'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Valtavat onnentoivotukset kolmenmutsille (kohta neljän) ja möhköfantille!!! :flower: =)
ihanaa!

itellä alkanut kyllä vähän epäilykset nostaa päätään, pahaa ei oo tehny enää, ei... ja se on mulle se mistä tietää että jotain tapahtuu..., mutta, mun selkä.. se on tänään jo todella kipee, olin kyl eilen salilla, mut silti, ei se nyt normisti näin kipee oo, ja nää alavatsakiristykset, en tie onko se nyt jotain säteily tunnetta tost selästä... menkkojen pitäs alkaa sunnuntaina, mut ihan hyvin myös tiistaina.. tää odotus ja epätietoisuus...

plussatuulia, aurinkoisia päiviä ja paljon iloisia uutisia!!! :heart:
 
Täällä saatu aamulla r-testiin haamu :heart: Jotain ilmeisesti tapahtuu. KP 27 menossa.

Oireita:

-Nippailuja alavatsalla
-Painajaisia viime yönä, sitä edellisenä yönä valvotti
-Ei ole kylmä (normaalisti palelen oviksen jälkeen menkkoihin asti)
-Tekee mieli syödä koko ajan (no, aika normaalia)
-Ei alaselkäjomotusta (normaalisti ennen menkkoja jomottaa alaselkään)
-Kuumia aaltoja! Välillä pitää heittää pitkähihaista pois, ja sitten tulee taas kylmä ja on vedettävä se takaisin päälle.
-Ei etovaa oloa (normaalisti oviksen jälkeen lähes joka päivä etoo)
-Tissit turvonneet (normaalia)

Toivon kovasti haamun vahvistuvan kunnon viivaksi ja pienokaisen saaneen alkunsa. :heart:

Onnea muille jännäilijöille. :)
 
Olen lueskellut täältä näitä oireita, en tiedä mikä mun nykyään on, kun haaveilen vauvasta.. Mulla on pco, menkkoja ei ole tullu ilman lääkitystä koskaan.. paitsi uuden vuoden alla mulle tuli normaalit kuukautiset..no, niiden piti sitten alkaa ja ne ei alkanu ja sitten alkoi näitä oireita tulla, alavatsassa tuntui sellaista jännää tunnetta, selkäsäryt, rinnat vähän arat.. tai sitten mä vain kuvittelen! Koska tein testin kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja eihän siellä mitään näkynyt.. Meillä on parivuotitaat ihanat kaksostytöt, jotka saatiin inseminaation avulla ja lääkäri on mulle sanonu, etten koskaan saisi lapsia luonnollisesti. Nyt kuitenkin mulla on valkovuotoo ja limaa tulee, en ymmärrä, tai sitten mulla on joku hiiva tai jotain..musta tuntuu, että olen liikaa haaveillu, kun untakin raskaudesta oon nähny, että nää oireet on mun päästä.. Ehkä pitäisi sinne gynekologille mennä, mutta saamaton kun olen, niin tuskin menen..:whistle:
Että tälläistä.. mutta onnittelut kaikille plussan saaneille!:wave:
 
Moikka!

Plussasin eilen kp 26/28-30

Oireita:

- palelu
- alavatsa nippailu
- lämmöt koholla
- tihentynyt vessassa käynti

Eipä kai noita muita ole ollut? Vahvasti sellainen olo on, että tiesin tärpin käyneen :)

Muutosta & Helvi 3+5
 
Onnea hirmuinen kasa tiksuttimelle ja Pörröpäälle!!! :flower:

Tänään 27/29-31 ja yks testi piti taas kuluttaa... ja mä niin nään siinä jotain... mut jos nyt järjellä kattois ni siin ei kyl näy mitään... no huomen aamulla sit taas uusiks, ja ylihuomenna, ja niin kauan et ne menkat alkaa..

ihana pahoinvointi palas aamupäiväks! selkä on hellänä edelleen, mut ei niin kipee kuin eilen, alavatsalla, siellä sisällä, kiristys tuntemuksia. tänään en oo ollu niin kiukkunen kun esim eilen, ainakaan vielä :)
 
PLUSSANNEET



nimimerkki.....................pvm

enkuli85.............................25. 8
tatskattu.............................26 .8
tiudeliini.............................. 7.9.
Neiti-81...............................9.9
Jemilia88.............................14 .9
Supuliini..............................2 0.9
Waavi.................................22 .9
Sannikki..............................4. 10
mamakone..........................4.10
PossuRulla..........................26.1 0
Plex.................................... 14.12
Miuski00.............................14. 12
Räpä.................................. 19.12
innoM.................................19 .12
LeenaT...............................20. 12
Lunea.................................25 .12
Memelisa............................26.1 2
kolmenmutsi........................1.2
Mähkövantti3........................2.2
tiksutin.................................2.2
pörröpää89...........................2.2
Muutosta...............................3.2


NEGAT

Soleigh
Katto Kassinen
collins
kukkunaamio
sannikki
Memelisa
heinäneito
karoliina87
macy gray
pihlamaria
Lunea
Plex
Helmari08
Avina
Helena.M
Mlii
lemonade
Nyppy
Tassitin
Pistepirkko
 
helloyyy....

täällä on ihan älytön tissi kipu, pelottaa kyllä silti että ne menkat tulee :(
huomena meen ostamaa toisenlaisen testin apteekista, tuun sitte kertomaa ilo tai suru uutiset...
Mä en kauheesti ymmärrä tosta kohdun nupukan kokeilusta tai, että missä asennossa sen pitäs olla milloinkin, mutta kokeilin sitä ja se oli ihan takana en meinannu ylettää piti olla vähän kovakouranen se oli myös tosi kova?? tarkottaako tämä jotain, tietääkö kukaan??
 
