Hakutulokset

  1. J

    Äitejä satakunnasta?

    Yks vastaava löyty ja asuu poris. Sama?
  2. J

    Äitejä satakunnasta?

    Juu olen mä siel :) Mul vaan on asetukset siten, että mua ei löydä haulla. Eli mun tars lisät sut sitte?
  3. J

    Äitejä satakunnasta?

    Täällä Säkylän perämettäs :D Missäs päin te ootte? :) Mä luulen, että meillä jää tuo lapsiluku ihan vaan tohon yhteen.
  4. J

    Äitejä satakunnasta?

    Täällä on ainakin yks 21-vuotias 10kk tytön äiti :)
  5. J

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    No tehdään vaik silleen, et laitatte mul yyveel oman nimenne niin lisään teit kaveriks naamakirjas ja sit lisään teit sinne ryhmään?
  6. J

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Mä edelleen odottelen, et miten sen naamakirjaryhmän kans tehään :D Ihan hyvää tänne kuuluu, muistan viel kun ekan kerran kirjottelin tähän keskusteluun. Neiti tais olla just syntyny, tai enintään muutamankuukauden ikänen. Nyt se on jo 8kk :o Niin kamalan pikasee tää aika menee, et kohta ollaan...
  7. J

    Miten jotkut voi olla niin kärsineitä

    Kun parikymppisenä omistaa 45 vuotiaan kropan, niin ymmärtää hyvin myös vanhempia rupsahtaneita.
  8. J

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihana on :) Ite olisin kans halunnu kolme nimee, mut eipä kelvannu miehelle. Meillä nyt siis Katariina Aurora.
  9. J

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Ihan hienosti meillä menee :) Kovin tyty kasvaa ja jatkuvasti kehittyy ja tänään vähän maisteltiin perunaa. Ilmeet kerto, että hän ei ihastunu ajatukseen :D
  10. J

    Pystyisitkö katkaisemaan sormesi, jos sillä voisit pelastaa jonkun hengen?

    En todellakaan tiedä.. Lapseni, mieheni, veljieni ja äitini vuoksi voisin, mutta muista en osaa sanoa varmaks.
  11. J

    Gallup

    Rosteri on ruostumaton teräs. Siitä on aika helppo päätellä.
  12. J

    Gallup

    Riippuu vähän muistakin kodinkoneista. Mut jos pitää valita, niin tällä hetkellä valkonen.
  13. J

    Mikä ihmeen numero voi olla 01025-alkuinen???

    Ainakin yhes säästöpankis numerot alkaa 010..
  14. J

    Säkyläläisiä kahville keskustaan taikka vaikka meille?

    Eipä tää nykynenkään tuppukylä kauheen hyvä vaihtoehto oo :D Juu sitä odotelles :)
  15. J

    Löysin mieheni profiilin alastonsuomi.comista!!!!

    Miks aina siinä vaiheessa kun puoliso jää valehtelusta kiin, niin asia käännetään tavalla tai toisella tähän yksityisyyteen? Onkse tosiaan niin, että mitä vaan saa tehä, kuhan ei jää kiin?
  16. J

    Säkyläläisiä kahville keskustaan taikka vaikka meille?

    Ollaan muutamssa Säkylään tässä lähiviikkoina. Ihan just tällä sekunnilla musta ei irtoo seuraa, mutta hetken perästä vois vaikka irrotakkin :) Uudelle paikkakunnalle muutto on aina raastavaa.. Varsinkin kun oon niin huono tutustuun uusiin ihmisiin :s
  17. J

    Onko koolla väliä? Rehellisesti?

    Kyllä sillä vähän taitaa olla.. Lähinnä kyl mun mielestä enemmänkin niin päin, että ei saa olla liian iso tai sattuu.
  18. J

    hoitsukalenteri

    En todellakaa tiedä.. Muutenkin mietin, että onko ihan soveliasta hoitajien tehdä tommonen kalenteri.. Mene ja tiedä sit..
  19. J

    Päivän silmänilot

    Oon huomannu ihan saman.. On kyl jääny iltapäivälehtien lukeminen vähemmälle..

Yhteistyössä