Hakutulokset

  1. J

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    Poistakaa joku vaan minut tuolta listasta. sain kesällä keskenmenon :( unohdin kokonaan että tämmösessä ketjussa pyörin silloin. nyt palaan onneksi, mutta laskettu aika puoli vuotta myöhemmin. onnea teille muille odottajille! :)
  2. J

    Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

    LA 2.1 kos 2. lapsi tulossa : )
  3. J

    Vain toisen käden turpoaminen raskaana?

    Nyt samantien päivystykseen!
  4. J

    Voi että minulla on tyhmä ongelma...

    Jos mä meen kauppaan sinä päivänä, kun on lapsilisä tullut, tietenkin tulee ensimmäisenä mieleen että kaikki jotka siellä käy silloin on köyhiä. Tottakai, sehän on ilmiselvää :D
  5. J

    Taas yksi raskausblogi !

    Happy Wife, Happy Life
  6. J

    Hyvä Joulumieli Lahjakortti

    Anteeksi tyhmä kysymys. Mutta kenelle noita lahjakortteja jaetaan ja millä perusteilla. Kiinnostaisi tietää, kun en ole ikinä kuullutkaan?
  7. J

    Koska ei ole rahaa, olen tilaillut lapsille lahjoja mobiilimaksulla, kaikenlaisia lahjakortteja jne..

    Tiedän ton tunteen kun ei rahat riitä. Onneksi tänä jouluna sain edes muutaman lahjan ostettua, mutta toista se oli viime vuonna..
  8. J

    Pojalla on ärsyttävä kaveri! En kestä!!!!!!!!

    Ei kovin hyvin kasvatetulta lapselta.. Sano ihan suoraan lapselle, että kuule meillä on nyt tämmöset säännöt ettei kiroilla tms.
  9. J

    Kaikkien karppaajien iloksi ja karppausta vastustavien harmiksi ....

    Mä en itse alkais taysin hiilareita välttämään, mutta nykyään syön vaan ruista. Olo on kevyt eikä tarvitse nähdä nälkää. Paino myös hyvin tippuu. Niin ja oon ennestäänkin suosiolla jättänyt kevyt tuotteet kaupan hyllylle!
  10. J

    Hauskimmat facebook- ryhmät?

    Some people just need a high five....In The Face With a Chair :D
  11. J

    Kauanko pillereiden lopettamisen jälkeen meni siihen, että tulit raskaaksi?

    Heti kun lopetin niin tulin raskaaksi.
  12. J

    Tänään opittua joululahjojen paketoimisesta...

    Joo käytä ihmeessä paketointiin tunti ja katso sitten, kun lahjan saaja repii sen sekunneissa auki. No ei, mutta mä varmaan säästäisin jos joku ois itte tehnyt jonkun hienon paprein vaikka leimasimella. Ja arvostan niitä jotka jaksaa ite tehä. Ostin eilen 5m tiimarin lahjapaperia..
  13. J

    Gallup: Millä keinolla olet laihtunut ja kuinka monta kiloa?

    Kiitos vinkeistä, taidan kokeilla tota karppaamista!
  14. J

    Mikä noita (aikuisia) ihmisiä vaivaa?

    Joo voi sanonko mikä. Meidän pikkukaupassa kun sillointällöin käyn ja vaunujen kanssa tietysti. Kukaan ei vaan ole niin ystävällinen, että viitsisi avata oven! Monta kertaa olen lähtenyt kaupasta ulos jonkun perässä ja kuvitellut että hän jää pitämään ovea aukia mutta ovihan se lävähtää vaan...
  15. J

    Lapsen (4.5v) päivän ylpeydenaihe

    Ihana :D
  16. J

    kellään kokemusta, miten kertoa herpeksestä uudessa parisuhteessa??

    En oo kyllä ollu tämmösessä tilanteessa, mutta neuvoisin kertomaan vaan ihan avoimesti ja rehellisesti. :)
  17. J

    Gallup: Millä keinolla olet laihtunut ja kuinka monta kiloa?

    Onko kukaan kokeillut karppaamista, vai onko se ihan huuhaata? Ajattelin, että jos alkaisin käyttämään vain ruista. T. ap joka kirjautui
  18. J

    kutistuuko vaatteet kuivurissa tosiaan HUOMATTAVASTI?

    Yksi syy miksi haluan kuivurin on juuri se, että sillä saa farkuista taas ihanan kireät :whistle:
  19. J

    Ostin tänään ihanan "puinsen" kestokalenterin

    Ens jouluks ostan kyllä semmosen pojalle!

Yhteistyössä