Heipsan! Tervetuloa uusille, mukaan mahtuu :) tuttipulloista muutenkin, mitä kannattaa hankkia? Tai siis minkälaisia pulloja? hayley Täälläkin pelottaa painon nousu.. Mulla tullu 622g/vko mut pelottaa et tuo on vaan nousussa! Suonenvedot pohkeessa on täälläkin! Sitten on jalka niin...

Yhteistyössä