Hakutulokset

  1. J

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Pikaseen tulin ultra kuulumiset kertomaan.. Edelleen sanoivat tytön olevan tulossa :D Painoa tylleröllä oli 1240g ja raivotarjontaan oli jo kääntynyt. Kohdun suu 3-4 cm pitkä ja kiinni. Pissa puhdas ja turvotukset - . Eli kaikki erittäin hyvin :D Vielä tämä viikko töissä ja sitten kesälomalle...
  2. J

    KUINKA USEIN TE....

    Loppuraskaudessa kerran kestovärillä.
  3. J

    Pitikö ennen sok.ras noudattaa jotai ruokavaliota?

    Eikä vettäkään saanut hirveesti (pari lasia ehkä)juoda sen 12 tunnin aikana.
  4. J

    Mielipiteitä nimestä HENRI?

    Vaikea lausua. Ehkä se nr-yhdistelmä siinä. :\|
  5. J

    LIBERON KERÄILYKIRJEET??

    Kysyisin, että milloin te olette saaneet ensimmäisen kirjeen liberolta, jolla voisi saada joitakin tuotteita?? Pupu merkkejä nimittäin on kertynyt.. Poika on kohta 8kk ja kirjettä ei ole tullut... :/
  6. J

    arkaluontoista asiaa...

    Mulla kesti vuoto 6 viikkoa(!!) ja oli ihan normaalia. Käy toki lääkärissä jos epäilyttää..
  7. J

    parisuhteen pahin kriisi

    \ Toivotaan näin.Kiitos sinulle. Hän kaiketi pelkää olleensa liian kauan yksin elämässä ja ettei osaa mukautua :/
  8. J

    parisuhteen pahin kriisi

    \
  9. J

    parisuhteen pahin kriisi

    \
  10. J

    parisuhteen pahin kriisi

    \ Miten sait miehen lähtemään sinne? Mies sanoo, että pelkää ettei ole kykeneväinen asumaan kenenkään kanssa yhdessä vaikka rakastaa ja ei voisi kuvitella olevansa ilman minua. :/ Mitä tähänkin oikein ajattelisi.
  11. J

    parisuhteen pahin kriisi

    Mikä se oli ja kuinka siitä selvisitte?Jos selvisitte?Haluaisin vähän kokemuksia...itselläni lienee sellainen nyt.Asiallisesti vaikka olen harmaa,jooko? :ashamed:
  12. J

    G.Lastenne synttäri vieraista

    Eli käykö kaikki vieraat yleensä sinä päivänä millon päivät on? Meilläkun ei kaikille satu just se päivä ni tullee sit useampana päivänä vieraita.
  13. J

    vihti, kuntalisää??

    eli maksaako? muuttoaikeet menossa..
  14. J

    Onko teistä ok(rahajuttu)

    Mun miehellä on "salatilillä" 5t e, mutta se on kyllä mulle kertonu niistä. Musta olis aika kauheeta, että tommosen olis saanu selville muuta kautta. Niitä rahoja ei käytetä meidän yhteisiin juttuihin. Auton se viimeks vaihtoi, ja otti tililtään välirahasta puuttuvat 6t e, mutta mun ei tarvi...
  15. J

    Vajaa 4 v. tulee viereen nukkumaan?

    Nii meilläkin nukkuu kohta 4v poika välissä,siirrän kyllä välillä omaan sänkyyn.Meilläkin on vielä pojan sänky vanhempien makkarissa,on vaa helpompi niin,ku ei kuitenkaan nukkus omassa huoneessa vielä yksin kun ei vielä ole sisarusta. =)
  16. J

    ONKO KUKAAN MENETTÄNYT...

    Isäni menetin ollessani teini-ikäinen. En ollut hänen kanssaan tekemisissä, joten ei ollut suurikaan menetys.
  17. J

    Kuinka pian raskaaksi clomeilla

    \ Samoin täällä! :wave:
  18. J

    kivoja vinkkejä raskaudesta kertomiseen?

    \ Omille vanhemmilleni ihan heti oon kertonut. =) Ja muille vasta rakenneultran jälkeen,sentakia kun on ollut myöhempiä keskenmenoja,eikä kaikkien tarvi sitä päivitellä. :/
  19. J

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    \ täällä jäkeläinen 37v, kohta 1 lapsi. Sipoontien varrella asustellaan.
  20. J

    Raukka tuo naapurin poika :o(

    \ ei ne sossut mitään kristallipalloja tarttekaan. Mäkin olen soitellut sossuun sukulaispojasta, joka jätetään yksin kotiin tai viedään toisille alaikäisille hoitoon eikä viedä lääkäriin kun lääkerahatkin juodaan. Eikä sossu oikeasti mitään tee. Ne on kyllä käyny kyseisessä perheessä, ja...

Yhteistyössä