Tuosta kohdunnupukasta sen verran, ettei siitä voi oiken päätellä yhtään mitään. Se elää aika omaa elämää, esimerkiksi sen asento voi vaihdella päivän aikana todella paljon.. (itekin on tullut sitä testailtua :saint:)

Voisin lisätä omiin raskausoireisiin runsastuneen valkovuodon. Kaiken kaikkiaan tässä tärppikierrossa oli vähemmän oireita kuin negakierroissa. :p
 
kiitos tiksutin tiedosta :)

ainii anteeks unohdin onnitella kaikkia plussanneita!!!! :ashamed: :flower::flower:

toivottavasti me muutkin päästään plussaamaa niin, päästää sitte samalle lokakuistenpalstalle kaikki odotus puolellakin kirjottamaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Argh... mä alan kyllä nyt luopuu toivosta että tässä kierrossa tikkuun plussan saisi, tänäänkään ei tullu mitään!!!! enkä mä usko näitä oireitakaan enää... kiukuttaa...

mitäs tänään oon sitten huomannu... kuvotti aamulla kun tiskasin, oon ärtyny ja pahalla päällä ja väsynyt.. selkä on alkanu toipumaan mut ei vielä oo kunnossa, alavatsa kiristää...
kp28/29-31
 
heippa tytöt :)

eli eilen tein testiä ja sain haamun :heart:
pitää odottaa että saan kameran niin laitan teille kuvaa.
en kuitenkaa nyt vielä oo sata varma mistää testaan vielä maanantaina uudestaan katsotaan mitä sitten tulee.
ihana ajatus koko ajan vaan pyörii päässä... Musta tulee vihdoin Äiti, oon toivonu tätä jo niin kauan :heart:
 
Täällä yksi kuvittelija lisää :D Aikaisemminkin oon kyllä onnistunut kehittämään kaikenlaista olematonta oiretta, mutta nyt on alkanut alavatsaa nippailla/vihloa, ja tänään tuli äkkiliikun jälkeen todella voimakas ja kipeä repäisy oikealle alavatsaan, aivastellessa myös vihlaisee/tuntuu muuten vatsan seudulla (lähinnä jommalla kummalla puolella). Valkkari on lisääntynyt vähän ja on juoksevampaa... Muuta omituista ei toistaiseksi tule mieleen... Ovista en oo tikutellut joten en päivälleen osaa arvella missä vaiheessa kierto on.

Onnea kovasti plussanneille! :heart:
 
Täälä olis kans yks paha vauvakuumeilija! Lasta yritetty nyt kohta vuosi ja kuukausi sitte mulla todettiin pco. Mulla on monirakkulaiset munasarjat, epäsäännölliset kuukautiset ja ovista en oo bongannu koskaan... Terolutteja söin syksyllä 3kk jolloin kuukautiset pysy aisoissa, mutta sen jälkeen taas mitä sattuu.. Nyt ku gyne totes pco:n, niin määräs taas teroja 3kk tupla annoksella. Painoa oon saanu nyt 8kg tippuun. Kesällä uus ultra jossa katotaan mikä tilanne...
Mutta sitte tähän hetkeen :D Eli alotin ne terot viime su kp 15. Nyt tänään kp 22 tuli vähä veristä vuotoa.. Sopis oleen kiinnittymis vuotoa ku JOS ovis on ollu niin siitä ois nyt viikko... Eli ajat natsais.. Mutta jotenki ei jaksa uskoa, niin monta negaa tehny ja vielä tuo pco:ki just todettu... :/ Mutta muille plussanneille hirmusesti onnea! <3 Ja pidetään peukut pystysä meille muille! :)
 
Jo
Onnittelut kaikille plussanneille, täällähän on vaikka kuinka monta :flower: IHANAA!
Pullanmuru tervetuloa!

kp 34/n. 37 Odottelen tätiä, eiköhän se sieltä tule tänään tai huomenna, sellanen on olo. Selkää särkee siihen malliin. Pöh.
Tilasin netistä elämäni ensimmäiset raskaustestit ja kun toimitus oli ilmanen yli 50e tilauksissa niin otin siihen paketillisen ovistestejä. Sehän on silkkaa säästöä, eikö? ;)
 
heippa, tulin pikasesti kertomaan, että ei taida meille vauvaa vielä tulla tein toisen testin, selvä nega, menkat ei tosin vielä oo alkanu joten ehkä vaan pitkä kierto tiedossa,
plussa tuulia kaikille!!! :)
 

Yhteistyössä