Hakutulokset

  1. Möhkövantti3

    Kuvia plussatesteistä

    Tässä mun.. Liuskatestin kuva, on vähän huono.. Siinä oli selkeät kaksi viivaa (ei kuitenkaan yhtä tummat kuin kontrolliviiva), mitä ei kyllä kuvissa näy hyvin.. :D
  2. Möhkövantti3

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 20v, mies 23v. Yhdessä kohta 3vuotta. Esikoisen LA laskureiden mukaan 12.10.2011. :)
  3. Möhkövantti3

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Ikää mulla on 20v ja yk 2:lla tärppäs. Itseasiassa tänään plussasin, joten ihan alussa mennään. :)
  4. Möhkövantti3

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Kiitos paljon onnitteluista. :heart: Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin.. Ja vilpittömästi toivon, että teilläkin tärppäisi, ja päästään kaikki nauttimaan tästä ihanasta tunteesta. :)
  5. Möhkövantti3

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Hyvää päivää teille kaikille! Ja plussaonnea! Itse testailin tänään puolisen tuntia sitten.. Ja sieltä tuli ei ihan täysin yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta tosi selkeä PLUSSA! Eli ei noi mun oireet kai ihan kuviteltuja olleetkaan.. :D Nyt vaan riemuitsen täällä kotona yksin, kun...
  6. Möhkövantti3

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Kolmenmutsille paljon onnea! =) :flower: Itsekkin oon malttamattomasti odotellut, että pääsen testailemaan..toivottavasti yhtä iloisin tuloksin kuin sinä. =) Huomenna aamulla aion, jollei nyt menkat sitten saavu.. Aamulla niiden pitäisi alkaa. Jo: Itse olen vähän kummissani moisista "nänni...
  7. Möhkövantti3

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Mun oireisiin lisää, että nyt on myös nännit kipeytyneet.. Ja ne jotenki näyttää hassuilta.. Ja nänninpäät on välillä sellaset liilahtavat, ja toisella kertaa, kun katsoo, niin niissä on valkoista ja sit ne onki taas normi väriset.. Vaihtelee kovastikkin.. :confused: Tai sit mä vaan kuvittelen...
  8. Möhkövantti3

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Minä myös liityn joukkoonne! :) Vauvakuumeilua ollut yli vuoren verran, mutta lopulta nyt joulukuussa jätimme ehkäisyn pois. Joten yritys alkoi 12/2010. Nyt menossa kierrossa 27/29. Kyllä jännittää, ja oireitakin on ilmaantunut ihan kiitettävästi. :D Oireita: 1. Lämpöilyä, 37-37,4astetta...

Yhteistyössä