Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Millon Wienna siula eka ultra?onko oireita? Mie oon aika oireeton. Välillä iskee väsymys, tissit on vasta nyt kipeet, välillä kiukuttaa :D Pakko oli ihan itekkin eilen testata vielä pregcheckillä et onko viiva haalistunut.Ei onneksi ollut ja alkaa olla jo kontrolliviivaa vahvempi tuo testiviiva. Ajattelin aamulla käydä labrassa vielä kerta miula se lähete sinne edelleen on. Jos Päästään sinne asti, niin ultra ois 2 vkon päästä...just mietin et periaattessa hedelmöittymisen perusteella sillon ois jo vaihtunut 8.viikko. Pelottaa kyllä kovasti ja uskon että ehkä sitä pikkusen uskaltaa jo nautiskella sitten jos ultrassa näkyy jotain.

Lutinus Heti tuli kiinnittymiisvuoto mieleen. Omasta kokemuksesta voin sanoa että vuoto ei enteile aina menkkoja, vaan voi myös enteillä raskautta.Kovasti tsemppiä ja ois nii hienoo että saisitte plussan:)

Rowan79 Mikä vointi?Aamullako testaat?Huikun minuu jännittää teijän puolesta!!

Täällä siis edelleen vuoto ja kivut pysyneet poissa, ihme ja kumma kun miettii että 7 päivää vuodin ja kipuilin välillä aika kovastikkin.Nyt vaan päivä kerrallaan yritetään mennä hermoilematta ja toivotaan parasta.Nämä tulevat kaksi viikkoa tulee varmasti olemaan pitkiä.
 
Onnetonpulu täällä pidetäänkin sormet ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin !!!! On tää kyllä yhtä piinailua, eka piinaillaan testipäivään ja sitten ultraan jne, huh huh. Joo ja viimeaikaisten kirjoitusten perusteella vuoto voi tosiaan merkata mitä vaan. Mikä pp sulla alkoikaan vuoto ja milloin testasin ekan kerran ?
 
Viimeksi muokattu:
Pp13, puhdasta negaa näyttää :'( Eikä siis mitään pakkasessa, niinkuin varmaan muistatte. Onhan tää taas yks sisäinen, henkilökohtainen helvetti mitä tässä joutuu käymään läpi. Ihmeet tapahtuu todellakin muille. Mutta miehen kanssa juteltiin, että me ei luovuteta. Taistelu jatkuu syksyllä.
 
Rowanille :hug: ja voimia eteenpäin. Ja ihana, että osaatte kaikesta huolimatta suunnata kohti tulevaa, vaikka rankkaa varmasti on. Tie on jo teillä tähän asti ollut pitkä ja kivinen, mutta toivottavasti teidän yritys ja sinnikkyys palkitaan!
 
Rowanille :hug: mä olen todella pahoillani! Elämä on joskus todella epäreilu..kovan taistelun sait tehä et munasolut kasvo ja pakkasen kaveritkin kuoli polin virheen takia..mä en ymmärrä..oon niin pahoillani..paljon voimia!

Munikset lepotilassa ja huomenna alkaa pistelyt=)
 
Rowan: voimia..uskoa..toivoa..halaus! Anna kyynelten virrata, lähetän sulle tuhansia lämpimiä ajatuksia. Olen todella pahoillani.

Mitä se kortisoni muuten tekee että sitä jossain ihan suositellaan?
Minkälaista ubikinonia ootte syöny, 50 vai 100 mg?
 
hunter85 Kortisoni auttaa mm.vasta-aineisiin. Lisäksi se hillitsee tulehduksia(myös limakalvon) jne. Onko siulta katottu vasta-aineita? Ite joskus kyselin mut viitattiin kintaalla..tiedä sitten oliko kortisonilla juuri osuutta meidän tilanteessa. Mie söin natural Factorsin ubiquinonia joka on vahvuudeltaan 400mg :)
 
Kaikille tiedoksi muuten että ite tilaan kaikki luontaistuotteet jne Jenkkilästä iHerbiltä. Siellä on ihan mieletön valikoima, tosi edulliset hinnat ja kaikki on aina toiminut mallikkaasti ja tuotteet tulleet noin viikossa perille :)

Miula ois tuossa melkein täys purkki tuota Q10:ä, mielelläni lahjoitan sen jollekkin haluavalle :)
 
pulu: mie voisin mielelläni ne ubit sulta ostaa, jos siis et tod. tarvitse niitä?

Multa ei oo katottu mitään vasta-aineita tai ylipäänsä tutkittu muuten. On vaan todettu aina et limis on hyvä ja paksu. Silti ei mikään ole kiinnittyny. Enkä ole osannu ite vaatia/kysellä mistään tutkimuksista. Ja nyt vasta älysin pyytää et tehään luonnolliseen kiertoon pas, jos menkat tulee ajallaan ennen kesää..
 
hunter85 Kuuklaappa noista vasta-aineista ja lapsettomuudesta. Paljon löytyy tietoa, mutta tuntuu että aika nihkeetä on päästä tutkimuksiin niiden osalta. Itekkin ajattelin että meen yksityiselle tutkimuksiin niin että kattoovat nuo vasta-aineet.Miulahan kans aiemmin siirretty hyviä alkioita hyvälle limakalvolle eikä ykskään oo ees yrittäny aikasemmin kiinnittyä.Tosin miulahan välissä muutama vuos sitten oli aika jolloin elin sinkkuna, kunnes tää nykynen mies tuli kuvioihin. Tää oli siis meiltä eka ivf. Vaikee arvata missä miula on mättänyt:// Jostain muuten muistelen lueskelleeni että PAS luonnolliseen kiertoon ois jotenkin parempi kun lääkkeelliseen.Mie en noista ubeista ota rahaa, joten mielelläni siule ne lahjoitan jos vaikka olis apua :)

