Hakutulokset

  1. N

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Onko muuten perustettu FB ryhmää ollenkaa ? mulla kiinnostas liittyä jos on :) ?
  2. N

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Kiitos Miikku ku vinkkasit :) Oon tosin jo varannu Meri Oulun neuvolaan ajan varhais ultraan just tänään varasin :) Oltiin sie esikoistaki oottaessa varhais ultrassa ja tykättiin tosi paljo :) ja on kyl edullinen vaikka 5 e onki nyt hinnat noussu :) Mullahan oli toi meiän esikoisen raskaudessa...
  3. N

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Tiqustiina sulle ei pystyny lähettään yksityis viestiä ku yritin ? mut tossa mun tekstissä on noi tiedot niin jos saat ne siitä lisättyä? kiitos :)
  4. N

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    mulla kans ollu huimausta välillä tuntuu että pökrää mut sitä ollu jo nyt pitempään luulin että johtu poski ontelo tulehduksesta joka oli vajaa kuukausi sitte ja söin antibiootti kuurin mut nyt taas huomaus palannu :(
  5. N

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Moi kaikille voisin liittyä joukkoonne jos käy? Plussasin vkl na lauantai aamuna viikkoja on nyt kierron mukaan 5+0 eli ihan lähtö kuopissa ollaan vähän pelottaa että ei olis tuuli muna ku kerran aiemmin ollut 2011 vuoden keväällä :/. Mut siis tämä on kolmas raskaus joista yksi ihan poika on...
  6. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Tervehdys pitkästä aikaa en oo pitkiin aikoihin tänne kirjotellukkaa oon niin jumittunu tonne FB n puolen Hellemasuihin :) mutta täälä LA lähenee 8.8, saa nähä syntyykö poitsu ennnen sitä vahavsti alkaa siltä vaikuttaa koko viime yön valvonu ku supisteli nukkunu varmaan yhtenäistä unta yhteensä...
  7. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Jebbis paljon paljon Onnea Pikku pojan syntymän johdosta ja ensimmäisestä hellemasujen pojasta <3 :):flower: mulla tulee sitte ehkä helle masujen viimenen poika ja muutenkin viimenen vauveli saas nähä vie ois matkaa jäljellä että ois täys aikanen noin 6vk :) Nennu ja poitsu 32+1 <3
  8. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Paljon Onnea Nipsu pikku prinsessan syntymästä <3 En oo pitkään aikaan kirjotellu tänne oon ollu tuola FB keskusteluissa ja välillä käyny katteleen teiän kirjotuksia :) Täälä raskaus mennyt ihan ok kerran ollaan synnärillä mutka jouduttu käymään 27rv tuli kivuliaita suppareita useita...
  9. N

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    iltaa Helle masut pitkästä aikaa kauhee ku ei oo kerenny yhtää olla oikeen koneella jääny kirjottelu ja lukeminen mutta mukana edelleen ollaan :) Hyvin täälä voidaan vauvelin liikkeet tuntuu jo pienenä kutkutuksena :) ja masun on viimme päivinä valtavasti pyöristyny tänään POKSU taas 13 rv :)...
  10. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Iltaa Hellemasut <3 ei oo moneen päivään ehtiny käyä koneella kunnolla ollu niin paljo tota asunto hankkimis hässäkkää ja pankis käyty ja tänään oltiin sitte NP-ultras kaikki oli tosi hyvin sielä se Pulputtaja köllötteli ja heräshän se kun vähä yskäsin mahoton venytteli selkä meni melkeen...
  11. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    iltaa :) nopsaa tuun kuulumiset päivittään en oo nyt pariin päivään ehtiny käyä täälä ku ollu niin hässäkkää. Oltiin eilen asunto laina neuvotteluissa ja tänään tehtiin asunnosta tarjous jonka myyjä heti hyväksy joten nyt on enää kiinni pankista että saadaan sieltä päätös paljo saadaan lainaa...
  12. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    MSB paljon onnea :) Hyvä etten oo ainut ton virtasan karakilun suhteen. Oon jonkun verran reenanu noita lantio pohja lihaksia mutta sais vissiin reenata joka päivä mitä enemmän sen parempi jospa se synnytystäkin helpottas sitten. Mulla on kans tuo että ku se pissa hätä tulee pitää päästä sillä...
  13. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Tervetuloa Haave2010 joukkoomme :) Täälä flunssa alkaa helpottaan yöt jo saa nukuttua aika hyvin ei tarvi herättä yskimiseen, vessaan kyllä herään joskus 2x yössä. Tuo virtsaamisen tarve on kyl ihan selvästi raskauden aikana tiheentyny ja nyt ku tuo yskä ollu jos tulee kovempi yskän puuskaa...
  14. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Päivää pitkästä aikaa :) paljo tullu taas teksitä nyt aikaa lueskellakki ku loppu viikko saikkua :) ihana ku saa levätä flunssa ki alka helpottaan musta alkaa tuntuun että sie työpaikalla on jotain hometta ku se aina pahenee ku menee töihin ja niin sie vissiin ainaki kellaris missä meirän...
  15. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Iltaa Hellemasut :) Ihania masu kuvia kaikilla <3 U2 näyttää kyllä jo tosi isolta ihana raskaus masu mut onhan sulla jo noita viikkojaki :) Pitäs yrittää saada laitettua kans se kuva tänne jos osaa :/ Täälä huomenna taas POKSUU viikkot :) 11rv tulee huomenna täyteen :) vähäiseltä tuo tuntuu...
  16. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Iltaa :) Töissä oltu tänään ihan ok oloki oli vaikka flunssa vähä vie vaivaa. Tosi kiva päivä oli, sain sanotuksi pomollekki että oon raskaana ja kaikille työkavereille :) Pomo onnitteli ja oli ilonen mun puolesta :) ja sanoi että otahan iisisti vältä turhia nosteluita kun oon siis 1-3 v...
  17. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Iltaa :) Täälä flunssa jatkuu viime yönä tuli taas kauhee yskä kohtaus piti oksentaakki ku limaa nousi niin paljo tuntu että tukehtuu :( huomenna ois pakko yrittä töihin muuten varmaan jatkaisinki saikkua mut ku ei raaski olla palkattomalla pakko mennä puoli kuntosena röihin ei kuitenkaa oo...
  18. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Iltaa, onnea paljon ilosista ultra kuulumisista :) Lily-08: käytkö missä oulun neuvolas? jos saa kysyy? me käydään Kaakkurin. Oli meilläki ihan kiva neuvola täti kerran siis vasta on kyl käyty seuraavan kerran sit neuvola lääkäri 2.2. Kuunnellaanko muuten NP-Ultrassa sydän ääniä? vai...
  19. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Huomenta Hellemasut ja paljon Onnea naimisiin menon johdosta meneville <3 ja hyvistä ultra kuulumisista ja tervetuloa uudet hellemasut meitä on valtava joukko kesällä masut pystyssä :) Kuulumisia ja oma napaa: Mä jouduin jäämään kotiin tänään ois pitäny töihin mennä, koko yön yskin taas...
  20. N

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Tervehdys pitkästä aikaa :)ei oo kerenny käyä lueskeleen eikä kirjotteleen nyt tällä viikolla ku työt alko ollu niin väsyny työpäivien jälkeen. Hirveenä tullu teksitä lueskelen noita sit paremmalla ajalla, mutta nyt kerron lyhyesti kuulumiset :) Omaa napaa: Oltiin sie 3/3 varhais ultrassa...

Yhteistyössä