Hakutulokset

  1. Vesipeto Surku

    Totuus mammoille!

    No mä meikkaan joka päivä ihan itseni takia, pidän huolta itsestäni, en ole ylipainoinen, käyn lenkillä, huollan kodin ja lapset kohtuullisesti mutta en mä miehelleni silti kelpaa. Kohta kolme vuotta seksittömyyttä takana. :(
  2. Vesipeto Surku

    Pulkkamäessä n.5v lapsi loukkasi itsensä pahasti kun vanhemmat ei vahtineet :(

    Ikäviä tilanteita nämä mainitsemasi. Siis siltä osin että niihin lapsiin on sattunut. Mutta nähdäkseni nää vanhemmat nyt ei ole millään lailla laiminlyöneet kasvattajan velvollisuuttaan.. Vahinkoja sattuu ja sille nyt ei vaan voi mitään. Jos oliskin joku aparaatti millä ne onnettomuudet...
  3. Vesipeto Surku

    Auttakaa, teenkö abortin vai en..

    Vaikuttas siltä että sä tiedät itsekin oikean ratkaisun jo :)
  4. Vesipeto Surku

    Eskari ja Molo Kids

    Vittu, me muuten asutaan b-rapussa. Voi olla etten kehtaa sitä takkia antaa laittaa talvella... :stick: åhå. Eiku emmä ookaan ihan noin tyhmä.... Eihän siinä takissa lue ku pienellä se merkki siinä sivulipareessa. Mutta siis yritän siis minimoida kiusaamisen riskit kun oon vaan ite niin...
  5. Vesipeto Surku

    Uskallatko laskea alle 3,5 v. lapsesi rannalla veteen ilman sinua/muuta vedessä olevaa valvojaa?

    Joo. No päästän. Tyttö on nyt 3v 5kk ja just käytiin trion kanssa uimarannalla. Tulin siihen tulokseen että mun on pakko uskaltautua näiden lasten kanssa tekemään yksin juttuja, muuten homehdutaan himassa. Mulla siis 1v2kk, 3v5kk ja 5v11kk muksut. Vallattiin oma mesta rantsuhietikosta ja...
  6. Vesipeto Surku

    Voisitkö mennä kauneusleikkaukseen jos esim imetys pilaisi rinnat?

    Hmmh.. EI mun tissit missään nimessä pilalle ole menneet vuosikausia jatkuneiden imetyksien takia. Muuttuneet ovat eivätkö missään nimessä kovin terhakkaat.. joten joo.. jos tietäisin etukäteen ettei lurpsahtaneille ketunkorvilleni olisi enää mitään oikeaa käyttöä niin joo, voisin kyllä käydä...
  7. Vesipeto Surku

    Eskari ja Molo Kids

    Lasten maailma on raadollinen, sehän me kaikki tiedetään. Mun pojalla on aivan ihana Molon talvitakki mistä siis tykkää itsekin, mietin että kuinka raadollisia eskarissa jo ollaan..? Tajuaako ne siellä jo kiusata ton merkin takia? Siis että kun meissä aikuisissa jo on näitä ääliöitä jotka "ei...
  8. Vesipeto Surku

    Miten joku pystyy olemaan vain kotona lapsia hoitaen vuosikaupalla?

    Ai kamala.Ei kukaan hullu tee lapsia siksi että saisi laiskotella kotona. Kun ei kotona yksinkertaisesti VOI laiskotella jos on niitä lapsia. Mitä useampi lapsi, sitä vähemmän laiskottelua. Saattaapa mennä joskus kokonainen päiväkin ettei ehdi edes kupposta kahvia juoda istualtaan, saati syödä...
  9. Vesipeto Surku

    voiko miehellä olla vain pelkkiä tyttö/tai poikasiittiöitä...mietin miksi/miten tulee vain samaa sukupuolta:)

    Munkin tuttavapiiristä muuten löytyy poikatrioja useampi :) Mutta yhdellä tutulla on peräti seitsemän tyttöä ja kahdeksas on poika :) Enpä tiedä sitten vastausta kysymykseesi. Joku viksu piolooki varmaan osais vastata.
  10. Vesipeto Surku

    Yksin kaljalla

    no ei kun mä olen yksin ihmisten ympäröimänä. Kamalampaa kuin totaaliyksinäisyys..
  11. Vesipeto Surku

    Yksin kaljalla

    kah, en olekaan ainut, Kippis sille. Miltä sun baarissa näyttää? Täällä 2/3 on miehiä ja mä olen näemmä ainut yksinäinen täällä.. Tuu seuraksi.. :saint:
  12. Vesipeto Surku

    Yksin kaljalla

    Niin. Mä olen ihan yksin kaljalla, tyttöraasu.:attn: tulis nyt joku seuraksi..
  13. Vesipeto Surku

    KYNÄTESTI-GALLUP! Kaikki mukaan!

    Ennen lapsia ei pysynyt kynä, D-kuppi. Nyt pysyy koko penaali, c-kuppi. 3 lasta ja imetystä takana tällä hetkellä yhteensä 4 vuotta ja neljä kuukautta. :D
  14. Vesipeto Surku

    vaativa lapsi.

    Vitsit, Virvaliekki, uskotko että juuri noin mäkin toimin mun HANKALAN ja VAATIVAN esikoiseni kanssa. (ja toimin kyllä näiden helpompienkin versioiden kanssa..) Rajat oli (on), säännöt oli (on) ja niitä noudattettiin (noudatetaan). Vähän niinku poliisikin; ensin neuvon, sitten kehoitan ja sitten...
  15. Vesipeto Surku

    vaativa lapsi.

    Auts. Ihanku mun esikoispoika. Huh, kylmät väreet tulee vieläkin kun ajattelen noita aikoja. Poika oli 1v 8kk kun ekan kerran nukkui läpi yön (eli siis n. kuusi tuntia putkeen..) Ja kaikki, ihan kaikki oli kyllä sellasta taistelua että oksat pois. Just jäähyttämistä ja huutoa ja raivoa ja...
  16. Vesipeto Surku

    Vinkkejä virtsatulehduksen selättämiseen ilman lääkkeitä

    Kuivattuja karpaloita suosittelevat.
  17. Vesipeto Surku

    kehtaisitko mennä lähikauppaan aamutakissa?

    Riippuneisi aamutakista. Sain mieheltä ekaksi joululahjaksi (oltiin seurusteltu sillon reilu kuukaus virallisesti..) sellaisen aivan järkyttävän kirkkaanpunaisen kovaa froteematskua olevan takin, kruununa sellaiset skottiruudullisen hihan- ja kauluksenkanttaukset. :x Siinä en. Tod. Kotonakin...
  18. Vesipeto Surku

    raskauden aikaista unen saanti ongelmia?

    No ei ehkä tollasta ollut mutta aamuyöstä tuli herättyä aina kukonlaulun aikaan kun muut vielä nukku. Usein täällä kolmelta yöllä lueskelin kirjoja ja puunasin fikkarin valossa keittiötä kun ei yhtään väsyttänyt. Hormonit, ah ne hormonit.. :heart:
  19. Vesipeto Surku

    Lastenne nimet?

    Onko Elvia tyttö vai poika?
  20. Vesipeto Surku

    Kiinnitätkö erityistä huomiota punatukkaiseen lapseen? Millaiset asiat saavat sinut katsomaan "lasta kahdesti"?

    No rastatukkainen alle kouluikäinen saa aina katsahtamaan kerran jos toisenkin. Mutta hyvässä mielessä. Oli makeen näkönen :)

Yhteistyössä