ON: Mie sit eilen aamulla painelin sinne sairaalan labraan ja yllätykseks olivatkin poistaneet sen miun hcg-lähetteen!!olin ihan et mitä v******??!! soittivat sitten polille ja tuntu olevan tosi vaikeeta saada se. No lopulta kuiteskin pääsin siihen. Eivät kuiteskaan soitelleet sieltä tuloksia ja täytyykin nyt heti aamulla soittaa ja kysyä tulokset. Pelottaa kovasti, eikä olo tunnu yhtään siltä että vois raskaanakaan olla.
 
Pikainen ON; tein digitestin ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa eli edistystä viime viikosta!
Nenän tukkoisuus on helpottanut, oireita ei pahemmin ole. Eipä tässä muu auta kuin odotella ultraa, joka on 7.5. (eli ikuisuuden päästä...huoh.)
 
PASista sen verran että luonnolliseen kiertoon on parempi kuin lääkkeelliseen. On saatu yhtä hyviä tuloksia melkein kuin tuoresiirolla, jossa on parhaimmat kaiken käsityksen mukaan. Katsotaan miten päivä menee, tuntuu tuo pää ihan turalle aina migreenin jälkeen.
 
Kiitos kaikille teille :heart:

pulu, toivottavasti siellä nyt kaikki on ok ja se arvo lähtenyt nousuun.

Wienna, jaksuja odotteluun!

tytylle tsempit pistelyyn!

hunter, mie oon syönyt sitä ubikinonia 200mg/vrk. Oon ostanut apteekista 100mg-vahvuisia. Mutta oon nyt aatellut, josko sitä tilais tuolta pulun vinkkaamasta nettikaupasta, kun sais paljon halvemmalla ja vois syödä sen 400mg/pv

Mites Lutinuksen piinailu etenee?

simpli, toivottavasti migreeni menee ohi kotikonstein...

ON: Soitin polille ja siellä olikin miun tietoihin jo laitettu, että pitää tsekata se miun vasen munanjohdin, jossa havaittiin sakkaa silloin 2.folliultrassa. Menen 14.5. tarkistukseen ja sit kesällä varmaan se leikataan, jos näyttää siltä. Samalla keskustellaan tulevasta hoidosta, josta lääkäri oli jo kirjoittanut, että samalla kaavalla olisi tarkoitus jatkaa. Huh, ei siis pitkää kaavaa enää miulle :)! Helpotti oloa, kun mennään taas eteenpäin. Ei tässä auta jäädä tuleen makaamaan. Mie romahdin paljon pahemmin silloin kun ne alkiot menetettiin sen laitevian vuoksi. Kai se oli siksi, kun ne ei saanut edes mahdollisuutta elämänalkuun. Tämä siirretty sai, mutta ei vaan kiinnittynyt. Otan kyllä puheeks sit polilla myös tuon, mitä voitas tehdä kiinnittymisen parantamiseksi vielä. Vähän on mieli turta kuitenkin ja tuntuu, ettei oo tullu kaikki vielä ulos. Ehkäpä ensi viikon käynti P:n luona viimestään aukasis viimeisetkin lukot, että pääsis sit taas eteenpäin ihan puhtaalta pöydältä.
 
Voimia kovasti Rowan :hug:

Wienna Hyvältä vaikuttaa siun tilanne :) Mie pääsen ultraan 2päivää siun jälkeen ja ai että siihen on pitkä aika!!Tekis niin mieli lähtee käymään ennen sitä yksityisellä...

Soitin aamulla labratulokset. Eli alunperin pp11 hcg oli 88.Viime perjantainen PP15 se oli vain 193..eli kaikkien tietojen mukaan se ei miun mielestä ollu niin hyvä kun pitäs. Joka toinen päivä pitäs vähintään tuplaantua tuon arvon. Eilinen lukema oli 1010, eli kyllä se on perjantaista mennyt ainaskin ylöspäin.Kun tietäs että näkyskö siellä jo jotain ni menisin käymään yksityisellä vielä tässä välissä hakemassa mielenrauhaa.
 
Rowan eipä tänne ihmeitä, ei oikeestaan mitään oireitakaan tällä hetkellä enää ole, sen oksentelun jälkeen... pieniä vatsatuntemuksia ja ainiin se vuoto pp6. Nyt siis pp8.

Tänään jo mietin että tulenko apteekin kautta kotiin ;) mutta ei pidin ainakin vielä pintani :) Ehkä viikonloppuna tai viimeistään ma testailen, kun ois tuo vappukin ja olisi kiva lasi kuohuvaa ottaa :)

Onnetonpulu jos minä joskus raskaudun niin oon varmaan sitä sorttia että otan selvää milloin ultrassa näkyy jotain ja käyn varmasti yksityisellä ihan oman mielenrauhan vuoksi.
 
Lutinus Siis siula oli vuoto pelkästään pp6??Miusta vuodot kuulostaa tätä nykyä lupaavalta :D

simpli olen pahoillani tuulimunasta :( Mittailtiinko siulta hcg:tä ja missä vaiheessa todettiin tuulimunaksi? Minuu kyllä pelottaa ihan perkeleesti :(
 

Yhteistyössä