Hakutulokset

  1. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    i_curie :hug: Miehän olen jo pitkin hoitojen kulkua käynyt juttelemassa P:n luona ja olen kokenut sen hyvin tarpeelliseksi. Siellähän keväällä se lääkityskin tuli puheeksi, kun masennusoireet vaan pysyivät ja tuli unettomuuttakin. Kun sitten kesällä kävin tk-lääkärillä, ei meillä ollut erikseen...
  2. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heippa taas kaikki! :wave: Niin se kesä mennä hurahti (mikä kesä???) ja paluu todellisuuteen on käsillä. Simpli, polilla on kyllä ollut puhelinajat kuulemma jo viime viikosta asti käytössä ja polikin aukeaa jo ensi viikolla. Eli puhelin käteen vaan! :) Mie sain yllättävän nopeasti ajan...
  3. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    simplille, tytylle ja macylle pahoittelut :hug: Voi hitsi, ei se Pulun ja Wiennan aloittama plussa-aalto sitten saavuttanut meitä muita... i_curielle tsemppiä ja halit myös :hug: Et ole kuitenkaan testannut vielä? Jeps, katse alkaa olla kohti kesää ja hoitotaukoa. Oon kyllä niiiiin...
  4. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    tyty, joo mulla oli karmeita polttoja ja kipua muutama päivä ja n. viikko siirron jälkeen. Mutta niin on monella plussanneellakin. Se voi meinata ihan kumpaa vaan... Tsempit! Miulla alkoi nyt loma näistä hommista. Kävin tänään polilla ja edelleen vasen munatorvi näyttää siltä, että siellä on...
  5. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Paljon onnea pululle pikkuisista :heart::heart:! Varmasti pääsi keskiviikkona melkoinen helpotuksen huokaus! Ja tytylle tsempit piinapäiviin. Se on ihan hyvä kun teillä on tuota reissuamista, niin menee piinistelyaika nopsammin! :) Lutinus, toivottavasti pääsette siirtoon! i_curielle...
  6. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onnea Wienna! :heart: Tulin vaan mainostamaan, että tilasin tuolta iHerbiltä pari purkkia 400mg vahvuista ubikinonia, mitä pulu suositteli. Kun sain sähköpostin, että tilaus on lähetetty, siinä tuli mukana koodi, jonka saa antaa kavereille. Eli uudet asiakkaat, jotka tilaavat tuolta, saavat...
  7. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    En tarkemmin tiedä, minä päivinä se A on tällä viikolla. Mutta ei ilmeisesti siis ainakaan perjantaina, koska Lutinuksella oli tuollaista tietoa. Tsemppiä tämän viikon käynteihin ja voimia kaikille! :hug:
  8. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    pulu, Antti pitäis olla ens viikolla. Tai ainakin P.T. sillon kun negasta soittelin, luetteli seuraavien viikkojen lääkäreitä niin "sain valita" kenelle menen siihen munatorvitarkistukseen, kun ei tässä tilanteessa sillä ajankohdalla oo niin väliä. Valitsin sitten Annen, koska tosiaan hän on...
  9. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    tytylle jaksuja! Vielä kun 2 päivää jaksat. Toivottavasti olo ei kuitenkaan tuosta enää pahene! Mie en kyllä tykännyt oikein J:sta silloin kerran, kun hänen vastaanotollaan kävin. Töksäytteli asioita aika suoraan, en tykännyt tyylistä yhtään. No, se oli tietty se käynti kun meidän hoito...
  10. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Pulu, kiitos :heart: Voi kun nyt niin toivon puolestasi, että siellä masussasi olisi kaikki hyvin. Onks sulla nyt sit ens maanantaina se ultra polilla? Sinne nyt peukkuja kovasti. Ihan varmasti on piinaavaa odotella... :hug: simpli, onnittelut kyytiläisestä :heart: Ja myöskin kunnon...
  11. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    tyty, siellähän on varsinainen saalis tulossa =). Uskon, että on olo tukala. Mulla vaikka oli vain toisessa 1 ja toisessa 4 rakkulaa (+kysta), niin silti oli niiiin tukala olo. Tosin olihan mulla lääkeannostuksetkin isot ja ne keräs sit turvotusta. simplille peukut PASsiin! pulu, onpas...
  12. R

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Onnea HalleB kyytiläisestä :heart: Toivottavasti tärppää ja tiukasti kanssa! ON: Mie soittelin tänään polille negauutiset ja joudun menemään sinne vielä toukokuussa tsekkauttamaan munanjohtimeni. Vasemmalta löytyi jotain sakkaa viimeks 2.folliultrassa ja se tarkistetaan. Tässä joutuu vielä...
  13. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos kaikille teille :heart: pulu, toivottavasti siellä nyt kaikki on ok ja se arvo lähtenyt nousuun. Wienna, jaksuja odotteluun! tytylle tsempit pistelyyn! hunter, mie oon syönyt sitä ubikinonia 200mg/vrk. Oon ostanut apteekista 100mg-vahvuisia. Mutta oon nyt aatellut, josko sitä...
  14. R

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    ...ja pp13, negahan se sieltä taas napsahti :'(
  15. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Pp13, puhdasta negaa näyttää :'( Eikä siis mitään pakkasessa, niinkuin varmaan muistatte. Onhan tää taas yks sisäinen, henkilökohtainen helvetti mitä tässä joutuu käymään läpi. Ihmeet tapahtuu todellakin muille. Mutta miehen kanssa juteltiin, että me ei luovuteta. Taistelu jatkuu syksyllä.
  16. R

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    HalleB, kovasti onnea noin hienosta saaliista! 11 solua, sehän on jo mahtisaalis! :D Toivottavasti saatte monta kaunista ja HYVÄlaatuista alkiota! Calcifer, mulla ei aiemmin ultrissa ollu mitään epäilyä hiipuvista munasarjoista. Vasenta on sanottu laiskemman oloiseksi jo polin ensikäynnillä...
  17. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    hunter, kiitos kun kerroit vähän tuosta vyöhyketerapiasta! :) Mie asun Jns:ssa ja aattelin sit tästä jostain lähistöltä etsiä jonkun, jonka luona kävisin kokeilemassa. Mie oon niin jumissa koko akka, että varmaan tulee tekee kipeetä. simpli, liikunta kyllä parantaa oloa, niin fyysisesti kuin...
  18. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    pulu, kiitos rohkaisusta! :heart: Mie vähän googlailin tuota vetistä vuotoa ja voi hitsi kun palstoilla moni oli kertonut sellaista olleen alkuraskaudessa ja just jo ennen plussaa. Nyt toiveet nousi vähän väkisinkin! Miulta pitäs netti kieltää piinapäivinä :D. Toisaalta nyt aamuluget ei menny...
  19. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Lutinus, siellähän kuulostaa oikein lupaavalta! =) Kiva kun joku muukin piinailee, vaikka muutaman päivän jäljessä ootkin. Tsemppiä ja käyhän ilmoittelemassa täällä oloja! ;) Melargia, sinne vaan nyt rentorentoiluja. Onneks pääsette vielä PASsiin ennen kesää! :heart: tyty, juu eiköhän ne...
  20. R

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Pulullekin nyt ihan viralliset onnittelut! :flower: Voin vaan kuvitella, kuinka piinaavaa aikaa siulla ja Wiennallakin nyt on :hug:. Itse kun en ole koskaan sitä plussaa saanut, niin en tiedä, miltä tuntuu. Mutta tosiaan näillä kokemuksilla voin kuvitella sen, miten sitä on varmasti koko ajan...

Yhteistyössä